6,7

Matig

3 reviews over Appartement Thymi's Home in het Nederlands

Niet voor middelbare mensen.

machteldtheloosen, 24-8-2011

Zeer luxueus ingericht appartement, maar wat heb je aan een stoomcabine als het buiten 37 graden is? De ruimte is echter dermate klein, dat je het er benauwd van krijgt. Ons appartement was echt piepklein. Je kon net achter elkaar langs lopen. Het Franse balkonnetje gaf net genoeg ruimte om met zijn tweeën te staan. De eigenaresse is inderdaad niet echt vriendelijk, het personeel daarentegen...zeer vriendelijk. Het langsrazende verkeer van scooters, motoren, etc. geeft niet echt een vakantiegevoel. Er zitten vrnl. jonge mensen in dit hotel. Daar is het echt geschikt voor. Midden in het (drukke) stadje, maar niet voor mensen die van ruimte en rust houden.
Gereisd met partner in augustus 2011

Claustrofobisch!!

Greconaut, 5-10-2010

Thymi's Home is het meest uitzonderlijke aparthotel waar ik ooit ben verbleven. Het is het meest luxueuze ingerichte apartement dat ik ooit in Griekenland ben tegengekomen, maar daarentegen ook verreweg de meest kleine! Het kleine kamertje is van alle gemakken voorzien (douchecabine, LCD TV, stereo installatie, strijkplank en -bout), het is echter alleen véél te vol en té druk ingericht (werkelijk àlle stijlen lopen door elkaar: traditioneel, post modern, barok...). Ik had de mazzel dat ik goed weer had en veel ben uitgeweest zodat mijn tijd in het kamertje tot een minimum beperkt bleef.

Een groot voordeel van deze accomodatie is dat het dicht bij het centrum gelegen is. Een groot nadeel (daarvan) is dat het aan een nauw straatje ligt ('nauw' is trouwens het kernwoord van deze accomodatie bedenk ik me nu), waardoor er alleen brommers en scooters doorheen rijden... en ze dat ook vanaf zeer vroeg doorlopend doen!

Gereisd alleenreizend in september 2010

prima apartement

P. Loddema, 15-7-2010

prima apartement, niet alle apartementen hebben een balkon of hebben een heel klein balkonnetje.

Heel dicht bij centrum van Skiathos-stad. Cleaning ladies heel aardig, elke dag schone handdoeken. De bazin lijkt wat nurks maar met wat vriendelijke woorden (Engels) ontdooit ze snel. Begroeting in het Grieks wordt op prijs gesteld, kalimera enz.

Elke dag warm water. Het ligt wat ver weg van het strand. Er is een hellende weg richting strand. Er vertrekken elke dag bootjes richting andere strandjes. Met een auto is het eenvoudig alle andere standjes te bezoeken, het eiland meet slechts 15 bij 7 kilometer.

Gereisd met partner in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Thymi's Home in Skiathos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Thymi's Home zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Thymi's Home scoort een 6.67 uit 10 op basis van 3 reviews.