Appartement Maritsa ***

Maritsa
7,3

3 reviews over Appartement Maritsa in het Nederlands

H. Keeren, 20-8-2007

Een rustig gelegen Hotel met een prachtig vergezicht op Turkije en dat was echt mooi. Wij zijn laatst mei begin juni 2007 geweest. Hotel is netjes en goed onderhouden, het eten is wel aan de weinige kant maar wel goed. Een mooi zwembad en 5 min. lopen ben je aan zee. Wij waren de enigste Nederlandse gasten en de rest waren Duitsers en Tjechen. Wij vonden het er niet verkeerd, en zouden er zeker weer naar toe gaan.
Gereisd met partner in augustus 2007

Guus, 16-6-2005

Een echte aanrader voor mensen die uit zijn op een rustige vakantie, de appartementen zijn netjes en worden regelmatig schoongemaakt. Het enige waar

je rekening mee moet houden, het complex ligt afgelegen en voor elk boodschapje ben je afhankelijk van het

gratis hotelbusje wat 5x daags rijdt, of je gaat lopen 3,5 km.

Prijs kwaliteit verhouding is perfect, zeker als je uitgaat van de Griekse standaard. Wij hebben in elk geval 2 geweldige weken gehad in juni 2005 op het wondermooie Samos.

Tip: huur een auto en geniet.

Gereisd anders in juni 2005

F.Zijlstra, 11-3-2005

Fam:zijlstra

Wij zijn hier in oktober 2004 geweest,de ligging is perfect tegenover de turkse kust.Maar op het erf van het hotel plus appartementen mag je wel een tereinwagen huren zo slecht is de toegangsweg en in de nacht aarde donker.

Op het terras waar je kunt ontbijten is het een vieze boel tafels en stoelen staan her en der en er wordt niets opgeruimd en schoongemaakt.

De kamers werden die week ook niet goed schoongemaakt.

Je kan boeken bij Touroperator.

Gereisd anders in maart 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Maritsa in Pythagorion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Maritsa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Maritsa scoort een 7.33 uit 10 op basis van 3 reviews.