1 review over Appartement Elli in het Nederlands

Leuk appartement, rustige ligging.

J. Wolfs, 5-11-2009

Voor griekse begrippen ruim appartement. Klein keukentje met genoeg keukengerei. Doucheruimte had wel wat groter gemogen. Eigenaresse hebben we via de schoonmaakster ontmoet omdat we wat vragen hadden. Eigenaresse zie je normaal niet maar ze had wel div. telefoonnummers achtergelaten voor het geval er iets mocht zijn. Schoonmaakster (ben even haar naam kwijt) heeft trouwens een heel leuk restaurant aan de zee en een leuke familie waar we heerlijk hebben gegeten. Votsalakia is eigenlijk een lange weg, maar toch heel gezellig en genoeg vertier. We denken er over om toch nog een keer terug te gaan.
Gereisd met vrienden in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Elli in Votsalakia / Kambos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Elli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Elli scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.