Appartement Sandalis

7,5

11 reviews over Appartement Sandalis in het Nederlands

Geweldig appartement

Fam Smit, 19-7-2009

Wij zijn net terug van dit appartement. Wij hebben genoten. Samos is een prachtig eiland. De familie Sandalis zijn erg behulpzaam en spreken goed Engels.

Je wordt persoonlijk ontvangen bij de bus en ook weer uitgezwaaid aan het eind van de vakantie. De kamers zijn prima. Echt Griekse stijl.Als je niet op zoek bent naar een luxe vakantie resort maar een gezellige kamer dan is dit een prima complex. AAn de achterkant kijk je uit op de bergen en zie je nog een klein stukje zee. De voorkant zit aan een drukke weg. Je zit vlak bij de haven waar je prima kunt eten en drinken. Jammer dat 2 weken zo weer voorbij is.

Er zijn gasten van allerlei landen dus niet alleen nederlanders in dit appartement.

Gereisd met partner in juli 2009

leuk, maar niet voor herhaling vatbaar

Mayke, 29-12-2008

Het appartement is netjes en schoon, maar de kamers zijn erg klein. In een ruimte van 7 x 3m zijn een tweepersoonsbed, een tafel met spiegel, een kookhoekje met koelkastje en een badkamertje gepropt. Er waren te weinig spullen om fatsoenlijk mee te koken. Wij hadden een appartement aan de achterkant met uitzicht op de kale bergen waar elke avond de geiten werden 'uitgelaten'. De 'tuin' moesten we delen met de twee andere appartementen op de begane grond. De gastheer was erg vriendelijk, spreekt goed Engels en is bereid te helpen met advies. Pythagorion is een leuk stadje en Samos een mooi eiland. Maar in 1,5 week heb je het wel allemaal gezien! Je moet er niet naar toe gaan als je flink wil shoppen en stappen, wel als je gaat voor rust en mooi weer.

Echt Grieks

Shira, 10-9-2008

Hoewel de eigenaren inderdaad goed Engels kunnen, is dit een typisch Griekse accomodatie. Je krijgt af en toe een drankje of een stuk watermeloen toegeschoven, je krijgt de locale roddels te horen, je krijgt gevraagd en ongevraagd advies over alles wat je doet, kortom: je bent een gast, geen klant. Wat mij betreft een echte aanrader, ik vond de kamer groot genoeg en de ligging kon niet beter.
Gereisd alleenreizend in augustus 2008

super

O. van Kuik, 7-9-2008

Wat een aardige mensen runnen dit appartement/hotel. Ze doen veel voor je om het je naar de zin te maken. De prijs kwaliteit verhouding is echt scheef. Wat een leuke en goeie plek om te zitten en wat een goeie service.
Gereisd met partner in augustus 2008

Gezellig hotelletje met zeer vriendelijke gastheer

Aries van Beinum, 1-9-2008

Het hotel Sandalis is gelegen op de bebouwde helling van Pythagorion en ligt hierdoor op een gringe afstand van de boulevard (waar 's avinds alles gebeurd) maar ook op loopafstand van het strand. Ideaal.

De inrichting van de kamer was vrij simpel maar toch volledig. Het enige minpunt waren de matrassen, deze lagen niet zo lekker. De kamers waren daarentegen wel goed onderhouden en zeer schoon.

De eigenaren van het hotel, de familie Sandalis, zijn een wat ouder, zeer vriendelijk echtpaar die wonen in het hotel. Hierdoor waren ze nagenoeg altijd aanspreekbaar als we ze nodig hadden en waren altijd bereid ons te helpen als we vragen hadden. Dit echtpaar behoort tot de inwoners van Pythagorion en kennen bijna iedere Griek in het stadje. Hierdoor hebben we steeds goed advies gekregen over leuker restaurants, barretjes, standlocaties en uitstapjes.

goede service

pieter, 30-8-2008

neem wel een kamer aan de achter kant van het appartement ,of je moet van drukte houden.

je zit aan de doorgaande weg.

Gereisd met partner in augustus 2006

Nooit meer

BW, 25-8-2008

Ongedierte, gebrek aan kook- en eetgerei, uiterst slechte bedden, vroeg in de morgen klussende eigenaar, uitermate irritante eigenaar, lekkage, verstopte douche en toilet.

Leuk klein familiehotel

Rick en Mandy, 22-8-2008

Goede ligging in het centrum aan een doorgaande weg. De kamers aan de achterkant met prachtig uitzicht op de bergen en stukje zee zijn wel heerlijk rustig. De kamers worden regelmatig grondig schoongemaakt. De studio was redelijk ruim, maar de badkamer was wel klein. Airco (een aanrader in de zomer) werkte goed. Op het balkon kun je net met 2-en zitten en je strandhanddoeken over de reling hangen. Het echtpaar dat het hotel runt is vriendelijk en behulpzaam, al is de receptie niet altijd bemand.
Gereisd met partner in augustus 2008

Nette accomodatie met vriendelijke eigenaren

P.Dubbelman, 7-8-2008

Eenvoudig en verzorgde inrichting. Kamers aan de voorkant liggen aan een drukke straat. Wij zaten aan de achterkant en keken uit op heuvels en een stukje van de zee. Hoewel het dicht bij het vliegveld ligt hadden wij daar geen last van.
Gereisd met partner in augustus 2008

Griekse gastvrijheid ten top!

Susanne Kroon, 3-8-2008

3 volw + 1 kind (8)

Leuke, middelgrote 2-pers. studio's (2 bedden of 1.40 bed) vlakbij de hoofdstraat/haven van Pyth., app. achterzijde uitkijkend op de bergen en Moni Spiliani en soms ook op de schaapskudde, aan de voorzijde uitkijkend op het mooie bloementerras en de straat. Vooral aan de achterzijde heb je niet het idee dat de drukte van Pyth. maar 100 m. verderop is.

Angelo en Maria Sandalis zijn hele lieve mensen die goed Engles spreken en alles voor je over hebben, zoon Jorgos heeft een gezellige bar aan de haven (Enplo). Schoonmaak en schone handdoeken prima geregeld. De studio's zijn ingericht met een grote kledingkast, een kaptafel, een koffertafel, een nachtkastje en 2 stoelen. De kitchenette bestaat uit diverse kastjes met voldoende serviesgoed, een koelkast (incl. fles water), 2 kookplaten en een waterkoker.

Goed werkende airco . Klein balkon met 2 stoelen en een tafeltje, een praatje maken met je buren mag!

Wij hebben genoten. Aanrader voor de ware Griekenlandganger

Gereisd familie in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sandalis in Pythagorion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sandalis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sandalis scoort een 7.45 uit 10 op basis van 11 reviews.