7,8

5 reviews over Hotel Stellina in het Nederlands

dit was echt slecht en zeer ongastvrij

anja korver walter, 7-10-2008

we kwamen aan om 10.00 en mochten pas 14.00 in de kamer in het na seizoen

onvriendelijke mensen behalve crhistina achter de receptie,baas echt onbeschoft vooral tegen onze reisleidster we zijn alles tegengekomen op deze vakantie en de laatste nachten nog in muzes terechtgekomen wat een nachtmerry

dit is voor ons een enorme domper

Gereisd met partner in oktober 2008

heel vriendelijk en behulpzaam

f delang, 5-8-2008

mdooi hotel mooi zwembad alleen langs een drukke weg waar erg hard gereden werd
Gereisd met partner in augustus 2008

Peter, 27-6-2008

Alg. indruk: complex ziet er van binnen en buiten schoon en verzorgd uit. Ligt aan een drukke weg waarbij veel (geluids)hinder van veel te hard (taxi's!)rijdend verkeer. Eten: ontbijt een 3; terras-lunch bij (prima)zwembad een 9 (aanrader). Kamer (222)met op de vloer klemmende deuren, zit- en ligcomfort slecht. Douche/toiletruimte ca. 1,45x 1,55m., doucheplaats 60x60 cm. Indien er warm water beschikbaar was, bleef allen het plafond droog na het douchen. Er was wel een nieuwe koelkast aanwezig. Satelliet TV met veel beeldruis.

Skiatos stad is erg leuk (veel haven activiteiten).

Gereisd met partner in juni 2008

hetty, 31-5-2008

eenvoudig ontbijt, zoals vermeld was erg eenvoudig, alleen brood met jam, koffie of thee en een koekje. dus alle nederlanders op naar de buurtsuper en namen allemaal kaas mee. we hadden halfpension geboekt, maar de keuken was nog niet in werking. de oplossing was goed. de eigenaar van het hotel was bevriend met de eigenaar van een goede eettent aan de haven. daar konden we alle avonden eten, alleen het drinken moest aan het eind afgerekend worden. prima oplossing
Gereisd met partner in mei 2008

Annemie, 4-7-2007

Wij waren begin juni, Skiathos is een heerlijk eiland. Nog lekker Grieks wat wij prefereerden. Het hotel is lekker rustig gelegen met prima kamers. Je kunt zo naar het centrum lopen met allerlei gezellige restaurants en winkeltjes.
Gereisd anders in juli 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Stellina*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stellina in Skiathos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stellina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Stellina scoort een 7.83 uit 10 op basis van 6 reviews.