Appartement Albatros

Appartement Albatros
Albatros
7,5

24 reviews over Appartement Albatros in het Nederlands

Ideale ligging om Samos te verkennen

Anouk & Jellin, 6-10-2008

Ideaal, direct aan de doorgaande weg met parkeergelegenheid! Het strand is een minuutje lopen, en de winkeltjes zijn ook op loopafstand. Toen we aankwamen werden we welkom geheten met een Samos muskaat wijntje! Het appartement is Grieks traditionele stijl met airco. Lekker zwembad met poolbar en het kindergedeelte was veilig apart. Het appartement was schoon en netjes en we hadden altijd warm water in de douche. Wij hebben een onvergetelijke vakantie gehad op Samos in Albatross!
Gereisd familie in oktober 2008

Dekker, 7-10-2007

Wij zijn in Albatros geweest in september 2007. Albatros ziet er op het eerste gezicht top uit. Mooi zwembad, gezellige tuin (veel planten) en mooie appartementen op 75 meter van zee en 400 meter van tavernes. Perfect. Binnen was het echter gedateerd. Wij zaten eerst in appartement 9, maar dat was oud en een beetje vies. De keuken viel van ellende uit elkaar, weinig bestek en de douche was ook slecht (niet echt smerig, maar ook niet echt schoon). Ook de bedden waren extreem slecht. Vervolgens zijn we overgestapt naar appartement 10 (het enige met uitzicht op zee). Ook hier was de douche niet echt netjes, maar de keuken en de bedden iets beter. Er is voldoende ruimte in de apprartementen. Al met al: geen aanrader. Votsalakia is prima! Lang strand (zand/kiezels) veel gezellige tarvernes. Dus: Albatros: Nee, Votsalakia: Ja!
Gereisd met partner in september 2007

W. Wilhelm, 12-8-2007

Ligging tov strand, restaurants, winkeltjes en uitvalswegen prima .
Gereisd familie in augustus 2007

L. Maliepaard, 9-8-2007

Prima appartement met heerlijk zwembad. Lekker dichtbij het strand, taverna's en supermarktjes. Ideaal voor een relaxte vakantie.
Gereisd met partner in augustus 2007

Rob, 25-7-2007

Toen wij in het complex aankwamen was er niemand aanwezig. Na te hebben gebeld kwam na een uur de eigenaar, die hij geen fax van Olympia en Netto Reizen had ontvangen.

Hij vertelde dat hij problemen heeft met beide organisaties en nog 27000 Euro te goed heeft. Ondanks dat werden we vriendelijk ontvangen en mochten we een appartement uitzoeken.

Dat werd appartement 11 met uitzicht op zee. Op zich een prima onderkomen, alleen is de natte ruimte gedateerd. Er hangt een rioollucht en zijn er problemen met de waterafvoer van de douche en wastafel.

Voor de rest is het een schitterend kleinschalig en rustig complex met veel groen en een mooi zwembad.

We komen al vele jaren in Votsalakia en vinden het er ideaal. Vriendelijke mensen, rustige mooie stranden, leuke tavernen en veel restaurants waar je heerlijk kunt eten.

We komen zeker weer in Votsalakia terug.

Gereisd met partner in juli 2007

E. Scharenborg, 22-7-2007

Kleinschalig, veel Nederlanders, dichtbij het strand, tavernes is iets verder lopen. Geen extra faciliteiten bij het complex naast een zwembad met relatief kleine ruimte voor de ligbedden, voornamelijk in de schaduw. Appartement 10 heeft als enige een goed en mooi uitzicht. Wil je rust en niet te groot complex, dan is Albatros zeker een aanrader. Jammer dat airco niet inbegrepen is in de prijs (E 5 per dag).
Gereisd met partner in juli 2007

Peter en Elly, 24-9-2006

Dit jaar voor de eerste keer op Samos. Appartementen Albatros was een prima stekkie voor ons. Vlak bij strand en Martha is een schat. Elke avond heerlijk gegeten bij Olga en Nikos in Akrogiali waar we leuke landgenoten ontmoet hebben. Volgend jaar zijn we weer van de partij.
    Gereisd anders in september 2006

A en A, 19-9-2006

We hebben hier een goed verblijf gehad. Persoonlijk vonden wij de badkamer in app 10 niets omdat deze erg klein was en we geen verzorgingproducten kwijt konden omdat er geen plancet was. Als je douchtte was alles in de ruimte nat en kwam zelfs het water via de vloerputje weer terug naar boven.

Manoles de eigenaar heeft zijn best gedaan omdit te verhelpen.

Het keukentje viel ook bijna van ellende uit elkaar.

Let op dit geldt dus alleen voor app nr 10 de andere app bleken een beter ingerichte badkamer te hebben en een betere keuken. In de mooie tuin met zwembad was het aangenaam vertoeven

Gereisd anders in september 2006

Pim, 2-8-2006

Prima appartement naar Griekse maatstaven. Ruim genoeg, prettig zwembad, goede uitvalsmogelijkheden. Restaurants in de buurt eender. Helaas geen gezellige dorpskern of leuke haven in dorp. Fietsen in juli is heet.
      Gereisd met partner in juli 2006

willeke, 31-7-2006

het is een mooie accommodatie en het zwembad is goed, in het dorp zijn genoeg taverna's maar er zijn weinig terrasjes.
      Gereisd met partner in september 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Albatros in Votsalakia / Kambos , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Albatros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Albatros scoort een 7.54 uit 10 op basis van 24 reviews.