7,3

6 reviews over Hotel Angeliki in het Nederlands

bert, 28-8-2007

De bediening (eigenaar) is zakelijk en een lach kan er vaak niet van af, maar de kamers worden elke dag schoongemaakt .

De tuin waar je kunt ontbijten is mooi.

Ook de locatie aan het strand is mooi gelegen al zijn de kamers oud en maakt de koelkast en airco een hoop lawaai.

De wandeling over het strand naar het centrum is goed te doen ik denk +/_ 1km.

Wij zijn dit jaar ook op Lesbos geweest en ons viel dan ook op dat dit eiland met alles een stuk duurder is.

Verder is het een mooi eiland met veel strand.

Ook loont het de moeite om een kijkje te nemen bij de honden opvang waar als je wilt een hondje kunt uitzoeken om uit te laten.

Gereisd met partner in augustus 2007

I.Bouwmeester, 26-6-2007

kleine maar schone kamers, plavuizen op de vloer,airco,tv,koelkast, mogelijkheid tot huren van kluisje op de kamer. De 300 meter tot het centrum welke in de reisgids staat klopt niet, 600 meter komt meer in de richting. Bijbehorende bar/terras is niet duur, personeel is alleen niet vriendelijk/aardig.
Gereisd anders in juni 2007

Corinne, 11-9-2006

Wij hebben in juni hier onze vakantie doorgebracht.

Wij gaan volgend jaar weer terug. Vriendelijke mensen, superschoon, mooie tuin met aansluitend het strand. Wat kan een mens nog meer wensen.

De kamers zijn klein maar je bent daar toch alleen maar om te douchen en te slapen voor de rest leef je buiten.

Gereisd met vrienden in juni 2006

E. Jansen, 29-8-2006

Wij komen net terug van dit hotel, ik vond dit geen fijn hotel, had er meer van verwacht gezien de prijs die er voor betaald moest worden, kamers oud en klein,wel schoon, in reisgids staat 100 m van het cetrum, dit is veel verder. Direct aan het strand was ook een voordeel. Skiatos is wel een heel leuk mooi eiland waar veel vertier is.
Gereisd anders in augustus 2006

pit, 16-8-2006

Goed gelegen hotel, wel vlakbij de hoofdweg, maar daar heb je absoluut geen last van, vermits de kamers allemaal achteraan liggen. Mooie tuin, die direkt op het zandstrand uitkomt, waar je ligbedjes en parasols kunt huren. Jammer dat de strandbar - van dezelfde eigenaar - aan de dure kant is.
Gereisd anders in augustus 2006

De Bens, 15-8-2006

Zeer leuk hotelletje, weliswaar langs de weg gelegen ( achterzijde ), maar daar heb je geen last van. Komt via mooie tuin uit op het mooie strandje, en heeft een leuke strandbar. Op wandelafstand van het stadfje Skiathos. Zalig om 's avonds laat terug te wandelen met je voeten in de zee...
Gereisd met partner in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Angeliki in Skiathos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Angeliki zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Angeliki scoort een 7.33 uit 10 op basis van 6 reviews.