Aparthotel Samos Sun ***

7,2

84 reviews over Aparthotel Samos Sun in het Nederlands

Prima hotel, heerlijk eiland

R.de Haan, 30-8-2017

Prima hotel, goede prijs/kwaliteit verhouding. We hadden zeezicht geboekt en hadden dan ook schitterend uitzicht (kamer 308). Kamers wat gedateerd en matrassen niet echt super maar te doen, maar dat is normaal in Griekenland. Er werd iedere dag prima schoongemaakt, om de dag nieuwe handdoeken. Douche wat klein en de handdouche kon niet hangen maar och dat went ook wel. Ontbijt is goed, er is van alles en erg lekker. Bij het mooie en lekkere zwembad (zout water) voldoende ligbedjes beschikbaar op een paar handdoekje leggers na dan. Strand van Potokaki is vlakbij ( 10 min.).Prima locatie met goede ligbedden ( 5 euro 2 bedden en parasol) en eten drinken is aanwezig. Supermarkt naast de deur. Vliegveld is 5 minuten rijden en prachtig om vanaf je balkon het stijgen en landen te zien, geen last van! Lopen naar het dorp is ongeveer 30 min..Heerlijk dorp met veel restaurants rond de haven, zeer gezellig. Regelmatig gegeten bij Casa di Roma, lekker en niet duur ( 25 euro voor 2 pers. incl, drinken). Een auto gehuurd voor een dag bij Kiklos, zit in de hoofdstraat, niet duur ( 45 euro) en prima all-in verzekerd, de vrouw is nederlands. Al met al een heerlijke plek en erg aardige en gastvrije mensen in het hotel, super. Een aanrader wat ons betreft.
Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijke plek

Monique, 30-9-2016

Net terug van een heerlijk week daar. Fijn hotel, lieve mensen, mooi zwembad. Schone kamer veel ruimte. Leuke strandtent in de buurt. Pythagorion op 10 minuten fietsen is een gezellig havenstadje met veel lekkere restaurants. In de haven kun je boottochten maken. Zeker de moeite waard. Met fiets en auto is Samos goed te bereiken. Veel te zien met mooie uitzichten. Zeker de moeite waard!!!
Gereisd met vrienden in september 2016

Derde keer en weer geweldig! 3rd time great again!

Alle drie de keren perfect, All three times great!, 4-9-2016

Je moet je voorbereiden op een verblijf bij hele aardige, vriendelijke en hulpvaardige mensen.

Zeker in het hotel. Je bent er echt gast. De receptie wordt bemand door uiterst vriendelijke mensen die je alle info en hulp geven die je zou willen hebben. Het zwembad is groot en bied alle mogelijkheden om er plezierig te zonnen, spelen of zwemmen. De zwemmersbar heeft een goed assortiment aan drinks en cocktails. Het restaurant Ilios aan de voet van het hotel is een aanrader! Er wordt volgens authentieke Samiotische recepten gekookt de gerechten puur en vol van smaak, de kaart is zeer toegankelijk voor volwassenen als ook voor kinderen. Het hotel is op een comfortabele afstand van Pythagorio en een goede basis voor dagtochten naar stranden, bezienswaardigheden maar zeker ook naar de kleine ( onbekende dorpjes). Ga eens lunchen in Pnaka op de weg naar Vourliotes, geweldige taverna in een schaduwrijke plek!!!

You need to prepare yourself to a stay at nice, friendly and helpful people. Especial in the hotel. You're a trated as a true guest. The reception has utterly friendly people who will support you with information and help you would like to have. The swimpool is big and offers all possibilities for sun bathing, play and swimming. The pool bar is good equiped for drinks and cocktails. I would recomment restaurant Ilios at street level. The kitchen is authentic Samiotean and dishes are pure and full of taste. Both children and adult are respected guests. The hotel is comfortable close to Pythagorio and a good base for daytours to beaches, sights but also to the smaller inland villages. Go and have lunch in Pnaka, on the way to vourliotes, a great taverna in the shade of big trees!!

Samos Sun is Samos FUN!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Prima hotel

Anke Dijkstra, 1-9-2015

Wij hebben een last minute geboekt voor een kleine prijs, dus we mochten niet te veel verwachten. Nadat ik de laatste beoordelingen hierop zoover had gelezen voordat ik vertrok, wilde ik ook niet te veel verwachten. Het viel me enorm mee. Onze kamer werd dagelijks schoongemaakt en nieuwe handdoeken. Het ontbijt was ook prima, voor ieder wat wils. Als je van een actieve vakantie houdt en niet hele hoge eisen aan je appartement hebt is dit een goed hotel. Het was schoon, goed zwembad en vriendelijk personeel bij de receptie.
Gereisd met partner in augustus 2015

Dit nooit meer

Taartje, 23-8-2015

Verschrikkelijk hotel. Onvriendelijk en arrogant. Service slecht. Handdoeken vies terug gehangen. Jacuzi kapot. Slecht onderhoud. Douche putje stoomt over bij douchen.

Niet doen!!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Prima hotel

Corine3103, 16-9-2014

Een week in Samos Sun verbleven. Ik heb het ervaren als prima hotel. Personeel is heel vriendelijk en wil alles voor je doen. Bij het ontbijt is niet veel keus. Er is een supermarkt naast het hotel waar je alles kunt verkrijgen. Je hebt een eigen keukentje en koelkast op de kamer.

De kamers en met name de badkamer is wel verouderd. 's avonds laat en 's ochtends vroeg heb je niet echt warm water voor een douche.

Hotel ligt wel verder van het centrum en strand, dus een fiets huren is aan te raden.

Vliegveld ligt aan de overkant, maar hier vind je totaal geen hinder van.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

Niet voor herhaling vatbaar

m mudde, 10-8-2014

Van 29 juli tot 5 augustus 2014 geweest...Samen met mijn dochter van 12 jaar hier geweest voor kinderen is hier totaal niks te beleven geen activiteiten .Ontbijt vond ik zeer slecht is nog niet eens een 1 waard heel simpel en elke dag hetzelfde.Kamers vielen tegen erg klein en schoonmaak was ook niet best de airco werkte wel hiel goed.Complex ligt erg afgelegen .Medewerkers waren wel heel vriendelijk en behulpzaam.Bij de appartementen werd niks georginiseerd.Barman kwam soms ook een uur te laat opdraven waardoor je moest wachten op een hapje of drankje.Ik heb niet veel eisen maar heb in betere hotels gezeten.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

nooit meer

g.hendriks, 27-7-2014

ik heb nog nooit zo oud gebouw gezien als dit geen warm water menu kaart waar je niks aan heb een virus op gelopen daar loop nog steeds bij de docter er voor jammer
Gereisd met partner in juni 2014

Vergaande Glorie

Jonathan, 19-7-2014

Zeer slecht hotel. Eerste 5 dagen geen warm water. Uiteindelijk heeft de reisleiding een nieuwe kamer voor ons geregeld. Hier deed de airco het niet en kakkerlakken op de kamer. Zwembad smerig en gevaarlijk door betonnen delen net onder het water oppervlak. Supermarkt er naast (zelfde eigennaar) op 2de dag falliet. Hotel er voor (zelfde eigennaar) ook leeg en falliet. Slechte service.
Gereisd met partner in augustus 2013

geweldige accomodatie

Ton en Annemiek Boensma, 23-2-2012

Wij werden wegens een overboeking elders in dit complex geplaatst. Het kon niet beter; geweldige service, fijne kamer, mooi uitzicht. kortom zo goed dat wij dit jaar in juni/juli voor drie weken hebben geboekt. Echt een aanrader.
Gereisd met partner in januari 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Samos Sun bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Samos Sun in Pythagorion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Samos Sun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Samos Sun scoort een 7.24 uit 10 op basis van 84 reviews.