9,6

Uitstekend

121 reviews over Appartement Sunflowers in het Nederlands

Kleinschalig, mooi gelegen appartementencomplex

Gast, 14-8-2017

Een mooi, netjes onderhouden appartement. Ligging met uitkijk over zee. Elke dag schoonmaak m.u.v de zondag. De zoon van de eigenaar en zijn vrouw zijn erg aardig en gastvrij. Eten bij de bar is echt heerlijk en niet duur! Een auto is op Samos zeer aan te raden i.v.m afstanden als je wat meer wilt zien van het eiland. Minpunt vonden wij dat er veel gasten waren die er (overduidelijk aanwezig) elke jaar komen en soms tot in de vroege uurtjes aan de bar zaten. Als je dan doodmoe op bed ligt en tot 02.30 naar het plafond ligt te staren i.v.m de herrie, das niet fijn. Dat kun je de eigenaren gewoon niet aanrekenen; zij zijn volgens mij zo gastvrij dat ze er niet eens iets van zouden durven zeggen. Mensen die geen rekening houden met een ander heb je helaas overal. De "vaste gasten" gelukkig niet ;-) voor ons dus geen Sunflowers meer. Vind je dit geen probleem; dan is Sunflowers echt een aanrader!
Gereisd met partner in juli 2017

Knus en gezellig

Angelo, 6-8-2017

Ga je normaal naar all inclusive resorts met entertainment, dan moet je niet bij Sunflowers zijn. Hier is het kleinschalig en vrij rustig. Wel is het absoluut gezellig. We hebben veel gelachen. Er hangt een gemoedelijke sfeer. Ook onze kinderen van 7 en 6,5 hebben zich uitstekend vermaakt.

Er staan genoeg ligbedjes naast het zwembad. Bij de bar kun je lekker eten bestellen. Dat wordt dan door Elizabeth of Nikos met liefde klaargemaakt.

Wij zullen hier net als vele andere gasten ook zeker terugkomen!

Eva, 6-8-2017

Wat een fijne vakantie! De appartementen zijn super. Simpel ingericht, lekker Grieks. Op zondag na elke dag GOEDE schoonmaak. Veel schone handdoeken.

Prachtig uitzicht op zee. Een auto of scooter is wel aan te raden. Net even wat makkelijker. Genoeg parkeergelegenheid.

Gratis wifi, ook niet onbelangrijk tegenwoordig.

De familie is echt geweldig. Ze luisteren echt naar hun gasten en doen alles om ze een geweldige tijd te geven. Niet voor niets komen zoveel mensen keer op keer terug naar Sunflowers!

We hebben een heerlijke tijd gehad!

Echt helemaal top!

Mark, 31-7-2017

Een geweldige vakantie gehad. Prachtig complex wat er zeer verzorgd uitziet. Nicolas en Elizabeth zijn zeer vriendelijk en doen alles veel om je vakantie tot een supertijd te maken. Het complex Sunflowers ligt op een heuvel en net buiten de rand van het centrum, een auto huren is zo geregeld en kost niet eens zo veel.

Het dorpje is leuk met voldoende keus aan hele gezellige restaurantjes. We zijn nog nooit ergens naar terug geweest, maar hier komen we zeker nog eens keer terug.

grandioos

Jasper, 30-7-2017

In de beschrijving staat dat het buiten het dorp ligt en dat klopt, daarom is het er ook lekker rustig, een auto of brommer huren is echt aan te raden maar deze zijn heel goedkoop, vooral doen en tevens meer van het eiland zien.

De familie/eigenaren doen werkelijk alles om het je naar de zin te maken, de schoonmaak is top en al het overige ook.

Een pareltje net zoals het dorpje en het gehele eiland, wij komen zeker weer terug.

Gereisd met partner in juli 2017

Zeer mooi appartementen comlex

Tevreden gast, 22-7-2017

We hebben hier een geweldige vakantie gehad. Deze familie doet alles voor je. De schoonmaak is zeer goed en alles is keurig onderhouden. Het enige minpunt wat wij kunnen bedenken is dat het iets verder van het centrum ligt. Supermarkt +- 15min lopen. Wij komen zeker nog eens terug

Top vakantie!!

Marcel en Anita, 21-6-2017

Wat een heerlijke plek is het daar. Lekker rustig met 12 appartementen en wat een lieve familie. Elke dag schone handdoeken en alles was superschoon. Opa, Oma Elizabeth en Nikos verwennen je tot en met. Je kunt ook heerlijk eten aan de poolbar. Toen wij er waren werd er een gezellige bbq georganiseerd. En een paar dagen later nog eens een koffietafel met allerlei lekkere dingen. Als je een schoon appartement wil met een hoop gezelligheid, op een mooi eiland, is dit zeker een aanrader.
Gereisd met partner in juni 2017

Ha van eijk, 8-1-2017

Vreselijke lieve mensen ,wij gaan er dit jaar weer naar toe heerlijk complex en heel schoon.
Gereisd met vrienden in juli 2016

Udo en Ineke op de Dijk, 7-1-2017

Er was niets wat niet goed was.

Lieve,vriendelijke mensen.

Waar echt niets te veel voor was.

Gereisd met partner in juni 2016

Geweldig

Danielle, 14-12-2016

We hebben een super vakantie gehad bij Sunflowers!

Word gerund door een hele lieve familie.

Schoonmaak is super goed!

Rustig gelegen net iets buiten Votsalaki.

Ik zou andere reizigers wel aanraden om een auto of scooter te huren, zodat je het eiland Samos ook kunt verkennen.

Gereisd met partner in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sunflowers in Votsalakia / Kambos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sunflowers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sunflowers scoort een 9.64 uit 10 op basis van 142 reviews.