Appartement Meandros **

Meandros
6,4

5 reviews over Appartement Meandros in het Nederlands

willeke, 2-3-2006

Een ontzettend leuk appartementcomplex,en wat een ligging,pal in het dorp maar geen last van iets of iemand maar ook.De eigennaresse van meandros is gezellig,en behulpzaam en woont ook hier. Potos is een schattig dorpje en savonds is het

hier erg gezellig,met leuke terrasjes, en geen schreeuwende disco's.Potos is knusser als het naast gelegen limenaria.

Gereisd met partner in juli 2004

Anne Pijpker, 26-7-2005

Wij zijn hier in 2004 geweest.Voor Griekse begrippen een heel goed appartement. Overal mooi dicht bij, winkels strand, boulevard. Vriendelijke eigenaresse, die altijd voor je klaar staat, ach en met handen en voeten kom je een heel eind. We willen er nog wel een keer weer naartoe maar hij was niet meer bij Touropperator te vinden. Als iemand weet waar hij nu te boeken is zet het even in een reisverslag. Het hele eiland is prima voor een rustige vakantie.
    Gereisd anders in juli 2005

Nathalie, 22-6-2004

Apartement klein, keukenblokje staat in de hal, badkamer zo groot als een bezemkast ( toilet staat als het ware onder de douche ) Wel heel erg schoon en een vriendelijke eigenaresse. Wij begrijpen niet dat er voor 4 volwassenen kan worden geboekt. Wij zijn met een baby heel hard weggerend en uiteindelijk in Makedonia terecht gekomen wat wel ok is.

Prijs/kwaliteit is ver te zoeken.

Gereisd anders in juni 2004

Wil, 7-6-2004

Schoon appartement, maar wij vonden het niet praktisch. Vlakbij het strand, de winkeltjes en de restaurants. Keukengerei aanwezig, maar verwacht niet teveel. Helaas erg weinig privacy op je terras, wat wij juist op prijs stellen. De stank van de bbq komt met weinig wind je appartement in. Potos zelf is erg gezellig, gemoedelijk, aardige mensen,leuk strand. Meandros is aardig, maar voor ons geen 2e keer.
        Gereisd anders in juni 2004

Gertjan & Carla Marks, 8-10-2003

Uitstekend kleinschalig appartement, rustig en toch maar enkele minuten van winkelstraat, taverna's en strand. Enthousiaste Griekse eigenaresse. Keurig verzorgd en schoon, groot schaduwrijk balkon. Potos is gezellige plaats met goede keuze in taverna's. Thassos is goed te doen met scooter. September 2003.
          Gereisd anders in oktober 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Meandros in Potos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Meandros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Meandros scoort een 6.4 uit 10 op basis van 5 reviews.