Appartement Villa Dimitra Beachhouse **

Appartement Villa Dimitra Beachhouse
Villa Dimitra Beachhouse

1 review over Appartement Villa Dimitra Beachhouse in het Nederlands

volckmann, 8-4-2008

Wij zijn in 2001 hier geweest en het was geweldig.We hadden een tuin met douche en liepen zo het strand op,wat bij ons gedeelte altijd vrij rustig bleef.Trappetje op en je was op de weg door Votsalakia voor je eten en drinken enz.We hebben het nooit meer kunnen boeken,nergens te vinden,anders zouden we weer gaan.Qua inrichting en service moet je niet te kieskeurig zijn,maar qua ligging en uitzicht is het fantastisch.Wie weet of het nog te boeken is mag het ons vertellen.
Gereisd familie in juni 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Dimitra Beachhouse in Votsalakia / Kambos , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Dimitra Beachhouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa Dimitra Beachhouse scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.