Ben je op zoek naar goed beoordeelde accommodatie voor je vakantie in Limenaria? Hieronder vind je alle accommodaties in Limenaria.
Waardering

9 dec 2016

Limenaria
9,3
73 reviews
Wordt Limenaria je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Limenaria.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Limenaria bij :
Sorteer op :
Aanbevolen door Zoover
Waardering
Aantal reviews
Afstand tot centrum

38 Accommodaties Griekenland, Thassos, Limenaria

Zoeken binnen de huidige resultaten:

Reviews van Limenaria

Limenaria scoort een 9,3 uit 10, op basis van 73 reviews
Wordt Limenaria je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Limenaria. Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van Limenaria. Mocht je meer behoefte hebben aan echte reviews kijk dan even onder de tab reviews en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in Limenaria. Vergeet niet de reviews van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier reviews vinden van 20 Appartementen, 1 Camping, 15 Hotels, 1 Vakantiehuis en 1 Villa in Limenaria. Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Op Zoover vind je bovendien 36 vakantiefoto's van Limenaria. Je kunt 3 video's van Limenaria bekijken. Lees de 73 reviews reviews van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in Limenaria. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Limenaria. Bekijk ook andere accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Thassos.