Appartement Melamfilo

Appartement Melamfilo
Melamfilo
8,5

1 review over Appartement Melamfilo in het Nederlands

Prachtig uitzicht vanuit het bubbelbad

Joyce, 13-8-2009

We zijn hier per toeval terecht gekomen, maar het was er fantastisch. De eigenaren zijn heel aardig. Ross is van Griekse afkomst en Anita is uit Zweden afkomstig. Het appartement was eenvoudig ingericht, had een heel mooi uitzicht over de baai van Samos-stad en was Zweeds schoon (echt heel schoon). Verder hadden ze altijd vers fruit klaar staan van hun eigen boerderij (die op een andere plek was gelegen). Wij hebben enorm genoten van ons verblijf bij Melamfilo. Vooral van het mooie uitzicht vanuit het appartement of vanuit het bubbelbad op het tak. Verder ligt het appartement aan de rand van de stad. Het is een stukje wandelen tot het centrum, maar het voordeel is dat het appartement een rustige ligging heeft.
Gereisd met partner in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Melamfilo in Samos-Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Melamfilo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Melamfilo scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.