Appartement Aspres **

6,5

12 reviews over Appartement Aspres in het Nederlands

Samos

gaston_marloes, 23-5-2011

Ruime kamer, zeer gedateerd. Groot balkon. Je moet wel even lopen om in het dorp te komen. Huur een auto om Samos te leren kennen. Erg leuke week hier gehad.
Gereisd met partner in mei 1999

Aspres ons vaste ’stekkie’

Martin en Christine, 3-8-2010

Misschien wel truttig maar wij blijven regelmatig steeds weer op de bonnefooi naar Samos en Votsalakia gaan en kloppen dan bij Aspres aan. Tot nu toe hebben wij altijd (nu zo'n zes keer) een goede sobere studio (bovenverdieping) met uitzicht op zee kunnen bedingen. De ligging is wat ons betreft o.k. Aardige mensen ook. Wat ons betreft een aanrader (a.u.b. niet met z’n allen nu ineens naar Aspres rennen). Samos/Votsalakia/Aspres blijft ons al jaren een soort ’thuisgevoel’ geven. Vandaar dus onze ’verslaving’.
Gereisd met partner in augustus 2009

Zeker aan te raden

Pim en Cindy, 1-8-2009

Voor die gene die niet veel op het appartement aanwezig is is dit een aanrader. Het appartement word 1 keer in de week schoongemaakt door het personeel, bedlinnen en handdoeken, welke zijn inbegrepen, worden dan ook verschoond. Mooie ligging, de zee aan de "zuidzijde" en aan de "noordzijde" het indrukwekkende Kérkis bergmassief met bijbehoorend natuurpark -reservaat, voor ieder wat wils dus. Het centrum van Votsalakia ligt op een kleine 5 minuten lopen vanaf het appartement. In het centrum zijn diverse kleine restaurantjes en winkeltjes gevestigd.

Het enige minpuntje, als dit al wel zo mag heten, is de stevige wind in de avond. Buiten zitten met een hapje en drankje bij kaarslicht is niet echt mogelijk, maar gezien de wind wel lekker afkoeld ook weer niet zo'n groot probleem.

Aan te raden in Votsalakia zijn;

- De grotten van Pythagoras ( de wiskundige ja ;-) ).

- Anna's restaurant, erg lekker eten.

- Psili Amos, het zandstrand net buiten Votsalakia.

Gereisd met partner in juli 2009

Eleni, 29-8-2007

Dit app. is geweldig! Het is schoon, groot genoeg en de mensen zijn heel aardig. Het plaatsje is erg gezellig, niet te druk dus dat is heel prettig. De winkels in de omgeving zijn allemaal tot laat open en de restaurantjes ook. Je hoeft dus niet te denken dat de keuken om 22.00 uur al sluit, dit is echt niet zo. Ons verblijf in app. Apres en op Samos was geweldig!
    Gereisd met partner in augustus 2005

martin van zandvoort, 19-8-2007

prima appartementen complex We hebben er het met ons drieen vader moeder en kind goed kunnen vermaken. Zwembad binnen zicht prima onderhouden en gezellige baar en eigenaar. Dorpje supermarkt op loopafstand en veel restaurantjes met local food/ traditonal food
    Gereisd familie in augustus 2007

R.S., 1-2-2006

Door overboeking van een ander complex kwamen wij hier in een appart. terecht.door heel vernuftig pas en meetwerk was van een 2 pers app.een 4 pers(?)gemaakt, nauwelijks ruimte om te lopen.douche/w.c. alleen geschikt voor pygmeeën. keuken vergelijkbaar met caravankeuken,nauwelijks bruikbaar.interieur zeer krakkemikkig:losse deurjes in de keukenkastjes, balkontafel miste 2 poten, pannen hadden gegolfde bodemsZwembad prima, kinderbadje blijkt achteraf besmet met Giardia (paracyt), onze dochter is er nog steeds niet vanaf (half jaar nadien)

eigenaresse niet warm en/of sympathiek

10 min lopen van prachtig, idyllisch (naakt)strandje(rots) met heel sfeervol cafe/terras, ook s'avonds erg gezellig

Veel muggenoverlast, neem klamboe mee! en oordoppen i.v.m.feestvierende skandinaviers

Gereisd anders in februari 2006

Kees de Boer, 11-1-2006

In tegenstelling tot de anderen vond ik het een prima accomodatie met goede faciliteiten.
        Gereisd anders in januari 2006

kees en ineke, 3-8-2004

maisonnettes prima, 2kamerappartementen eigenlijk niet te verhuren ( gevaarlijke situatie badkamer, matrasssen zeer slecht, te klein) Het uitzicht was prima. Plaats Votsalakia erg leuk.
          Gereisd anders in augustus 2004

corry,andy en michael, 16-7-2004

wij zijn er vorig jaar geweest geweldig !!! een vakantie maak je zelf tot een dolle boel daar heb je geen vier sterren appartement voor nodig. Wij vonden het geweldig maar zijn dan ook verliefd op Samos en dan zeker Votsolakia het is de schoonheid en de puurheid van de mensen wat ons trekt en niet de luxe van het appartement
            Gereisd anders in juli 2004

Tim de krijff, 27-2-2004

Op het eerste gezicht een leuk complex maar achteraf zonde van het geld !
              Gereisd anders in februari 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aspres bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Aspres in Votsalakia / Kambos , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Aspres zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Aspres scoort een 6.54 uit 10 op basis van 13 reviews.