Appartement Vasilis Studios

8,7

2 reviews over Appartement Vasilis Studios in het Nederlands

Fantastische mooie plek!!

Maria, 5-1-2009

Het enige minpuntje was de harde bedden.Voor de rest alleen maar genoten van het uitzicht, de rust, het balkon. Echte aanrader voor natuurliefhebbers. Je hoort constant vogels fluiten echt prachtig.
Gereisd met vrienden in oktober 2008

Conny Bleijerveld, 13-7-2008

Wij zijn van 7 t/m 21 juni 2008 hier geweest en hebben het fantastisch gehad. De eigenaresse was tegen ons wel erg vriendelijk. Iedere dag werden de bedden netjes opgemaakt en de prullebakken geleegd, wij kregen 3x in de week schone handdoeken. Het uitzicht is werkelijk fantastisch!! Alleen voor mensen die slecht te been zijn is dit niet een aanrader omdat het wel klimmen is naar boven maar je kan ook een taxi voor 4 euro nemen. Wij hebben er 2 prachtige weken gehad!

Gereisd met partner in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Vasilis Studios in Poros (eiland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Vasilis Studios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Vasilis Studios scoort een 8.67 uit 10 op basis van 4 reviews.