Appartement Yalis

Appartement Yalis
Yalis
9,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Yalis bij:

2 reviews over Appartement Yalis in het Nederlands

Fantastich hotel

Paula, 28-5-2013

Hotel Yalis ligt pracht op en rots/klif. Hierdoor heb je een waanzinnig uitzicht over zee. We werden vriendelijk ontvangen door de gastheer van het hotel. Toen hij zagen dat wij 2 meiden waren, vroeg hij meteen of er misschien een extra bed klaargemaakt moest worden omdat de kamer een 2persoonsbed had zonder aparte matrassen. Wij vonden dit wel een goed plan.

Toen we aankwamen in onze kamer konden we onze ogen niet geloven, echt een weids uitzicht waar je alleen van kan dromen. De zee hoorde je tegen de rotsen aan slaan wat een heerlijk kalm gevoel gaf.

We wilden graag meer van het eiland zien en vroeg we wat we konden doen. De bootexcursies gingen nog niet, maar hij raadde ons aan een auto te huren om het eiland te verkennen. Erg vriendelijk en hij wilde ons vanalles uitleggen en helpen. Om even heerlijk tot rust te komen is dit een ideaal hotel.

Gereisd anders in mei 2013

Claudia Taks, 22-7-2007

Paradijs op aarde! Appartementen Yalis = Hotel Yalis

Een fout in de reisgidsen. Ons werd meteen bij aankomst gemeld dat dit een hotel is en geen appartement. Ontbijt zat dus in de boeking inbegrepen was. Een erg welkome verrassing! Een hotel met de faciliteiten van een appartement: de kamers zijn ruim opgezette studio's en hebben nota bene een kitchenette. Iedere dag schoonmaak en geweldig behulpzaam personeel. Alonissos is rustig en er valt op zich niet heel veel te beleven, maar heeft het een schitterende natuur. Het hotel ligt in Votsi en met de auto/taxi is dat 5 minuten rijden vanaf Patitiri (de hoofdstad van het eiland). Supermarkt op 300 m. Strand idem in Roussoum of Votsi. Aanrader: huur een auto en ontdek de plekjes, een boottocht met de Gorgona, eten: in Steni Vala bij Mrs Thasos! Een vakantie om nooit te vergeten! Op naar Skiathos . . . Mayo & Claudia

Gereisd met vrienden in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Yalis in Alonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Yalis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Yalis scoort een 9.25 uit 10 op basis van 2 reviews.