1 review over Appartement Paraskevi in het Nederlands

iris, 3-12-2004

De klim naar het appartmenet is stevig in de zomerzon.Na drie weken vakantie gingen mijn zus ,dochter en ik naar huis met gespierde kuiten.

Door de hogere ligging hadden we fsntastisch uitzicht op de baai.

Op het strand werkte een relaxde jongen die steeds stoelen voor ons bezet hield op de eerste rij aan het water ook al kwamen we soms pas om vier uur aankakken.Lege V.I.P. stoelen op een vol strand!

Een minpunt:het jonge kamermeisje beschuldigde ons onterecht van handdoeken diefstal terwijl ze er zelf te weinig had neergelegd!Gelukkig sprak mijn zus Grieks en zei ze:"Hoe durf je ons te beschuldigen vuile trut!"Daarna was ze poeslief.

Al met al nog wel te doen.

Gereisd anders in december 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Paraskevi in Skiathos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Paraskevi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Paraskevi scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.