Appartement Studio's Panorama

Studio's Panorama
7,6

6 reviews over Appartement Studio's Panorama in het Nederlands

De 4 Vetten, 26-12-2006

Drie weken in juli en augustus 2006. Prima bevallen. Geen herrie. Geen disco.

Studio nr.1 was sober maar brandschoon en met een ruim balkon. Uitzicht op de bergen. Boven de bakker en dus elke dag vers brood. Ongeveer 100 meter vanaf het strand. Supermarkt en bushalte op 50 meter. Openbaar vervoer is prima geregeld en is goedkoop. Mooi en schoon zwembadje te gebruiken bij naastgelegen hotel Ioannis.Prima plek! Ruime keuze aan taverna's op loopafstand en aan het strand. Verder weinig uitgaansmogelijkheden. Geen massatoerisme. Lekker eten voor een redelijke prijs. Thassos is lekker groen. Prima eiland voor wandelaars. Heel veel mooie en vooral rustige strandjes en baaitjes.

Aanrader.

Gereisd anders in december 2006

floor en frank, 12-9-2005

Wij hebben genoten op thassos! In eerste instantie waren we tevreden over het appartement, maar na drie dagen begon de disko a/d overkant met zijn HERRIE en dat was erg jammer. De hele dag (behalve van half twee tot vijf) harde muziek. Airco was dus nodig om te slapen, en dan moest je er ook nog voor betalen. Jammer. Strand was super(op heel thassos)!Lekker rustig eiland, prachtig om rond te rijden!Muziek heeft onze pret verder niet gedrukt gelukkig.

Eigenaresse was vriendelijk, haar broer niet zo. Verder wel een knus complexje.

Thassos = een aanrader!

Gereisd anders in september 2005

marlies en franc, 16-8-2005

Ligging appartementen prima.Let wel op

kamernr.7 heeft harde bedden en nr. 8

een stinkende douche(na regen niet te harden).Verder veel harde muziek in om-

geving, airco is prijzig , het schoonmaken is net acceptabel in het(hoogseizoen)en toen wij er waren was de toegangsweg een bouwplaats. Zwembad van naastgelegen hotel fraai maar soms

troebel water. Verder prachtige baai en prima strand. Wel veel wespen/bijen op het eiland en gestoken tijdens scooteren.

Franc en Marlies (17082005)

Gereisd anders in augustus 2005

Brechje en Michael, 14-8-2005

Het appartement is schoon en netjes, klein complex, de ligging zou perfect zijn als de openluchtdisco er niet naast lag. Ik denk dat ze alleen in het hoogseizoen open zijn, wij waren er 2 weken en hebben 1 week last gehad van de muziek. Het is fijn dat je gebruik kan maken van het zwembad van het naastgelegen hotel en het superstrand is op 5 minuten afstand. Wij vonden het een hele fijne plek, onze dochter van 1 heeft zich ook goed vermaakt. Het dorpje is heel klein, echt nog in opkomst, heel rustig maar genoeg restaurantjes, supermarktjes, enz. Je hebt wel een auto nodig om wat van het eiland te zien.
          Gereisd anders in augustus 2005

Kees en Ria, 5-7-2005

Fijne studio's, heel schoon! 4x per week werd er uitgebreid schoongemaakt en de handdoeken verwisseld. De eigenares spreekt alleen grieks, maar is erg geïnteresseerd.De studio's bieden veel privacy en zijn niet gehorig. Wij hadden no.4 en geen enkele overlast van de muziek van het hotel.

Wij zullen er zeker nog eens terug komen. Het eiland is geweldig mooi en er zijn prachtige wandelingen te maken.

Gereisd anders in juli 2005

ada van hek, 23-6-2005

Schoon appt,weinig contact met eigenaresse;is vrij stug.

Ligging rampzalig naast openlucht disco

van 's morgens vroeg tot 's avonds laat.

Weinig authentiek plaatsje met vnl hotels en appt. Twee weken is te lang!

Gereisd anders in juni 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Studio's Panorama in Skala Panagia (Golden Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Studio's Panorama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Studio's Panorama scoort een 7.57 uit 10 op basis van 7 reviews.