Beoordelingen Hotel Princessa Riviera Resort****

Princessa Riviera Resort****
43 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Princessa Riviera Resort****
Pythagorion, GR-83103, Pythagorion

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Princessa Riviera Resort**** in Pythagorion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Princessa Riviera Resort**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Princessa Riviera Resort scoort een 8,3 uit 10, op basis van 43 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Princessa Riviera Resort**** in Pythagorion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Princessa Riviera Resort****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Princessa Riviera Resort**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 100 vakantiefoto's van Hotel Princessa Riviera Resort**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Samos. Vergelijk Hotel Princessa Riviera Resort**** met andere accommodaties in Pythagorion.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 volgende

42 beoordelingen over Princessa Riviera Resort****

43 beoordelingen
7,8
8,5
6,7
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Okt. 2012
"Prima hotel, genoten van het eiland"vertalen
Margreet
9,0

28-03-2013 Wij waren hier in de herfstvakantie van 2012 met de laatste vlucht: er waren toen maar een een paar kamers bezet. De kamers zijn echt uitstekend (zelfs een weegschaal!), lekker balkon (sommigen met whirlpool inderdaad, maar dan zit je wel een beetje in het zicht van andere kamers naast/boven je), uitzicht prachtig maar niet bij elk appartementenblok, gratis wifi, service is prima (toen de laptop op de kamer het niet meer deed, kregen we meteen een andere), bij ons was het roomservice voor ontbijt omdat er te weinig mensen waren. Het ontbijt was uitstekend. De manager en zijn vrouw waren buitengewoon vriendelijk. Het scheelt uiteraard als je je zelf ook vriendelijk opstelt. Het eiland was echt heel leuk voor een week. Je hebt echt wel (de hele week) een huurauto nodig, er was bij ons geen bus-service. Kies een goede uit, want de goedkoopste hebben veel verborgen kleine lettertjes. Via het hotel of de organisatie kan ook, maar dan is het iets duurder. Kortom: perfecte vakantie hier!

met partner, Okt. 2012
"Zeker voor herhaling vatbaar!"vertalen
Ronald
6,0

28-10-2012 Groot hotel waar wij op 19 okt. naast 2 overige gasten de enige waren. Daardoor kregen we ook direct van de vriendelijke en immer behulpzame staf een van de luxere kamers, terwijl dit niet geboekt was. Prachtig uitzicht op zee en Turkeij . Strand is goedbereikbaar om 200 meter. Schitterend blauw water; wel kiezels. Hotel ligt wel 2,5 km. van Pythagorion af en gelet op hoogteverschil en ontbreken voetpad is een huurauto een must. Bus komt met te grote tussenpozen langs ( wel stipt op tijd) en rijdt niet meer na 17.15 uur. Zoals gezegd. Fijne staf (oudere man met vrouw/dochter?). Vroeg meerdaags of zwembad gevuld moest worden als wij dat beliefden. Iedere dag ontbijt gebracht op de kamer en iedere dag werd kamer schoongemaakt en desgewenst nieuwe handdoeken geleverd. Wellicht in hoogseizoen een hotel met teveel drukte gelet op de capaciteit, maar dat is maar waar je voorgaat (kamers zijn wel wat gehorig, wat bij een volle bezetting wellicht hinderlijk kan zijn)

met partner, Sept. 2012
"Geweldig mooi uitzicht"vertalen
Helma
8,0

08-10-2012 Mooi uitzicht op zee en Turkije. Net en schoon hotel. Nabij het strand maar voor centrum heb je vervoer nodig van huurauto, scooter of taxi. Ontbijtbuffet is prima maar eten bij de zwembadbar vonden wij minder.
Samos is een leuk eiland waar je voor cultuur, maar ook voor strand terecht kan.

met partner, Juni 2012
"Een luxer en beter hotel kan je echt niet vinden."vertalen
Terry Kramer Freher
10,0

27-06-2012 Een iets duurder hotel, maar wat een bizar goede kwaliteit. We waren hier op huwelijksreis en zijn ook extra in de watten gelegd. De kamers zijn helemaal super en erg schoon. Veel restaurants kunnen aan de kwaliteit van het eten en de variatie hiervan een boorbeeld nemen. Na 1 week vakantie moest ik echt weer aan een dieet. De vriendelijkheid van het personeel was ongekend. Aan voorzieningen kwam ik niets te kort, ik zou niet weten wat ik extra zou willen. De ligging is super, namelijk direct aan het strand en loopafstand is het dorpje aanwezig waar je ook op de ferry kan stappen naar andere eilanden.

met partner, Juni 2012
"Fantastisch uitzicht en verzorgde kamers"vertalen
Marlis
9,0

02-07-2012 Wij waren weggevlucht van een slecht appartement en kwamen hier in een oase van rust en luxe. Wij hadden een hotelkamer met een jaccuzzi op het balkon. Heerlijk! Uitzicht over Turkije. Wat ligt dit resort mooi, ook het ontbijt met dit uitzicht is een genot. Kamers zijn niet heel groot, maar schoon en mooi ingericht. Ontbijt is gevarieerd. Zwembad is groot genoeg en ook de bar is fijn. Wij hebben hier echt genoten.

met partner, Mei 2012
"Fantastische plek"vertalen
marjo van ham-peete...
7,0

31-05-2012 Voor de tweede maal in hotel Princessa.
Weer enorm genoten van de vriendelijke gastvrijheid, prachtig uitzicht,
mooie en zeer schone kamers, lekker ontbijt etc.
Voor ons is dit hotel een absolute aanrader.

met partner, Mei 2012
"Mooie ligging"vertalen
Kim
4,0

07-06-2012 Hotel ligt 3 km van Pythagorion af. Je moet dus wel een scooter of auto huren. Daarmee kun je ook direct het hele eiland verkennen. Afstanden zijn niet groot, dus dat is goed te doen. Hotel is netjes afgewerkt en schoon. Met slecht weer is er alleen niets te doen. Avondeten konden we er niet maar hadden we toch niet gedaan omdat je in Pythagorion volop keuze hebt. Restaurant Irodion Garden, Symposium en Espirides vonden wij erg goed. In de haven zijn er ook diverse goede restaurants.

met partner, Sept. 2011
"Super mooi uitzicht"vertalen
elsdas
7,0

09-11-2011 Hotel ligt super.
Nog nooit zo'n mooi uitzicht gehad.
5 minuten lopen naar het strand met goede ligbedden aan mooie baai.
Het ontbijt was prima,zeker als je buiten op het terras ging zitten was het extra genieten.
Enige nadeel het lag 45 minuten lopen van Pythagorion.Je moet nl via de hoofdweg lopen en dat is niet altijd prettig.
Dus s'avonds altijd met de taxi retour,dit gaat prima.

met partner, Sept. 2011
"Goede keuze"vertalen
m_rooijakkers53
6,0
9,0

09-10-2011 Hotel is prijs kwaliteit zeer goed (via touroperator) goede kamers, voor Griekse begrippen een goed ontbijt. (Alleen vergeten ze onder scrambled eggs het vlammetje aan te maken) Bar bij zwembad ongezellig, en van de bar in het hotel zou veel meer te maken zijn, ( bv Happy Hour) Kamers goed, en goed schoongehouden, voor de harde matras kan je een dun matrasje erbij vragen.
Strandbar Glicorisa is wel zeer goed, met leuke bediening. Pythagorion is een erg leuke plaats, met veel keuze aan restaurants. Wel met de taxi er naar toe gaan, of auto huren, wat leuk is om ook de rest van Samos te gaan bekijken. Mooi eiland

met partner, Aug. 2011
"Heerlijke vakantie"vertalen
m&j
8,0

31-08-2011 Net terug van het PRACHTIGE (wel erg warme!) eiland Samos. Hotel Princessa is een prima hotel. Een kleine maar super schone kamer met een prachtig uitzicht (k406) Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad is goed maar niet druk bezocht, het waaide er vaak nogal hard. Op een klein stukje lopen is er een leuk strand en een goed restaurant. Verder is er eigenlijk weinig op loopafstand (nog geen supermarkt) Het gezellige stadje Phytagorio is ECHT te ver om te lopen. Het is dus aan te raden een auto te huren dan kun je zo ook het prachtige eiland verkennen. Het busje van het hotel (zoals op de foto staat) hebben wij helaas niet gezien. In Phytagorio kun je overigens heerlijk eten bij restaurant Elia! Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad!!!

1 2 3 4 5 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ben jij weleens gezakkenrold op vakantie?

Bent u de eigenaar?