Hotel New Aegli ****

6,7

5 reviews over Hotel New Aegli in het Nederlands

Erg rustig, New Aegli matig

Mleintje, 18-9-2013

Mooi eiland, weinig te doen. Haven is het absolute centrum met terrasjes en winkels maar half uurtje, dan ben je er klaar. Service van hotel is top, doe alles voor je. Diner is niet bijzonder maar goed te doen (wij hadden halfpension) en grote porties. Elke avond pianomuziek, moet je van houden... Ontbijt is een ramp. Weinig keuze, oud vies broodje of door boter doorweekte croissant en met kraanwater gemaakte thee. Bij tafels en op eten en buffet overal wespen, zelfs zwemmend in de honing, erg onhygiënisch, dan heb ik geen trek meer. Slecht. Jammer van het halfpension. Kamers Ok. Bezemkast of iets groter. Krijg je de bezemkast, klagen, dan krijg je een grotere kamer indien beschikbaar. Gratis wifi. 'S avonds is het doodgebloed :( enige leuke loungebar sloot al omdat het hoogseizoen over was. Al met al stukken beter gewend dus. Hotel is geen 4 sterren waardig zoals wel beloofd was. Volgende keer in Griekenland ander eiland en ander hotel.
Gereisd met partner in september 2013
Kyriakos, GM, 6-2-2016
wij danken u voor deze beoordeling. Het hotel is ingrijpend veranderd deze 3 jaar en nu is alles veel anders. Enorme renovaties werden deze jaren.

Een TOPPER

Roel en Jennie Hofman, 14-8-2009

Wij zijn van 23 mei tot 7 juni naar Hotel New Aegli op Poros geweest.Een mooi hotel met een prachtige ligging.Elke morgen ontbijten op het terras met een prachtig uitzicht over de zee. Het personeel was erg vriendelijk en belangstellend, zij probeerden ook nog wat nederlandse woordjes te leren heel leuk.Alles was prima geregeld door onze reiorganisatie en we gaan volgend jaar zeker weer mee.Lieve Groetjes van Roel en Jennie Hofman.
Gereisd met partner in augustus 2009

Poro heerlijk eiland; New Aegli matig

Louise, 28-6-2009

Poros-Stad was heel gezellig en je was er vanuit New Aegli met bus of taxi zo. De kamers vond ik heel matig met een klein balkon. Bedden keihard. Kleine badkamer. De keuken was prima als je à la carte at; hoewel half pension ook prima was over het algemeen, zo heb ik begrepen. Ontbijt stelde weinig voor. Terras was lekker. Lekker strandje dichtbij hotel; helaas wel aldoor met irritante en soms erg harde muziek.
Gereisd alleenreizend in juni 2009

Aanrader.

C. in 't Veen, 16-6-2009

Gezellig hotel, met zeer vriendelijke, behulpzame mensen. Terras met prachtig uitzicht zee. Heerlijk eten, voor een goede prijs. Ontbijt eenvoudig en elke dag hetzelfde. Alle kamers hebben uitzicht zee.Elke dag schone handdoeken en schoonmaak. Heerlijk strandje met helder water voor de deur. Gezellig plaatsje op 20 minuten lopen. Twee supermarkten in de buurt, en wat restaurantjes. Taxi naar dorp € 3,- of watertaxi. Leuke eilandjes in de buurt, Hydra en Spetses de moeite waard.
Gereisd met partner in juni 2009

Deirk, 6-1-2006

Mooi hotel aan de zee
Gereisd anders in januari 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor New Aegli bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel New Aegli in Poros (eiland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel New Aegli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel New Aegli scoort een 6.71 uit 10 op basis van 5 reviews.