Appartement Evagelistria ***

9,5

90 reviews over Appartement Evagelistria in het Nederlands

Geweldig!

Fam.Kramer, 16-10-2017

Heel fijn, rustig gelegen appartement.Lekker zwembad, Goede bedden en superschoon!Heel vaak schoon linnengoed.Ook heel prettig een douche met een krachtige straal en altijd warm! Alles werd heel goed bijgehouden. Hele vriendelijke en betrokken eigenaren, altijd in voor een praatje en hele goede tips gehad!Op loopafstand heel veel goede restaurants,waarvan Argo onze favoriet was. Wij hebben een geweldige tijd gehad op Samos, bij Evagelistria , zo geweldig dat wij volgend jaar weer gaan!

Geweldig

Astrid, 8-10-2017

Heerlijk rustige plek. Helaas op 2e dag een knieblessure opgelopen en daardoor weinig kunnen zien van het eiland. We willen de eigenaren en gasten hartelijk bedanken voor hun inzet om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken, ondanks onze beperkingen. We komen zeker nog een keer terug.

Super!!

Robert, 21-9-2017

Een heerlijke plek op Samos. Super accomodatie! De gastvrije familie doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Ook autoverhuur is vanaf het appartement mogelijk.Het is rustig gelegen maar op loopafstand (5 min) van het strand met heerlijke strandbedden! (Chesters) waar je ook nog heerlijk kunt lunchen of dineren. Ik kom hier zeker terug!!
Gereisd alleenreizend in september 2017

Authentiek

Valérie Rossa, 12-9-2017

Heel mooi verblijf, dicht bij het strand. Mooie en gezellige kamers Supervriendelijke en behulpzame familie. Veel restaurants en winkels in de buurt. Wij hebben er een heel aangename en relaxerende vakantie gehad!
Gereisd met partner in september 2017

Mooie ligging en zeer behulpzaam

Vincent Slegers, 12-9-2017

Rustig gelegen appartementen met alle accomodaties die je nodig hebt en zeer behulpzame familie die er alles aan doet om het naar je zin te maken.
Gereisd met partner in september 2017

Top plek om je vakantie te vieren!

Geweldige vakantie plek, 10-9-2017

Voor de 2de keer bij deze super familie geweest, en wederom voor herhaling vatbaar. Ik kan het een ieder aanraden, want Samos is een geweldig mooi en gezellig eiland. Mooi appartement, gunstige ligging tegenover strand, winkels en tavernes. En de familie doet er alles om ervoor te zorgen dat je een super leuke vakantie hebt!!!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijke plek!

Martino, 6-9-2017

Prima plek voor een verblijf en voor rustzoekers. Rustig gelegen en uitvalsbasis voor uitstapjes. Accommodatie is schoon en wordt regelmatig schoon gemaakt. Strand op loopafstand. Eigenaresse is zeer vriendelijk en behulpzaam. Douche ruimte is erg klein en zeker als je iets corpulent bent.

Minder puntjes(voor zover het minpuntjes zijn):

-Geluid en de afgifte van de warmte van de airco van de buren.

-De studio's vinden wij erg klein voor een langer verblijf.

-Zoon van de eigenaresse(Mario) is erg aanwezig, soms te!

-Keukeninventaris is minimaal.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Helemaal Geweldig!

Wout Wanningen, 30-8-2017

Lieve mensen die alles voor je doen,zeer schone kamers en wordt vaak schoongemaakt.Mooi appartement met op korte afstand winkelstraat,restaurantjes en een mooi strand!!!We zijn echt behandeld als koning en koningin.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Weer thuis komen.

baba62, 3-8-2017

Zoals de afgelopen 8 keer; fantastisch. De familie Tsalapatani zorgen ervoor dat ons verblijf vlekkeloos verloopt. Iriona zorgt uitstekend voor de huishoudelijke activiteiten, waardoor je kamer brandschoon is en blijft. Ook natuurlijk de rest van de accommodatie. Alle faciliteiten zijn op loopafstand (+/- 5 minuten maximaal), zoals strand, supermarkt en tavernes.

Wie rust zoekt, is deze plek een paradijs.

Ook voor verdere verkenning van 't fantastische eiland Samos, wordt je geholpen dmv. een huurauto. Zijn te reserveren via de accommodatie eigenaren. En niet onbelangrijk; top auto's. Gewoon TOP!

PS. tot September'17.

Gereisd met partner in mei 2017

Thuiskomen

Rinus Lasschuyt, 26-7-2017

Eigenlijk niets toe te voegen aan eerdere reviews. Geweldig appartementencomplex met een zeer gastvrije familie die niet alleen aandacht heeft voor de gasten ook zeer begaan is met de gasten. Staan direct klaar als er iets is en zorgen voor een oplossing en bieden hulp.
Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Evagelistria in Votsalakia / Kambos , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Evagelistria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Evagelistria scoort een 9.53 uit 10 op basis van 93 reviews.