Aparthotel Ioannis Golden Club **

Ioannis Golden Club
5,9

14 reviews over Aparthotel Ioannis Golden Club in het Nederlands

Alexander, 6-1-2008

lawaaierig hotel met nog meer lawaai van nabij gelegen disco. Onbeschoft personeel bij zwembad (wat wel mooi is).

Jammer dat een hotel , wat op het oog zo mooi lijkt , zo slecht wordt gemanaged.

Gereisd familie in januari 2008

corrie, 1-1-2008

eind september 2007 op Thassos. We mochten zelf ons appartement uitzoeken omdat het niet druk meer was. Tot onze verbazing was er een magnetron (nooit eerder in Grekenland meegemaakt, alleen was er geen bestek, geen serviesgoed, geen pannen, werkelijk NIETS! 14 dagen vakantie en de laatste 6 dagen koud water uit de douche, ook na dagelijks reklameren werd het niet anders. Erg gehorig. Steeds verschuiven van stoelen in de eetzaal over plavuizen. Onvriendelijk personeel en een belabberd ontbijt. We komen zéker terug naar Thassos, maar NOOIT meer naar dit hotel/appartementen complex.
    Gereisd met partner in januari 2008

wim deelen, 4-1-2007

Na het lezen van de eerdere beoordelingen ben ik mij kapotgeschrokken. Annuleren was echter niet meer mogelijk. Met lood in de schoenen daarop naar Thassos getogen.

Groot was daarom de verbazing dat van alle eerder gelezen beoordelinegn zo goed als niets klopte. Wij hebben het in het in juni 2006 buitengewoon naar ons zin gehad. Goede service, aardig personeel, spraken beter engels dan ik, geen disco aan het zwembad, lekker rustig, hoewel aan het ontbijt wel wat te verbeteren valt, was de kwaliteit zeker niet slecht. Kortom een prima accommodatie waar het goed toeven is. Overigens is Thassos zelf al een aanrader. Snappen daarom de negatieve reacties niet. Wij zouden hier zeker nog eens teruggaan aan dit hotel, wij verbleven overigens in een appertement.

Gereisd anders in januari 2007

fam van rosmalen, 4-8-2006

De appartementen zijn niet groot,maar prima te doen.ze worden elke dag schoongemaakt en voorzien van handoeken en 2 keer per week een schoon bed. De appartementen liggen aan een mooi,groot en schoon zwembad.absoluut geen herrie,verder ligt er voor de appartementen een grote tuin waar de kinderen heerlijk kunnen zwemmen.de zee die prachtig is ligt om de hoek,ook de supermarkt en eettentjes zijn allemaal dichtbij!

Een echte aanrader is de jeepsafari,vooral als je zelf rijdt,fantastisch! Wij hebben enorm genoten van de vakantie en vooral van de gastvrijheid en de goeie sfeer.een echte aanrader!

Fam van Rosmalen uit Berlicum

Gereisd familie in juli 2006

Fam van rosmalen, 3-8-2006

Wij zijn afgelopen 2 weken(juli 2006) geweet in Panagia en zaten in de appartementen van ioannis club. Wij hebben het geweldig gehad. appartementen waren niet groot maar prima,werden verder elke dag schoongemaakt en voorzien van handoeken en regelmatig schoon bed! De appartementen staan aan een groot, mooi en vooral schoon zwembad,er is ook een grote tuin bij wat heerlijk was voor de kinderen.de zee,supermarkt,eettentjes om de hoek,kortom een perfecte locatie!!!!

Wij hebben absoluut geen last gehad van herrie of iets dergelijks.We hebben alleen maar gnoten van het prachtige eiland en de ontzettend vriendelijke mensen!

Wij hebben het enorm naar ons zin gehad bij de Ioannis Golden Club. Huisjes waren klein maar prima te doen,daarbij werden ze iedere dag schoongemaakt. Ze lagen aan een mooi,groot en schoon zwembad. De zee die prachtig was lag vlakbij. De kinderen konden heerlijk spelen op het grasveld bij de appartementen. Verder een heel mooi en leuk eiland met hele vriendelijke mensen.aanrader de jeepsafari,erg bijzonder!Fam van rosmalen uit Berlicum, juli 2006

Gereisd anders in augustus 2006

wim en anneke uit ede, 30-7-2006

tassos is een geweldig eiland, heel mooi strand en een hele mooie natuur. een aanrader is de hoogste berg te beklimmen hij is 1206 m hoog, en wat ook heel erg mooi is zijn de watervallen bij theologos dat is het mooiste stukje natuur van thassos. het appartement is wel wat gehorig maar niet storend, het is eenvoudig ingericht maar wel netjes, en ook niet onbelangrijk er word netjes schoongemaakt. het complex licht dicht bij de zee. er zit een bakker en suppermarkt om de hoek (bakker is erg goed) we hebben een supper vakantie gehad. ECHT EEN AANRADER.
    Gereisd met partner in juli 2006

Astrid, 29-3-2005

geen aanrader, zwembad wordt niet of nauwelijks gereinigd en personeel is niet vriendelijk. er zijn in deze plaats genoeg andere verblijfsmogelijkheden die wel leuk zijn.
    Gereisd anders in maart 2005

anoniem, 23-2-2005

Wij zijn er in 2002 geweest. (ioannis)

Vlak bij het strand. we zijn niet veel in het hotel zelf geweest maar het zwembad was heerlijk.

Restaurantjes zijn daar ook lekker, vooral Stefano's, met leuke ober, toen der tijd. ook nog uitgeweest met de eigenaar en die ober. gewoon wat wezen drinken ed. Erg gezellige en gastvrije mensen overal te vinden.

Zeer de moeite waard.

Gereisd anders in februari 2005

Charles, 13-2-2005

Goed hotel wat betreft de kamers.

Personeel erg vriendelijk en schoonmaak kamers prima.

Het ontbijt:een aanfluiting!!!!!

Prachtig uitzicht vanaf balkon(hotel)

Het eiland super!!!!

Gereisd anders in februari 2005

Marcel, 20-10-2004

Appartementen zijn nieuw en goed. Erg leuk is om 's avonds op je eigen veranda buiten te zitten. In sommige appartementen heb je wat last van geluid van stromend water doordat de afvoer onder de vloeren doorloopt. Ontbijt is makkelijk, maar niet de moeite.
    Gereisd anders in oktober 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Ioannis Golden Club in Skala Panagia (Golden Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Ioannis Golden Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Ioannis Golden Club scoort een 5.86 uit 10 op basis van 14 reviews.