Villa Doukissa

Doukissa
5,8

6 reviews over Villa Doukissa in het Nederlands

Siem en Fenna, 14-8-2007

De ligging van het complex is prachtig zo vlak bij een klein strandje. Je moet wel van rust houden want als je wilt uitgaan moet je rijden naar Votsalakia. De inrichting van de appartementen is simpel en enige minpunt is dat de eigenaar wat achterstallig onderhoud heeft. Maar daar is makkelijk overheen te stappen omdat zowel de eigenaar als zijn vrouw alles zullen doen om te zorgen dat je het naar je zin hebt.

Wij zullen zeker een keer terugkeren naar dit adres.

Gereisd met partner in augustus 2007

Marina en Will, 24-11-2006

Wij zijn in Oktober 2005 (141005-211005)in bungalows Doukissa geweest. Om maar meteen met het belangrijkste te beginnen: Dit is geen klasse A of ambiance accommodatie.

Wij hadden een bungalow (type A) waar je via de openlucht naar de douche/wc moest. (Dit was een soort van hok). Vooral problemen gehad met de WC die om de zoveel tijd gewoon niet werkte. (lees: min of meer uit elkaar knalde). Deze bungalow is erg primitief. Verwacht absoluut geen luxe. Het koken moest gebeuren op 2 heel oude kookplaten. Voor de rest een hele leuke week gehad, want Samos is geweldig!!!

We gaan zeker terug naar Samos!!!

Gereisd anders in november 2006

Fam. Van der Vliet, 20-9-2006

Appartement is tijdens ons verblijf slechts 1 maal "schoongemaakt". 8 dagen gedaan met de man/vrouw 2 handdoeken. Deuren konden alleen door sterke man op slot en open gedaan worden. Bij 1 appartement moesten we in een buitenhok naar het toilet en douchen. Stond in de gids van touroperator als A-klasse. Was het absoluut niet. Zelfs de douchesproeier moest je met een hand vasthouden. Wij komen hier absoluut nooit meer terug. Omdat we het pas de laatste avond voor ons vertrek gemeld hebben bij de hostess, krijgen we ook nog eens geen cent terug, ondanks dat het absoluut geen A-klasse is; dit hadden jullie ook na ons vertrek nog kunnen constateren. Bedankt touroperator voor de "goede service". Ons ben je kwijt als klant voor de toekomst, maar Samos is fantasties.
      Gereisd anders in september 2006

H.E.IJssennagger & E. Platteel, 19-3-2006

We hadden geboekt voor een 2-pers.bungalow en kregen de allergrootste 4-pers.; planning van de eigenaar leek hap-snapwerk. Wel bijzonder vriendelijk en hulpvaardig. We hebben er 3 weken doorgebracht. Je moet niet al te kritisch zijn en zelf wensen kenbaar maken; voor zowel schoon linnengoed als schoonmaak. Stroomvoorziening is onbetrouwbaar en gevaarlijk...knetters uit de meterkast en zelfs 's nachts een keer 'n knal met interne bliksem...

Maar de eigenaars gaan meteen aan de slag...spannend, jawel.

Doukissa ligt wat ons betreft ideaal en we komen er nog een keer terug.

Misschien kan een extra bezoekje ter inspectie geen kwaad...

Gereisd anders in maart 2006

Marianne Montijn, 23-12-2005

het appt is mooi maar geisoleerd gelegen; auto noodzaak. Uitzicht zeer fraai.

Apt zelf eenvoudig, smoezelig. Schoonmaak vlgs brochure 2x p/w, in praktijk geen enkele keer. Zelfs het beroemde mandje moesten wij zelf elke dag legen en closetpapier zelf kopen. Handdoeken kregen we pas na herhaald vragen en dan één per persoon.

Wij zullen hier nooit meer komen.

Gereisd anders in december 2005

Michael, 13-8-2004

Niet doen !!! Ik kan niet in 900 tekens schrijven wat er niet goed was !!!

Soms zelfs levensgevaarlijke situaties zoals in ons huisje afgeknipte stroomdraden waar spanning op staat in de douche ruimte ach dat is toch niet gevaarlijk als je daar 70 cm vandaan staat te douchen ??

Te veel om op te noemen kortom veel te duur voor wat je krijgt !!

Gereisd anders in augustus 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Doukissa in Votsalakia / Kambos , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Doukissa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Doukissa scoort een 5.83 uit 10 op basis van 6 reviews.