8,5

Uitstekend

10 reviews over Appartement Alkistis in het Nederlands

Mooi complex

Joke, 20-1-2012

Ruime 2 kamerappartement met goed balkon. Sommige appartementen zelfs 2 balkons/terras. Dagelijks wordt er schoongemaakt behalve zondag. Zelfs elke dag schone handdoeken en om de dag beddengoed. Weinig Nederlanders. Vnl. Grieken, Italianen en Engelsen (niet de luidruchtigen maar die van het Griekse leven houden). Een aanrader voor Nederlanders. Mooi zwembad met ligstoelen en badlakenservice.

Is lopen naar het gezellige dorp te ver dan is er ook de busservice.

Gereisd familie in augustus 2011

Mooie plek als uitvalsbasis

Theo, 6-9-2011

Landelijk gelegen en dat merk je aan het hanengekraai. Het ontbijt was aan de karige kant. Ontvangst was zeer vriendelijk met alle info die je maar nodig hebt zowel mondeling als op papier. Ook voor andere zaken zeer behulpzaam personeel.

Een auto is wel aan te raden. Met de bus kom je er ook wel maar je bent wel wat beperkt. Rest. Finikas is een aanrader zowel qua eten als uitzicht met betaalbare prijzen. Englezos aan het eind van de boulevard idem. In Skopelos-stad kan je eindeloos dwalen door de nauwe straatjes.

Gereisd met partner in september 2011

Mooi complex

Nienkoning, 11-8-2011

Heel vriendelijk personeel, goed ontbijt ( zelfgemaakte jam, yoghurt, koekjes enz. heerlijk), prachtig groot zwembad met pool bar, prima appartement.

Aantal keer per dag rijdt er een busje van het hotel naar skopolos stad.

Er zouden iets meer ligbedden bij het zwembad mogen, nu kreeg je een beetje de handdoeken cultuur dat was jammer.

Wat ook leuk was dat er bij de receptie allemaal boeken waren in allerlei verschillende talen die je mag lenen. Wanneer je zelf nog een boek hebt kan je die dan ook achterlaten.

Hier zouden wij zeker terug keren!

Gereisd familie in juli 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Alkistis**** bij :

Zeer goed hotel en perfecte service

Ron Jeltema, 19-7-2011

Wij zijn begin juli 2011 een week op Skopelos geweest in deze accommodatie. Uitstekend hotel/appartementen. Klein complex (25 apt), prachtige ruime kamers(wat ouder ingericht), keurig onderhoud en schoonmaak, prachtig groot zwembad. Restaurant biedt prima ontbijt en diner (beperkte maar goede kaart). Personeel (receptie, restaurant, bar, schoonmaak) is zeer klantvriendelijk en werkt perfect samen. Hierdoor is er een prima, relaxte sfeer. Ligging 2 km buiten centrum/haven Skopelos zorgt voor rust, de afstand is geen probleem door gratis hotelbusje.

Goede uitvalsbasis voor het verkennen van het mooie eilandje per bus (stopt voor de deur) of huurauto (goedkoop te huren via receptie hotel).

Gereisd met partner in juli 2011

Met veel plezier denken we terug aan ons verblijf

Cora, 28-7-2010

Het complex ziet er zeer verzorgd uit. De appartementen zijn erg ruim, schoon en goed ingericht met o.a. flatscreen tv, dvd speler, kluisje, broodrooster. Rustig gelegen. We hadden een appartement met uitzicht op het zwembad, naar rechts keek je de olijven boomgaard in, met rondgrazende schapen. Af en toe hoorde je een balkende ezel. De afstand naar Skiathos vonden wij geen probleem, het hotelbusje rijdt zeer regelmatig of anders heb je een taxi voor 5 euro. Aan de receptie geven Chrysoula en Panagiotis je graag advies voor leuke uitstapjes, ze kunnen goedkoop een auto voor je regelen. Het was gezellig vertoeven aan de zwembadbar, waar Stratos heerlijke drankjes klaar maakt. Wat een vriendelijke, betrokken mensen! Dit hebben we zo nog nooit ergens meegemaakt, we vonden het erg jammer dat ons verblijf er op zat en we doorgingen naar Skiathos. Tip: eten bij restaurant Agnanti in Glossa.
Gereisd familie in juli 2010

ongunstige ligging, verder oké

Marijke, 21-7-2010

Als tweede eiland tijdens het eilandhoppen kwamen we in Alkistis terecht. Bijzonder aardige mensen en keurige appartementen. Uitgestrekt complex, daardoor niet knus (Grieks). Wij vonden de ligging niet gunstig. Te ver van het centrum en gevaarlijk om te lopen. Wel heel erg rustig dus als je daar voor kiest is dit complex prima. Hotelbusje gaat 5 keer per dag, dat betekent op je horloge blijven kijken. Met scooter en auto is centrum goed bereikbaar evenals de rest van het eiland. Hoewel er weinig op aan te merken is zullen wij hier niet naar terugkeren.
Gereisd met partner in juli 2010

Prima appartementencomplex

PvH, 5-8-2008

Wij hadden een prima studio, zeker voor Griekse begrippen ruim, goed ingericht en geoutilleerd, incl oa flatscreen-TVtje, DVD/CD speler, koffiezetapparaat en waterkoker. Twee balkons waarvan één zeer ruim met veel privacy. Badkamer redelijk. Ruim complex met tamelijk groot zwembad. Het ligt redelijk buiten de stad en de appartementen liggen een eind van de weg af zodat je er wakker wordt van kraaiende hanen ipv krassende scooters. De stad bereiken is niet echt een probleem: acco heeft eigen busje en er rijden ook publieke bussen langs. Auto huren is uiteraard toch wel handiger. Alles bij elkaar een aanrader. Twee minpuntjes: een enkele keer onwelriekende geuren vanuit badkamerputje en de eeuwige muzak bij het zwembad.
Gereisd met partner in augustus 2008

ineke huizer, 13-9-2007

geweldig complex.ruime appartementen. goede service,iedere dag schone badhanddoeken,iedere dag wordt er schoongemaakt.airco en kluisje gratis.stereo installatie.dus vergeet je cd's niet. wij hadden zelfs badlakens voor bij het zwembad. het dorp is een beetje ver lopen(20 minuten) maar er gaat een busje een paar keer per dag naar toe.
Gereisd met partner in augustus 2007

Maurice & Diana, 1-7-2007

Heerlijk appartement. Lekker ruim en goede keuken.

Super zwembad, wat groot is en met het barretje in het water ook gezellig aandoet.

Het appartement ligt nog net op loopafstand van het stadje (30min) en er zijn bussen, maar wanneer die precies rijden? Naar Skopelos-town kan je gratis gebruik maken van hun eigen bus, prima geregeld dus. En met de scooter is het hele eiland goed te doen.

Er is een supermarkt om de hoek, dus dat is ook erg makkelijk.

We hebben een lekkere tijd gehad!

Gereisd anders in juli 2007

kuiper, 23-3-2006

afstand naar stad is geen probleem,hele dag hotelbusje beschikbaar
    Gereisd met partner in mei 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Alkistis**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alkistis in Skopelos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alkistis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Alkistis scoort een 8.5 uit 10 op basis van 10 reviews.