De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Trypiti bij :

2 reviews over Appartement Trypiti in het Nederlands

onze klimvakantie...

brandsma, 25-6-2008

Tja, wat zal ik zeggen. Laat ik beginnen dat we best een leuke vakantie hebben gehad, maar het wel steeds moeite koste om positief te blijven.

Het eten in het hotel is slecht. ( dit geeft zelfs het bedienend personeel toe) Bovendien wordt er slecht aangevuld zodat je altijd moet zeuren om brood etc.

De kamers zijn via een zeer stijle weg te bereiken of via een trap. ( 128 treden) Na 12 griekse eilanden zijn we wel wat gewend, maar dit overtreft alles.

Annimatie team vond ik in eerste instantie enorm amateuristisch, maar als je ze leert kennen zijn het hele leuke mensen die echt hun best doen met de middelen die ze krijgen.

Bedienend personeel kwam voor het grootste deel uit servie. ( en sprak ook geen engels)

kamers zijn sober, ( zelfs voor griekenland) bedden zijn betonbakken, met een matras erin.

Badkamer was wel netjes.

Rond het zwembad erg veel last van wespen.

( zwembad niet schoon!)

vakantie was leuk, maar als ik het vooraf had geweten had ik hier niet geboekt.

Gereisd anders in juni 2008

familie de Gans, 11-8-2005

Dit appartement ligt naast het bungalowhotel Trypiti (wit huis met balustraden) en kijkt uit over de tripitibaai. We kwamen er toevallig terecht in zomer 2004. Het appt op de begane grond heeft 2 slaapkamers met heerlijke bedden. De huiskamer is ruim. Er zit een prachtige inbouwkeuken in met inductie kookplaat (4-pits), een oven en zelfs een wasmachine. het douchewater is altijd warm (combiketel). Je hebt de beschikking over een groot terras. Het zandstrand (op 200 m) kun je via een tunneltje onder de rustige kustweg door bereiken. Het enige na- of voordeel is dat Limenaria op zo'n 2 km afstand ligt. Daar tegenover staat dat er genoeg tavernes in de directe omgeving zijn om lekker 's avonds te eten. We werden er in de zomer van 2004 gastvrij ontvangen door de eigenaren het Grieks-Nederlandse echtpaar Saoulidis. zij wezen ons ook nog op hun website: http://members.lycos.nl/tripitibeach
    Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Trypiti in Limenaria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Trypiti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Trypiti scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.