Appartement Villa Maria ***

7,5

2 reviews over Appartement Villa Maria in het Nederlands

Fantastische plek

aad, 9-9-2009

Toen wij er heen wilde gaan konden we niets vinden over dit apt. echter door de prijs hebben wij de gok gewaagd. Het is een eenvoudig apt, de ligging is perfect aan de weg (dus geen hellende weg op/af lopen) en bij het strand, de omgeving rustig. Mooi zwembad vriendelijke eigenaar. Met de scooter hebben wij 3 weken lang over het eiland gereden in een woord prachtig. Min puntje 2x in de week schoonmaken is wat weinig gezien toiletpapier in emmer.
Gereisd met partner in augustus 2009

geluidsoverlast

A. Jongen, 12-8-2009

Ruim appartement, maar een slechte ligging: direct naast de twee luidruchtigste bars van het dorp. Tot 2 uur 's nachts harde muziek van beide bars tegen elkaar in.

Helaas geen airco aanwezig...

Wel dichtbij het strand en een prima zwembad bij de appartementen.

Gereisd met partner in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Maria in Votsalakia / Kambos , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Maria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa Maria scoort een 7.5 uit 10 op basis van 4 reviews.