7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Kavos Bay Seafront Aparthotel** bij :

6 reviews over Aparthotel Kavos Bay Seafront Aparthotel in het Nederlands

Heerlijke vakantie aan zee.

H. Timmer, 18-7-2009

Een paradijslijke plek met zeer gastvrije eigenaren! Doen!!
Gereisd met partner in mei 2009

Rust en prachtig panorama

Johan Demol, 19-8-2008

Het hotel ligt rustig op een hoogte boven de zee. Zeer prachtig panorama op de baai van Agia Marina. Zeer Grieks met witte en blauwe kleuren. Goed ontbijt, eenvoudige maar vrij ruime en degelijke kamers met airco. Op een goeie kilometer van Agia Marina gelegen, maar langs de voetweg best te doen. Anders word je regelmatig gebracht met het minibusje. Leuk strand waar het slechts zeer langzaam dieper wordt. Uitstekend om te zwemmen, zeker met kinderen. Wij hebben hier een supertoffe vakantie doorgebracht. Sterke aanrader voor wie het mooie eiland Aegina wil verkennen.
Gereisd met partner in augustus 2008

Nadineke & Nicoleke, 4-6-2008

Ligt zéér rustig, was hier met vriendin en we hadden ieder eigen kamer; prachtig zicht en gezellig terrasje. Uitgebreid ontbijt en zéér vriendelijke eigenaars. Je wordt van en naar dorp gebracht, geen probleem. Vanaf 11 mei tot en met 15 mei, super genoten, hier komen we nog zekers terug!!!
Gereisd met vrienden in juni 2008

peter, 10-12-2006

Met 3 kinderen in aug 2006 in Kavos Bay geweest. De familie Krassas was alleraardigst, wilde alles voor ons doen. Werden naar Agia Marina gebracht en gehaald wanneer we maar wilden. Ligging te ver van het dorp, met 3 kleine kinderen in de hitte bijna niet te doen.

Helaas waren wij niet de enige bewoners van het appartement. Er waren kakkerlakken en er liep regelmatig een rat over het balkon, iets wat gezien de puinhoop naast het appartement, niet gek was. De baai, de zee en het uitzicht heeft veel goed gemaakt.

Gereisd anders in december 2006

Fam. Brand , 9-9-2006

Als je in een normale conditie bent en weinig bagage is het prima te doen vanuit het dorp naar Kavos bay. Wij hebben er eeen heerlijke vakantie gehad. Zelfs terug gegaan om nog een paar daagjes extra te snorkelen. Heerlijk rustig in een baai die je deelt met slechts enkele mensen.
Gereisd anders in september 2006

Mascha, 27-12-2005

Prachtig gelegen met geweldig uitzicht over Aghia Marina en de baai. Beheerd door zeer vriendelijke, gastvrije familie. Ligt helaas alleen wel wat afgelegen, je bent afhankelijk van het hotelbusje om in Aghia Marina te komen (rijdt overigens wanneer je maar wilt, de familie is absoluut bereid het iedereen enorm naar de zin te maken).
Gereisd anders in december 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Kavos Bay Seafront Aparthotel in Egina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Kavos Bay Seafront Aparthotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Kavos Bay Seafront Aparthotel scoort een 7.67 uit 10 op basis van 6 reviews.