7,7

3 reviews over Appartement Samiopoula in het Nederlands

Bart en Nanda, 2-7-2005

Wij zijn hier van 15-8 t/m 22-8-2003 geweest ons hotel was overboekt en zodoende kwamen wij hier terecht bij Lisa en Yanis. Om het hotel te bereiken moet je inderdaad een stijle helling op maar hierdoor heb je dan ook goed uitzicht. We hadden een kamer helemaal op de hoek en va. het balkon overzag je het haventje van pythagorion met een glas overheerlijke plaatselijke wijn in je hand (erg mooi s-avonds met alle lichtjes). Om nog een warme douche te hebben moet je echter wel op tijd zijn verder eenvoudig ingericht hotel (maar je bent toch constant op pad). Op uitnodiging met een aantal andere (geliefde) gasten heerlijk grieks gegeten bij Lisa en Yannis. Wij hadden en motor gehuurd en hebben het prachtige eiland op eigen houtje gezien. We gaan zeker nogmaals terug naar dit eiland en dan ook zeker weer het zelfde mooiste plaatsje van Samos.
    Gereisd anders in juli 2005

Hans&Wil, 4-7-2004

Begin juni zijn we 2 weken in Samiapoula geweest.De verzorging is goed,leuk appartement met een goed ingerichte keuken.Bij de eigenaars Lisa en Yannis voel je je direct thuis,en je kan er ook goed eten.Het is vrij ver lopen naar het centrum en haven,vooral terug als je weer naar boven moet.Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad.
      Gereisd anders in juli 2004

fien, 14-12-2003

wij hebben daar een hele gezellige en mooie vakantie gehad .de mensen zijn heel aardig ze beschouwen je als familie en niet als gasten (heerlijk gewoon)
        Gereisd anders in december 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Samiopoula in Pythagorion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Samiopoula zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Samiopoula scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.