Appartement Pegasus Kyma ****

9,3

64 reviews over Appartement Pegasus Kyma in het Nederlands

Prima rustig appartementencomplex

Steven van der Heide, 19-8-2017

We hebben een heerlijke vakantie gehad op Samos en Appartementen Pegasus Kyma hebben daaraan zeker een bijdrage geleverd. Nikos is een aardige man en niet zo aanwezig als ik wel lees in sommige reviews. Het appartement is heel compleet en netjes. Mooi uitzicht op zee en zeer rustig gelegen. Op loopafstand van veel gezellige restaurantjes. De bar bij het zwembad wordt niet meer uitgebaat, wat wij wel jammer vonden.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Meer dan GEWELDIG!

Jolanda Brals, 29-7-2017

Wanneer je echt ontspanning wilt, dan moet je hier zijn. Net buiten (900 meter ongeveer) het centrum van Votsalakia liggen deze 10 appartementen van Nikos. Je kan de "drukte" dus zelf opzoeken maar ook genieten van de heerlijke rust rond het fijne zwembad of wanneer je de straat oversteekt kom je gelijk op een idyllisch strandje.

Appartement is voorzien van alles (zelfs een strijkplank en mixer).

Wel is een auto huren een "must" omdat er heel veel te zien is op Samos en vanuit het appartementencomplex het allemaal makkelijker.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fantastisch, top!

raoul en josien, 11-8-2016

Ik moet heel hard nadenken om iets te vinden wat er niet goed was. Dat is er namelijk niet. Appartement is prima voor ons als gezin van 4 ( kind van 5 en 2). Zwembad is groot en kinderbad ook. Uitzicht op de berg kerkis en de zee is adembenemend. Maar vooral nikos is geweldig. Hij regelt alles voor je. Echt een topper, met het gezicht en vooral de lach en oogopslag van Robert de Niro.

Votsalakia loop je zo heen, met supermarkt proton heel dichtbij. Auto's kun je overal huren. Tip is bedrijf dat action heet, goede deal gekregen, top wagen en dito mensen. Restaurants zijn er volop, maar voor de echte lekkerbekken zijn er 2 hele goede. 1 helemaal aan het begin, dus vlakbij hotel Kyma. Die heet loukoulos en de andere aan het andere eind, heet chrisoperto. Maar vooral de omgeving is geweldig. Mooie verborgen strandjes en het prachtige Psili amos om de hoek. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Kortom ontdek het zelf allemaal maar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Pegasus Kyma bij:

Geweldig en goed verzorgd appartement

Marcella, 25-6-2016

Het appartement is ruim,met een groot balkon met mooi uitzicht.

De rustige ligging is voortreffelijk en op loopafstand van de gezellige restaurants en winkels.. Alles wat je nodig hebt voor een heerlijke vakantie is in het appartement aanwezig.en door de dagelijkse schoonmaak en regelmatige vervanging van beddengoed en handdoeken is de service optimaal.

Nikos doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. en is dagelijks bezig met het verzorgen van zwembad en complex.

Jammer dat het toerisme momenteel enorm is afgenomen op Samos, terwijl je er van een ongestoorde vakantie kunt genieten. Het is een fantastisch eiland en een echte aanrader voor mensen die van Griekse gastvrijheid, natuur en strand houden.

Gereisd met partner in juni 2016

Top! Ruime kamers, goede service, mooie lokatie!

P. en L., 7-10-2015

We hebben genoten van een heerlijke vakantie, mede dankzij Nikos die werkelijk alles doet om het je naar de zin te maken! Mooie ruime kamers met ruim terras, lekker rustig gelegen maar op 5 minuten lopen van het strand en 10minuten van de vele leuke restaurantjes! Vanaf her terras uitzicht op zee. Een heerlijk zwembad en alles is superschoon! Fijn WiFi bij receptie waar je lekker kunt loungen en ook WiFi bij zwembad. Airco keurig dezelfde middag gerepareerd. Als je hier nog over moet klagen dan weten we het echt niet meer! Nikos biedt zelfs aan de eerste dag met je mee te rijden in zijn auto naar de supermarkt!
Gereisd met partner in september 2015

Amazing!

The Girlzzzzzz, 16-9-2015

Gevlucht van ons andere appartement heeft Nicos ons in de armen gesloten en ons vanaf de eerste minuut tot het eind een verzorgde en onbezorgde vakantie gegeven. Het is er lekker rustig, wordt uitstekend schoongehouden en er is geen enkele sprake van ongedierte. Het zwembad is super groot en wordt ook elke dag schoongemaakt door Nicos. In het nabij gelegen dorp Votsalakia hebben we heerlijk kunnen eten en een drankje kunnen doen bij een van de vele knusse restaurantjes. Nick the Greek is een absolute aanrader. Op het prachtige Psili Amos zandstrand was het Genieten!

Nicos is een bijzonder vriendelijke, en discrete man die ons elke dag enthousiast groette met een big smile en een hartelijke: "Hello Girlzzz!!!

Gereisd met partner in september 2015

Mooi rustig hotel

Fam.Willems, 19-8-2015

Mooie ligging ruime kamers en zeer complete keuken.
Gereisd met partner in augustus 2015

mooie plek met rust

Gerrit Berendsen, 9-6-2015

Dit complex bestaat uit 16 ruime 1 kamerappartementen.Een mooi zwembad.Bij het complex is het erg,erg rustig.Dichtbij is een kiezelstrand. Kambos is een kleine plaats gelegen op 1 km afstand van de appartementen.appartementen. Nicos de baas van de appartementen doet er alles voor om het naar je zin te maken.Hij gaat de eerste dag met je naar de supermarkt en je kan hem altijd bellen.Rond Kambos kan je prachtige wandelingen maken.Kambos is geen uitgaancentrum.Wij waren in het voorseizoen toen reden er geen bussen.
Gereisd met partner in mei 2015

Heerlijke rustig!

Lia, 19-5-2015

Mooi appartementencomplex. Ligt wel afgelegen dus auto is handig. Zeker in voorseizoen als de bussen nog niet rijden. Nikos is een man met het hart op de goede plek. Hij wil het zijn gasten helemaal naar de zin maken. We waren de enige gasten (5 man sterk) en kregen de eerste dag meteen twee flessen Samos wijn!! Nog nooit eerder meegemaakt! Het hotel is voor ons (1e week mei 2015) speciaal open gegaan. Daarna was het weer twee weken dicht voor dat het hoogseizoen begon. Het hotel ligt op zo'n 15 minuten lopen van het gezellige Votsalakia. Het dorp was druk bezig met de voorbereidingen voor het hoogseizoen. Leuk om te zien!!
Gereisd met vrienden in mei 2015

Hier niet meer!

csw, 18-2-2015

Nikos is overal, tot vervelends toe.Nergens privacy. Erg lang wachten op hem na een lange reis. Ligt erg afgelegen, je moet vervoer hebben. Stille boel en appartement met weinig kastruimte. Airco stuk, Nikos probeert het te maken en komt diverse malen ongevraagd appartement binnen. Snel hier weg en gelukkig in de stad iets anders gevonden.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Pegasus Kyma bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pegasus Kyma in Votsalakia / Kambos , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pegasus Kyma zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Pegasus Kyma scoort een 9.25 uit 10 op basis van 106 reviews.