Appartement Villa Semeli ***

8,1

8 reviews over Appartement Villa Semeli in het Nederlands

hele leuke vakantie gehad

Helen, 10-5-2010

alles was keurig en netjes

eigenaresse was ook erg vriendelijk en kwam regelmatig langs

Gereisd met partner in augustus 1995

prachtig uitzicht

Corry, 19-9-2008

Net terug van een weekje Samos. Prachtig weer en een leuk verblijf. Net niet te ver lopen van centrum en strand, een auto huren is een aanrader zodat je het eiland goed kan verkennen.

Als je een keer goed Italiaans wil eten kan je heel goed terecht bij "Solo Pasta" Dit is onderweg naar de stad. echt super. Verder is kokari een heel leuk plaatsje en Pythagorion ook natuurlijk.

Gereisd met partner in september 2008

P. van Veen, 9-9-2007

uitzicht prachtig, huisje lief, strand: hoewel van stenen, dichtbij, evenals zwembad dat we konden gebruiken, dichtbij supermarktje, geen busverbinding: jammer,het was erg heet en dan te moeten lopen, maar het ging. griekse mevr. die vaak kwam opruimen, bedje netjes leggen, we maakten geen rommel trouwens, maar het was toch fijn.groot terras, heerlijk, halverwege linnenwissel, prima.enig minpunt, hoewel van tevoren bekend, keukeninrichting was abominabel, we gingen wel vaak uit eten, maar iets klaarmaken was bijna niet te doen.
Gereisd met vrienden in september 2007

L. Roest, 26-7-2007

Semeli ligt op ca 10 minuten lopen van Ghagou strand en ca 20 minuten lopen van het begin van het centrum. Dit is verder dan in de brochure staat aangegeven. vooral de restaurants zijn zeker 25 minuten lopen.
Gereisd met partner in juli 2007

a.a.v.d.kamp(putten), 15-2-2005

ARIE.van.de.kamp het is daar prachtig,mooi uitzicht vanaf je terras.vriendelyke mensen.ik kom al zo;n 15 jaar op samos en baal dat dit niet meer te boeken is.het was via touroperator,die gaat niet meer naar greece.maar ik ga weer met de hele fam.ik ben hier voor het laatst geweest in 2003.maar in augustus zitten we er weer haha lekker.dus nu een ander app, en wel in roxy moet ook goed zyn.als je gaat ,ga dan ook naar stelios surf inn bar aan het strand gezzelig met bbq enz gr en tot ziens op samos je mooiste droomvakantie geloof me jammas

Gereisd anders in februari 2005

Herman Beuvens, 23-5-2004

Wij zijn hier in 2004 geweest.

De appartementen liggen schitterend met uitzicht over een tuin met veel bomen en uitzicht over de baai.Elke avond een fantastische zonsondergang.

Wij hadden een twee-kamerappartement met een heel groot terras.

Het enige nadeel van dat appartement kan zijn dat het moeilijk, twee trappen, bereikbaar is voor voor mensen die moeilijk ter been zijn.

Het ligt heel rustig aan een niet drukke weg waar je op het terras en in het appartement nauwelijks iets van merkt.

Mini-market op ca 300 m afstand en open van 9 tot 9 ook op zaterdag en zondag.

Loop je naar Samos stad, ca 20 minuten lopen, dan kom je bij het begin vanm de stad, tegenover een klein speeltuintje, de taverna "ARTEMIS" tegen. Bijzonder aanbevolen, er komen ook veel grieken eten en dat zegt genoeg.

Gereisd anders in mei 2004

Rob, 6-1-2004

Wij hebben gezeten in een studio van een villa met 6 appartementen, deze hebben groot terras of balkon mat prachtig uitzicht over de baai. Verder een fruittuin en een schitterende weg ( doodlopend na 8 km bij een baai met restaurant) goed te wandelen (langs de kust) met mooie uitzichten. Thassosstad heeft vele leuke restaurantjes waar je voor ca 20 euro voor 2 personen lekker kunt eten. Het centrum van de stad ligt op 10 min lopen en het (enige strand) ligt ca 400 m van het app. Een aanrader, zeker voor mensen die van een mooi uitzicht houden en een schitterende zonsondergang.
        Gereisd anders in januari 2004

J.A. Burger, 20-12-2003

Prettig om te vertoeven, gelogeerd in 1996 en 1998. Je kunt er alleen je gehuurde scooter niet kwijt....dan langs de weg.
          Gereisd anders in december 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Semeli in Samos-Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Semeli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa Semeli scoort een 8.13 uit 10 op basis van 8 reviews.