7,2

21 reviews over Appartement Kiparisiou in het Nederlands

Heerlijk plekje

Minoes, 21-5-2010

Wij hebben een fijne tijd gehad. Wij hadden een kamer op de begane grond en stonden bijna direct op het strand. Daarnaast zijn bakker + minimarket makkelijk bereikbaar en dichtbij. Ook de boulevard loop je zo op.

Ik had een witte badhanddoek mee en die werd steeds gewassen omdat ze hun eiegn handdoeken en die van mij niet uit elkaar konden houden, zo aardig! Mijn handdoek stond dus niet overeind na 2 weken :-).

Gereisd met partner in juni 2008

Joris, 14-10-2007

Erg leuke vakantie gehad daar! Appartement was typisch grieks, kleine kamer, kleine douche en geen douchegordijn. Maar als je vaker in griekenland bent geweest, ben je dit wel gewend. Wel een groot balkon, waar je toch de meeste tijd zit als je op de kamer bent. Je hebt niet echt veel privacy op het balkon, maar als je gewoon rekening houdt met anderen. Locatie was perfect! Meteen aan het strand, nog geen minuut lopen van bakker en dichtsbijzijnde minimarket. En boulevard op 2min lopen. Eigenaren waren erg vriendelijk! Soms wat last gehad van naastgelegen bar.
Gereisd met partner in oktober 2007

M. Meijnen, 11-9-2007

Accomodatie precies zoals in gids/webside beschreven. Er ligt een Beachbar naast waar tot een bepaald tijdstip de muziek van is te horen, echter niet zeer storend. De zee maakt meer geluid. Eigenaar praat geen engels, dus communicatie alleen via reisleidster.

Wij waren zeer tevreden over de ligging van de locatie. Thassos is een mooi eiland.

Gereisd anders in augustus 2006

Robert Karina Nikki, 5-9-2007

Wij hadden een 2ka wat erg ruim was met 2! badkamers, dus over ruimte zeker niet te klagen. De ligging direkt aan het strand was perfect en ook lekker uit de drukte, maar ook weer niet te ver van het centrum. Het enige wat wij vonden was dat er niet echt vaak en goed werd schoongemaakt. Over het geheel genomen viel het app. zeker niet tegen, hou gewoon in je achterhoofd dat Griekenland nou eenmaal niet Nederlands is... Van de bar verderop hebben wij ook geen last gehad en het bakkertje was idd erg goed! Kortom: hele leuke vakantie gehad.
Gereisd anders in augustus 2007

Denise, 14-8-2007

Dit appartementencomplex is ons zeer goed bevallen. Direct aan zee met een goede strandtent in de buurt. Appartement is eenvoudig, maar uitzicht op zee....wat wil je nog meer. Verder leuke eettentjes en barretjes in de buurt. De zee loopt wel snel af, dus voor mensen met kleine kinderen niet echt aan te raden. Denk ook om waterschoentjes want het is een zand/kiezel strand met grote stenen in zee. Verder gewoon alleen maar genieten.
Gereisd met partner in juli 2007

M. Verwei, 2-8-2007

Kiparisiou ligt perfect gesitueerd, direct aan het strand en met het centrum om de hoek. Een supermarkt ligt op 25 meter. Naast het complex is een bar, er draait gedurende de dag/avond altijd muziek (niet hard). Het complex zelf is al wat ouder, verwacht geen luxe badkamers of keukens. Airco is (tegen betaling) wel aanwezig. Alle studio's hebben zicht op de zee, en zonnewering, dus heel de dag schaduw op het balkon. Schoonmaken gebeurt slechts 2x per week, op maandag en vrijdag. De eigenaar vervoert je bagage van en naar de weg achterin z'n pick-up, dus daar hoef je niet mee te sjouwen. Voor de rest een prima studio complex, en dankzij de ligging wel aan te raden.
Gereisd met partner in juli 2007

Ellen Jansen, 10-7-2007

Zijn hier van 1 t/m 9 juli 2007 geweest. Studio gehad (nr 204)

Hadden ons voorbereid op Griekenland, zeker dat je niet teveel eisen moet stellen, maar ik vond het voor het geld niet echt waard. Wij hebben een last minute gehad, dus minder duur.

Studio was klein, bedden waren okej. Alleen maar 1 (!) keer schoongemaakt, en ook 1 maar 1 keer schone handdoeken. Karig dus. Op de balkons heb je idd weinig privacy.

Op de badkamer is het behelpen met de douchekop die 180 graden rondspuit. Alles was nat na elke douchebeurt!

Het was lekker weer en de ligging is perfect, je loopt zo het centrum in of het strand op. Toeristisch is het zeker wel, maar toen wij er waren niet erg druk nog. Over het algemeen wel een ruime voldoende, sommige punten mogen verbeterd worden dus. Prima vakantie gehad!

Gereisd anders in juli 2007

Adri van Doodewaerd, 1-7-2007

Heerlijk 2 kamer appartement op de 1e verdieping aan niet dorp/stadszyde.Soms wat overlast van de naastgelegen tarverne,maar de branding van de zee had meer negatieve invloed op het inslapen van myn zoon.Voor my was de branding juist weer positief.Ligging is perfect.Je loopt als je op het grindstrand bent even na binnen op koffie of thee te zetten.Een koele drankje is ook makkelyk uit het appartement te halen.Strandtent is niet nodig.Het voordeel van een grindstrand is dat het minder heet aan je voeten is.Parasols,strandbedden staan op het strand,worden slecht afgerekend. Eigenaars zyn vriendelyk en waren zeer trots dat hun voetbal elftal EK waren geworden en dat resulteerde een fles wijn bij aankomst,terwijl het EK al 2 weken voorbij was.Kortom een aanrader.De transfer via de oostkant van het eiland is niet aan te raden (erg lang 2 uur en erg bochtig).Dit was op de heenreis. Terug via de andere kant v.h eiland is stuk korter en minder bochtig. In totaliteit fyne rustige vakantie gehad
    Gereisd anders in juli 2005

Minoes, 17-4-2007

De ligging is echt geweldig, direct aan het strand en je staat zo op de boulevard. Een erg lekker bakkertje was er ook erg dichtbij (een aanrader!!!).

De eigenaren waren er niet vaak, maar als ze er waren, waren ze altijd aardig. kamers lekker simpel, had ook niet anders verwacht in Griekenland. De kamers werd schoongemaakt en netjes opgeruimd, vaak schone handdoeken.

Was een top vakantie!

Gereisd anders in april 2007

Rob en Annoesjka, 19-1-2007

datum: september 2006

Simpel goed appartement. Alles wat je nodig hebt. Bedden zijn goed. Schoonmaak 6 dagen per week.

Wij hebben erg genoten van deze vakantie. Geweldig dat je zo dicht bij ze zee zit. Wel erg gehorig. Dus van de buren kunnen genieten. Dicht bij de boulevard. Alles te voet bereikbaar.

Gereisd anders in januari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kiparisiou in Limenaria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kiparisiou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Kiparisiou scoort een 7.19 uit 10 op basis van 21 reviews.