7,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Vassilias Beach** bij :

40 reviews over Appartement Vassilias Beach in het Nederlands

simpel maar genoeg met fantastisch uitzicht

heuvi, 9-7-2017

het appartement ligt enorm hoog met onvergetelijk uitzicht, rust en ruimte maar daardoor niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Schoonmaak goed, matrassen prima, hor tegen de muggen, maar beter niet meer met ontbijt boeken want het restaurant ligt helemaal beneden, en is een behoorlijke klim iedere ochtend(vooral als het al erg heet is) en ons terras was prima geschikt om van een ontbijtje te genieten.
Gereisd met partner in juni 2017

wat een plek om te verblijven😊

aafie de roos, 9-10-2016

Het strand en het zwembad is heerlijk. Maar ook een stukje tuin bij je terras gaf een heel vrij gevoel. Een heerlijke plek en op loopafstand van de stad. Slecht ter been?? Neem je de bus☺
Gereisd met partner in september 2016

Geweldig

Elbert Grift, 19-9-2016

De opmerkingen over hoogte hoort niet specifiek bij het complex maar bij het eiland, daarom zijn hier ook zulke fantastische panorama's, geldt zeker ook voor het uitzicht bij ons appartement, het appartement werd elke dag keurig schoongemaakt, taxibootje naar Skiathos ( 2,70) is leuk evenals het supergezellige plaatsje zelf, je kunt overal prima eten ook bij het restaurant van het appartement, kortom niet alleen een geweldig eiland, maar ook een fantastisch onderkomen wat ons betreft.
Gereisd met partner in september 2016

Wij komen zeker terug ! zo een geweldig uitzicht

A. van Maanen, 17-9-2016

De ligging en de privacy was geweldig, helaas het schoonmaken wat minder en de bedden vonden wij te hard. Je moet wel een beetje goede conditie hebben om de hellende weg vanaf strand /zwembad naar je appartement te maken, wij hadden een quad gehuurd om het eiland te verkennen, maar gebruikte deze ook voor naar strand/zwembad. Bij zwembad was het goed toeven, de receptie medewerkers waren zeer vriendelijk. De afstand naar Skiathos stad was goed te doen met watertaxi, quad, bus, maar lopend te ver.Het balkon met grote tafel en heerlijke stoelen was ideaal.Het complex heeft meerdere gebouwen , maar is kleinschalig.
Gereisd met partner in juli 2016

Super uitzicht! !!!

Dagmar, 14-7-2016

Schone appartementen met prachtig uitzicht op baai en eilanden!!Vriendelijk personeel!Rustig publiek.Hoogteverschillen prima te doen mits je goed ter been bent, niet geschikt voor kinderen.Bushalte dichtbij en met taxibootje goedkoop naar Skiathos stad!Mooiste stranden liggen naar het zuiden (vooral de laatste bushaltes )Bus tijdens spits vermijden!!!!Tussen de middag naar zuiden en eind middag richting stad is vreselijk,overvolle bussen!!Als je levendigheid wilt is Skiathos stad enige maar zeer goede optie!Verder overal op eiland leuke tavernas!Je loopt klein stukje via hoofdweg naar (Achladias)naastgelegen mooier groter strand en baai met meerdere tavernas!!De supermarkt is iets verder lopen maar als je veel zware spullen hebt brengen ze het gratis naar je appartement!
Gereisd anders in juli 2016

Mooi uitzicht, maar de rest kan veel beter.

Familie de Jager, 11-7-2016

Het eten was goed in Skiatos stad, maar de accomodatie was niet klaar voor bezoek. Dit gemeld bij touroperator, maar die willen van niets weten Kortom, niet weer met touroperator reizen. Ze gaan ook niet op klachten in. Het ontbijt wat erg simpel was, werd bij je appartement gebracht. Winkel waren dicht omdat er 3 feestdagen waren, dit moet touroperator toch weten en zulke reizen dan niet aanbieden.
Gereisd met partner in mei 2016

Geen tweede keer

Levina, 23-12-2015

Dat het voor ouderen niet te doen is om naar het strand te gaan, zelfs voor jonge mensen is het te stijl en de appartementen zijn verouderd kunnen wel een op knapbeurtje gebruiken. Geen 3 sterren zoals vermeldt stond. Uitzicht uit ons appartement was geweldig. Heerlijk uitzicht op zee en de taxiboot met aanlegsteiger. Weekje was lang zat.
Gereisd met partner in september 2015

Mooi gelegen

Es, 18-9-2015

Bij aankomst kregen we kamer 8 achter de receptie. In eerste opslag zag het er allemaal zeer perfect uit. er was een zeer mooi uitzicht vanaf het balkon over het strand,

Het enige nadeel van de badkamer was de douche. dit was een beste ramp.

Een douchebak van 80x80cm met een douchegordijn om je heen wat constant aan je plakt. de douchekop lag op de kraan, er was wel een ophanghaakje aan de muur maar geen bevestiging aan de douchekop om deze hier in te klikken. dit hebben we zelf opgelost met een stukje plastic wat ik op het terrein tegen kwam. eveneens warden de haren niet uit het doucheputje gehaald. de lamp was een regelrechte ramp en gaf nauwelijks licht. Na 2 dagen gaf die geen licht meer. na een melding bij de receptie werd deze netjes vervangen voor een nieuwe.

Gereisd met partner in september 2015

Fantastisch uitzicht!

bettina_john, 26-7-2015

Wij zaten in het middelste gebouw bij de receptie,geweldig uitzicht,eigen strandje en tuin met zwembad. Personeel erg vriendelijk,zowel bij receptie als beach bar. Wel iedere dag flinke klim omhoog. Taxibootje naar Skiathos stad,erg makkelijk. Inrichting simpel,wel groot balkon.
Gereisd met partner in juli 2015

Prachtig gelegen

Van Leijen, 23-7-2015

Het complex bestaat uit drie kleine gebouwen. Wij hadden de laagste daarom ook een heerlijke tuin voor ons. Dat gaf meer vrijheid dan alleen een balkon. Uit uitzicht is prachtig. Omdat het op een heuvel is gebouwd kijk je prachtig op zee uit. Het appartement is eenvoudig ingericht . Wel schoon en vaak een schoon bed en dagelijks schone handdoeken. Het wel een steile klim of afdaling naar het zwembad en of strand. Maar dat zal 50 m zijn geweest. Het zwembad is niet zo groot heerlijke tuin erbij en genoeg schaduw onder de bomen of parasols. De barvrouw altijd in voor een praatje. Vanaf het zwembad maar 20 treden om bij het strand te komen. Hele kleine kiezels en in het water is het zand.

Het ontbijt was heerlijk. Werd aan je tafel gebracht. Het restaurant voor het ontbijt ligt aan het strand. Heel gezellig personeel. Vanaf de steiger in zee ging een bootje naar de hoofdstad en de bus halte stond achter het complex. Ook veel taxi's zijn er om je te vervoeren.

Gereisd familie in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Vassilias Beach in Skiathos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Vassilias Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Vassilias Beach scoort een 7.83 uit 10 op basis van 40 reviews.