7,3

12 reviews over Aparthotel Diana in het Nederlands

het viel reuze mee

fenny en marcel, 27-7-2008

Ik las het verhaal over 160 treden en daarom ging ik niet boeken bij Dianan. Ben niet de allerslankste dus ben ik niet dol op lopen in de warmte. Maar toen het de laatste mogelijkheid was om als last minute te boeken hebben we maar geboekt. En het viel mij reuze mee. De 160 treden naar beneden. Er woonde nog een kattenvrouwtje waar we altijd even stil stonden. En het waren 2 trappen. En daar tussendoor nog een steegje. Verder had je een prachtig uitzicht. De berg op heb ik nooit gelopen. De taxi naar boven was drie euro. Daar ga ik niet voor lopen.Binnen zes minuten was je bij het busstation. Ook kon je gebruik maken van het zwembad van Paradise hotel.  Heerlijk relaxed.En een drukke weg voor de deur? Dat in Griekenland. Echt niet. Ja alser een opgevoerde brommer/auto voorbij kwam dan klonk dat erg door. Maar wij hebben gewoon geslapen met de deuren open. Verder waren de eigenaars zeer behulpzaam, wilden overal mee helpen, gaven tips. Een echte aanrader.
Gereisd met partner in juli 2008

Bruggeman, 13-11-2007

Leuke lokatie ,mooi uitzicht over de haven.

Vriendelijke mensen, willen graag wat voor je doen.

Gereisd met vrienden in oktober 2007

tjitze&yvonne, 30-10-2007

een prima appartementen complex met zeer vriendelijke eigenaars

het uitzicht is erg mooi over de haven van samos

kortom voor het geld een aanrader

Gereisd met vrienden in oktober 2007

D. van Leijenhorst, 28-10-2007

Prijs-kwal. verhouding goed; ligging mooi (zeezicht, redelijk dicht bij stadscentrum); vriendelijke mensen.
Gereisd met partner in oktober 2007

I. Mirer, 1-10-2007

Acc. ligt langs een vrij drukke weg. De bedden zijn verschrikkelijk, de spiralen staan nog in ribbenkast :) Hebben we opgelost door op de dikke dekens te gaan liggen. Geen last gehad van andere vakantiegangers. Maken goed schoon (wel beetje luidruchtig) Vooral de douche was prima, altijd warm water en goede straal, goede waterafvoer. Ondanks de bedden en de weg geweldige vakantie gehad!!!

Edwin, 23-9-2007

Hier ga ik nooit meer naartoe.

De eigenaars zijn absoluut onvriendelijke mensen. De kamers zijn erg slecht. Er wordt maar 1 keer per week schoongemaakt. Erg slecht.

De eigenaar van het hotel beledigd je nog ook als je hem gewoon iets vraagd.

W.A.H. Corbee, 23-9-2007

Goede verzorging. Goede accomodatie.

Hostes eveneens prima

wim de haan, 11-8-2007

Kamers hebben een eenvoudige inrichting, prima bed. Uitzicht fantastisch, helaas wordt dit teniet gedaan door de drukte op de weg voor het hotel. Je moet wel van trappen lopen houden, alles is te belopen, maar terug is klimmen, hoe dan ook. Eigenaresse erg vriendelijk.
Gereisd met partner in augustus 2007

Rodney&Inge, 13-7-2007

Lekker simpel appartement. Geweldig als lowbudget voor jonge stellen (want Samos is een leuk eiland en het appartement is niet kind- en oudervriendelijk). Kamers zijn goed maar het begrip lowbudget vind je er duidelijk in terug. De ligging, tja..die is niet top (ver lopen van strandjes!) maar ook hier speelt de factor lowbudget weer een rol. Laten we zeggen; goed te doen!
Gereisd met partner in juli 2007

n&r, 20-6-2007

We hebben een leuke vakantie gehad. Het hotel licht aan een drukke weg wat wel ff wennen was. Kamers zijn netjes alleen de douche was erg klein. Tja 300 meter naar boulevard klopt ook niet helemaal althans,

je moet er wel voor lopen langs een steile trap!! Tja strand van Samos stelt niet veel voor dus maar een autootje huren. Mooiste strand is posseidon/klima. Je moet geen luxe verwachten maar wij hebben een top vakantie gehad ; )

Gereisd anders in juni 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Diana in Samos-Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Diana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Diana scoort een 7.33 uit 10 op basis van 12 reviews.