Hotel Princessa Riviera Resort ****

Hotel Princessa Riviera Resort
Princessa Riviera Resort
8,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Princessa Riviera Resort bij:

46 reviews over Hotel Princessa Riviera Resort in het Nederlands

Super resort, mooi uitzicht, vriendelijke mensen

Frank, 31-7-2017

Het resort ligt een beetje afgelegen, 3 km van Pythagorion, prima te bereiken met scooter,taxi (7 euro enkele reis) of huurauto. Ziet er netjes uit, mooi zwembad, top uitzicht, goed en royaal ontbijt en aardige medewerkers. Dagelijks werd de kamer opgeruimd. Er waren weinig Nederlanders, wel veel Scandinaviers. Ook prima catering bij zwembad. Het strand is een 300 meter lopen.
Gereisd met partner in juli 2017

fantastische ligging

dH, 21-9-2016

We zijn net terug van Samos en we hebben weer voor de 2e jaar genoten van het eiland. Wel is duidelijk te merken dat toerisme minder is door alle ontwikkelingen in de wereld wat echt zonde is voor dit geweldige eiland.

Hotel Princessa heeft een fantastische ligging. Wij hadden via touroperator een primium kamer geboekt geweldig met uitzicht op zee in het hoofdgebouw met elke ochtend een prachtige zonsopgang en in avond zonsondergang.

Het zwembad ligt ook erg mooi met uitzicht op de zee. Hier is totaal geen sprake van handdoekje neerleggen wat erg prettig is. De matrassen op de liggenbedden zijn wel erg zacht wij hielden het er geen hele dag op vol helaas.

Ontbijt: prima. Brood, kwark, fruit, Engels ontbijt, cake allemaal aanwezig.

Wij hadden een auto gehuurd gelijk vanaf de luchthaven dus wij zijn vaak in de avond wezen eten in Pythagorion of Kokkari.

Kortom prima hotel om te boeken!

Gereisd met partner in september 2016

Nooit meer

Boeser, 19-5-2016

We konden als upgrade een bad op balkon krijgen, helaas hadden wij die ook al besteld. dan maar een mini auto als compensatie, voor 3 dagen??!!! Er was niks goed, zwembad gesloten, halve hotel nog gesloten, brrrrr

Jaccusie op balkon helemaal fout!!

en de airco....

Wel goed geregeld is de bestelling.............

Gereisd met partner in mei 2014

mooi hotel

Ineke, 24-9-2014

Mooi hotel met prachtig uitzicht over zee ,schoon, elke dag schone handdoeken, een laptop op de kamer, ruime douche en zelfs een weegschaal. je hebt wel een auto nodig omdat je overal ver vandaan zit.
Gereisd met partner in september 2014

Prima hotel, genoten van het eiland

Margreet, 28-3-2013

Wij waren hier in de herfstvakantie van 2012 met de laatste vlucht: er waren toen maar een een paar kamers bezet. De kamers zijn echt uitstekend (zelfs een weegschaal!), lekker balkon (sommigen met whirlpool inderdaad, maar dan zit je wel een beetje in het zicht van andere kamers naast/boven je), uitzicht prachtig maar niet bij elk appartementenblok, gratis wifi, service is prima (toen de laptop op de kamer het niet meer deed, kregen we meteen een andere), bij ons was het roomservice voor ontbijt omdat er te weinig mensen waren. Het ontbijt was uitstekend. De manager en zijn vrouw waren buitengewoon vriendelijk. Het scheelt uiteraard als je je zelf ook vriendelijk opstelt. Het eiland was echt heel leuk voor een week. Je hebt echt wel (de hele week) een huurauto nodig, er was bij ons geen bus-service. Kies een goede uit, want de goedkoopste hebben veel verborgen kleine lettertjes. Via het hotel of de organisatie kan ook, maar dan is het iets duurder. Kortom: perfecte vakantie hier!
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2012

Zeker voor herhaling vatbaar!

Ronald, 28-10-2012

Groot hotel waar wij op 19 okt. naast 2 overige gasten de enige waren. Daardoor kregen we ook direct van de vriendelijke en immer behulpzame staf een van de luxere kamers, terwijl dit niet geboekt was. Prachtig uitzicht op zee en Turkeij . Strand is goedbereikbaar om 200 meter. Schitterend blauw water; wel kiezels. Hotel ligt wel 2,5 km. van Pythagorion af en gelet op hoogteverschil en ontbreken voetpad is een huurauto een must. Bus komt met te grote tussenpozen langs ( wel stipt op tijd) en rijdt niet meer na 17.15 uur. Zoals gezegd. Fijne staf (oudere man met vrouw/dochter?). Vroeg meerdaags of zwembad gevuld moest worden als wij dat beliefden. Iedere dag ontbijt gebracht op de kamer en iedere dag werd kamer schoongemaakt en desgewenst nieuwe handdoeken geleverd. Wellicht in hoogseizoen een hotel met teveel drukte gelet op de capaciteit, maar dat is maar waar je voorgaat (kamers zijn wel wat gehorig, wat bij een volle bezetting wellicht hinderlijk kan zijn)
Gereisd met partner in oktober 2012

geweldig mooi uitzicht

Helma, 8-10-2012

Mooi uitzicht op zee en Turkije. Net en schoon hotel. Nabij het strand maar voor centrum heb je vervoer nodig van huurauto, scooter of taxi. Ontbijtbuffet is prima maar eten bij de zwembadbar vonden wij minder.

Samos is een leuk eiland waar je voor cultuur, maar ook voor strand terecht kan.

Gereisd met partner in september 2012

Fantastisch uitzicht en verzorgde kamers

Marlis, 2-7-2012

Wij waren weggevlucht van een slecht appartement en kwamen hier in een oase van rust en luxe. Wij hadden een hotelkamer met een jaccuzzi op het balkon. Heerlijk! Uitzicht over Turkije. Wat ligt dit resort mooi, ook het ontbijt met dit uitzicht is een genot. Kamers zijn niet heel groot, maar schoon en mooi ingericht. Ontbijt is gevarieerd. Zwembad is groot genoeg en ook de bar is fijn. Wij hebben hier echt genoten.
Gereisd met partner in juni 2012

Een luxer en beter hotel kan je echt niet vinden.

Terry Kramer Freher, 27-6-2012

Een iets duurder hotel, maar wat een bizar goede kwaliteit. We waren hier op huwelijksreis en zijn ook extra in de watten gelegd. De kamers zijn helemaal super en erg schoon. Veel restaurants kunnen aan de kwaliteit van het eten en de variatie hiervan een boorbeeld nemen. Na 1 week vakantie moest ik echt weer aan een dieet. De vriendelijkheid van het personeel was ongekend. Aan voorzieningen kwam ik niets te kort, ik zou niet weten wat ik extra zou willen. De ligging is super, namelijk direct aan het strand en loopafstand is het dorpje aanwezig waar je ook op de ferry kan stappen naar andere eilanden.
Gereisd met partner in juni 2012

Mooie ligging

Kim, 7-6-2012

Hotel ligt 3 km van Pythagorion af. Je moet dus wel een scooter of auto huren. Daarmee kun je ook direct het hele eiland verkennen. Afstanden zijn niet groot, dus dat is goed te doen. Hotel is netjes afgewerkt en schoon. Met slecht weer is er alleen niets te doen. Avondeten konden we er niet maar hadden we toch niet gedaan omdat je in Pythagorion volop keuze hebt. Restaurant Irodion Garden, Symposium en Espirides vonden wij erg goed. In de haven zijn er ook diverse goede restaurants.
Gereisd met partner in mei 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Princessa Riviera Resort in Pythagorion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Princessa Riviera Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Princessa Riviera Resort scoort een 8.13 uit 10 op basis van 47 reviews.