Appartement Semiramis ***

Appartement Semiramis
Semiramis

4 reviews over Appartement Semiramis in het Nederlands

C. Odink, 11-9-2007

Wij waren hier van 17 aug - 31 aug 2007 en hebben het prima naar ons zin gehad. We wisten echter niet dat zij zo dicht bij het vliegveld zaten. Je kon de mensen in de toren bijna zien. Gelukkig waaide de wind niet onze richting op zodat de overlast beperkt bleef.

Wij waren de enige mensen in het hele complex en dat is niet zo gezellig. De laatste week kwamen er op het eind nog twee mensen bij. Dat kan gelegen hebben aan het feit dat onze touroperator (Olympia) inmiddels zo goed als failliet was.

Het appartement heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding. Er zijn altijd mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, maar dat kan nu eenmaal niet. Voor Griekse begrippen een prima appartement.

Gereisd met partner in september 2007

Nathalie, 5-5-2007

Heerlijke vakantie gehad! Prima ligging, strand makkelik te bereiken, de winkels ook. Vriendelijk personeel, zoals alle mensen op het eiland trouwens! Het appartement had wat luxer gekunt.
Gereisd met partner in april 2007

pieter-jan, 8-1-2004

Heerlijk rustige griekse omgeving om vanuit alles te gaan bezoeken/feesten etc

Was voor ons een perfecte vakantie

gezellige/lieve mensen

Gereisd anders in januari 2004

willem, 8-1-2004

Het echtpaar straalt een echte grieks gezelligheid uit. Indien je wensen hebt is dit perfect te bespreken. Mooi zwembad in een gezellige omgeving

Jammer dat peter niet de moeite heeft genomen de mensen te leren kennen

Gereisd anders in januari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Semiramis in Pythagorion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Semiramis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Semiramis scoort een 8 uit 10 op basis van 4 reviews.