Appartement Odyssey ****

9,4

65 reviews over Appartement Odyssey in het Nederlands

Geweldig

Marie-José broekhuis, 1-7-2017

We hebben een geweldige week gehad bij Katarina rik en dora. En medewerkers. We hebben de verjaardag van onze buurvrouw Marie-joze hier gevierd. Wat kregen we een gastvrij onthaal. Wat een vriendelijke mensen allemaal. En een geweldig mooi appartementen complex. Wij komen zekers een keer terug. En zal deze accomodaties. Aan iedereen aan bevelen. Katarina en crew wij wensen jullie veel succes. En vooral blijf zo doorgaan. Het is 1groot feest om bij jullie vakantie te mogen vieren. Liefs laurens en Marie-José uit Denekamp
Gereisd met vrienden in juni 2017

Heel gastvrij ontvangen en onthaald

Jan Leonard, 20-9-2016

Mooi gelegen accommodatie vlakbij zee. Gastvrij onthaald door Katarina en haar staf. Leuke en interessante kooklessen door Katarina. Originele Griekse keuken.

Actieve en enthousiaste begeleiding door Rik , partner van Katarina, bij diverse excursies

Gereisd met vrienden in september 2016

Geweldige plek

Wilfried Peters, 25-6-2016

Dit bijzonder gastvrije appartementen complex is een aanrader.

Zulke lieve mensen.

Gastvrijheid wordt hier met hoofdletters geschreven.

We hebben het heerlijk gehad, lekker eten en drinken en goede tips.

Dank jullie wel Katherine en alle andere medewerkers.

We willen beslist nog een keer.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

Emile en Inge Mühlradt, 23-9-2015

Zeer gastvrij en verbindend.

Geweldige activiteiten over de hele week verspreid.

Goede kookkunsten van Katherina.

Veel informatie gekregen over het eiland en over Griekenland.

Gereisd met vrienden in september 2015

fantastische plek

Anneke Kamps, 25-9-2014

Wij hebben van 1 tot 14 september 2014 onze vakantie doorgebracht in Poros bij Katarina en Rick.

Odyssey wat een lieflijke, kleinschalige Griekse locatie.

Katarina is een geweldige gastvrouw, haar dochter Dora en het personeel zijn buitengewoon vriendelijk.

Elke dag was het weer een culinaire verrassing, allerlei heerlijke kleine gerechtjes of een 4gangen menu.

Poros is een klein maar prachtig eiland waar veel te zien is, leuke kleine strandjes (ons strandje 300 meter van de locatie). Wat een rust, 14 dagen geen treinen of vliegtuigen gehoord.

Een heerlijke temperatuur, ook s'avonds nooit een vest of trui nodig gehad.

Weer terug in Nederland genieten we nog steeds na, we zijn heel vaak op vakantie geweest maar dit was een echte topper que sfeer en gezelligheid, zeker voor herhaling vatbaar.

Katarina en Rick super bedankt voor de goede zorgen !

Anneke en Hans Kamps, An en Fons Wenting

Gereisd met vrienden in september 2014

Grandioos

Ermy en Ger van den Berg, 24-9-2014

Heerlijk en goed ontbijt. Keuze te over. Prachtig gelegen, rustige omgeving, vriendelijke mensen! Op loopafstand van het strand: 5 min. lopen en je geniet van een fantastische lunch bij Katerina. Personeel is zeer vriendelijk en denken altijd mee. Prijzen zijn in vergelijking met NL zeer aanvaardbaar. Je kunt 's avonds altijd mee-eten danwel à la carte! Kwaliteit is in beide gevallen prima. Kamers worden iedere dag schoongemaakt; handdoeken om de 3 dagen vervangen. Kinderen lijken altijd welkom (zelf geen ervaring daarmee!) maar gezien de gastvrijheid kan dat geen probleem zijn! Katerina streeft ernaar om het ieder naar zijn zin te maken; verschillende gezelschappen worden om de een of andere reden makkelijk samengevoegd! Als heel prettig ervaren.
Gereisd met partner in september 2014

onvergetelijke vakantie

Yvonne, Roberto, Dylan en Ian, 31-8-2014

In januari contact gehad met Rik en Katarina, waar ze zo vol passie spraken over "hun"Poros"dat we direct geboekt hebben.

Na dat Rik ons op had gehaald in Athene, werden we enorm welkom geheten door Katarina, Dora en het personeel. Het is er zo gezellig ingericht en er hangt zo een huislijke sfeer dat je je er direct thuis voelt.

Dat is de hele vakantie zo gebleven wat een vriendelijkheid en behulpzaamheid. Het eten is er zo bijzonder lekker dat je niks overslaat....

Het eiland is niet groot maar bijzonder mooi. Rik, Katarina, Dora en al het personeel, bedankt dat jullie er voor gezorgd hebben dat wij kunnen terugkijken op een geweldige vakantie ter ere van ons 25 jarige huwelijk.

Roberto, Yvonne, Dylan en Ian.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Zeer gastvrije mensen , heerlijk eten .

hans wolbert, 28-8-2014

We werden zeer gastvrij ontvangen. We hebben erg genoten van de voortreffelijke keuken waar gekookt werd met passie, verse producten en waar we kennis hebben gemaakt met de verfijnde Griekse keuken.

Er wordt elke dag goed schoongemaakt

De Griekse avond was heel gezellig.

Het eiland Poros is klein,maar erg mooi en niet te druk.

De Nederlandse eigenaar, zijn vrouw,hun dochter en de andere medewerkers zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in augustus 2014

Geweldige vakantie

Henk en Hanny ten Vregelaar, 31-7-2014

Van 13-20 juli waren wij te gast bij Rik en Katarina op Poros voor een geweldige vakantie. Een gastvrij onthaal en een fijne, ruime en schone kamer met airco was een prima begin. Pure verwennerij is het eten, met groente en fruit uit eigen tuin maakt katharina er elke dag een feestje van. Elke week is er een programma met leuke excursies, van boottocht tot picknick er is van alles mogelijk! Wij hebben een top week gehad en we komen hier zeker terug!

Rik, Katarina en team hartelijk bedankt voor de geweldige vakantie!!

Gereisd met partner in juli 2014

Vakantie vieren op z'n best

Han en Esther, 26-7-2014

Hier klopt alles! Van het moment van boeken (Rik bedankt!), de taxi vanaf Athene, de ontvangst met allerlei lekkers, de tips, het heerlijke eten, de gastvrijheid, de gezelligheid, de warmte en en en.... Dit pareltje zou je liever niet willen prijsgeven! Hier kom je inderdaad als gast en ga je weg als vriend! Rik, Katherina, Dora en de meiden, bedankt voor alles! het was geweldig! veel liefs uit Haaksbergen
Gereisd met partner in januari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Odyssey in Poros (eiland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Odyssey zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Odyssey scoort een 9.44 uit 10 op basis van 68 reviews.