Hotel Dionyssos ***

Dionyssos
8,6

16 reviews over Hotel Dionyssos in het Nederlands

Prachtig gelegen hotel met goede service.

Harry van den Berg, 14-7-2015

Het hotel is mooi gelegen tegen een bergwand.Dit houd wel een klim in vanaf het strand en hoofdstraat.(10-15 minuten) De kamers met zeezicht (simpel ingericht - met ruime badkamer) hebben een prachtig uitzicht over de baai. Eigenaars en personeel zorgen goed voor je.Restaurant met heerlijk eten en mooi uitzicht.Alleen ontbijt is niet erg uitgebreid.Zelf je ontbijtspullen opruimen.Kamers worden bijna dagelijks (niet op zondag) schoongemaakt.Handdoeken regelmatig verwisseld.

Voldoende parkeergelegenheid voor je huurauto.Klein zwembad met uitzicht.In de omgeving zijn nog enkele goede restaurants te vinden.

Gereisd met partner in juni 2015

Gezellig en rustig gelegen hotel

Curinckx A., 10-10-2011

Wij hebben een goede en gezellige vakantie gehad, we hadden een grote kamer met een groot terras en mooi uitzicht op Goden beach, de kamers waren ook proper en het bedlinnen en handdoeken werden regelmatig vervangen. Men kan er ook lekker eten, iedere dag een Griekse specialiteit.

De hotelbaas en het personeel is vriendelijk en gedienstig.

Vanuit het hotel kan men gemakkelijk vertrekken voor een aantal mooie en grote wandelingen.

Gereisd met partner in september 2011

uitermate goed!

Mariska & Jerry, 22-8-2011

Het hotel ligt op een goede plaats met een onwijs mooi uitzicht op zee en op de haven. De gastvrouw en heer zijn heel gezellig en zorgen ervoor dat je een leuke gezellige tijd hebt als je in het hotel bent. De rest van het personeel is ook heel gezellig en je kan altijd met ze lachen.

De kamer is goed. Het eten in het hotel is beter dan je in de meeste restaurants kan krijgen.

Alles bij elkaar is het een fantastisch hotel met fantastische mensen!!!!

Gereisd met partner in augustus 2011

fantastisch hotel met een mooide ligging

anja, 7-9-2010

Goed hotel met zeer vriendelijk personeel. De ligging is fatastisch met een zeer mooi uitzicht.

Wij hadden kamer 216 met een groot balkon en uitzicht over de zee en haventje.

Goed restaurant met goede bediening. Het personeel had er veel zin in.

Als extra service rijd er 3x maal per dag een busje vantuit het hotel naar beneden naar Golden Beach.

De eigenaar maakt zeer goede coctails.

Gereisd met partner in augustus 2010

Prachtige plek

G van Leeuwen, 18-5-2010

Vanuit het hotel een prachtig panorama over Golden Beach. In dit hotel kom je tot rust. De bediening is boven verwachting. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Keuken is gevarieerd en het eten smaakt goed.
Gereisd met partner in mei 2010

Fantastiche plek

Henk, 2-10-2009

Het hotel ligt zeer centraal om het eiland te verkennen.

Iedereen is zeer vriendelijk en onder elkaar heeft het personeel veel plezier.

Het eten Hausgemacht was voortreffelijk

Gereisd met partner in september 2009

Vriendelijkheid ten top!

Ilona, 8-7-2009

Net 2 weken terug van een supervakantie op Thassos. Het app.complex heeft prachtig uitzicht over zee en de Griekse familie is zo aardig! Gemiddelde leeftijd in dit app. is 50+, maar als 25ers zoals wij heb je het ook enorm naar je zin!

Positieve punten:

- HEERLIJK 'homemade' Grieks avondeten; we hebben nog niet eerder zo lekker gegeten

- schone appartementen

- vriendelijke mensen

- prachtig uitzicht (ontbijten en avondeten met uitzicht over zee)

Negatieve punten hebben we niet over het app.complex zelf:

- dorpje beneden stelt niet veel voor

- het weer was erg wisselvallig, redelijk veel regen gehad, maar 10 km verderop was het weer wel goed

Zeker een auto huren. Dionyssos is echt het beste app.complex op Thassos!

Gereisd met partner in juli 2009

mooie accomodatie maar typisch Grieks

F.J.Franse, 8-10-2008

De accomodatie is in een woord geweldig. Ontbijt matig in vergelijk met Turkije, kan al jaren beter.

Daarintegen was het avondeten perfect, een ruime keuze uit de kaart, maar je moet wel van Grieks houden. Restaurants op het eiland goed tot zeer goed.

Schitterend eiland voor wandelaars, niet groot maar veel te zien. Eigenaar zeer gastvriendelijk, maar irritant met discussies in de keuken, typisch Grieks. Auto huren is geen overbodige luxe.Strand en baaien in overvloed, langszaam aflopend in zee, dus goed voor kinderen.Qua cultuur veel te zien. In het kort een geweldige vakantie gehad en voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in september 2008

wij komen terug!

Marjolein en Lia van Eijndhoven-de Leeuw, 12-9-2008

In 2007 zijn wij voor het eerst in Hotel Dionysos geweest, maandag 15 september gaan we weer. Het is voor het eerst dat we een tweede keer naar een locatie terug gaan. We hebben in 2007 daar een heerlijke vakantie gehad, de mensen zijn erg vriendelijk. Het ontbijt is eenvoudig en vooral gericht op Engelsen, maar dat mag de pret niet drukken. We hopen dat de eigenaar zijn droom heeft gerealiseerd: een restaurant in het appartementencomplex waar je ook 's avonds lekker kunt eten als je, na een prachtige wandeling, geen zin meer hebt om in het dorp naar een van de (overigens vaak zeer goede) restaurantjes te lopen...
Gereisd met partner in september 2008

Aanrader

Frank en Marielle Alkmaar, 27-8-2008

We zijn op diverse eilanden geweest maar op Thassos komen wij beslist terug.

Accomodatie uitstekend. Mijn man werd gedurende de vakantie ziek maar eigenaar erg hulpbeoefend. Ontbijt is eenvoudig maar goed. Diner is goed alleen ietswat kleine kaart dus zouden wij niet bijboeken, in het dorp heel veel goede eetgelegenheden. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dionyssos in Skala Potamias (Golden Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dionyssos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dionyssos scoort een 8.59 uit 10 op basis van 17 reviews.