Hotel Maritsa Bay ***

Hotel Maritsa Bay
Maritsa Bay
6,9

10 reviews over Hotel Maritsa Bay in het Nederlands

als we kunnen gaan we weer

Ria, 26-10-2013

Hotel Maritsa Bay is een fijn hotel. Schoon, mooi zwembad.

Eigen bus voor vervoer naar en terug Pythagorion.

Gezellige mensen . Lief personeel.

Goed ontbijt.

Gereisd met partner in juni 2013

Prijs en kwaliteits verhouding uitstekend

John, 9-7-2011

Het Hotel ligt te ver van het stadje.

Er is geen winkeltje in het Hotel aanwezig.

Je hebt een auto nodig.

Zeer vriendelijk personeel en het eten is gewoon goed.

Gereisd met partner in juni 2011

Hilde, 16-2-2008

Het ontbijt was zeer beperkt. Avondmaal was ook niet goed en personeel was kortaf. Avondmaal duurde maximaal een kwartier. Men dropte een bord en als dessert een peer of appel.

Om te wandelen is auto absoluut noodzakelijk. Kamer was wel goed.

Het eiland zelf was prachtig! Veel mooie en archeologische dingen gezien.

Gereisd met partner in februari 2008

gabriël fockedey, 11-10-2007

Prachtig verlof, ontzettend vriendelijk, net tot en met, prachtig weer, zicht en wandelingen, rustig strandje zonder volk, mooie vergezichten, lekker eten, niet groots maar bij elke vraag een portie bij, ontbijt varierend en voldoende, geen decadentie. Als ik tijd en €'s heb ga ik terug.

Mensen, het is verlof, ga buiten genieten en laat die vriendelijke mensen ook een € verdienen. Niet zo chagrijnig. Waar is het perfect?? Daar zou ik eens willen gaan maar ze moeten even vriendelijk zijn als bij Maritsa bay.

Gereisd met partner in oktober 2007

Hay Keeren, 5-9-2007

Een rustig gelegen Hotel met een prachtig vergezicht op Turkije en dat was echt mooi. Wij zijn laatst mei begin juni 2007 geweest. Hotel is netjes en goed onderhouden, het eten is wel aan de weinige kant maar wel goed. Een mooi zwembad en 5 min. lopen ben je aan zee. Wij waren de enigste Nederlandse gasten en de rest waren Duitsers en Tjechen. Wij vonden het er niet verkeerd, en zouden er zeker weer naar toe gaan.

Gereisd met partner in september 2007

.wendy, 6-1-2006

wij waren er in juli 2005 en ons indruk was dat het een prachtig uitzicht heeft en een oase van rust werkelijk mooi die zee en het uitzicht op turkije.het personeel was wel aardig.het ontbijt was slecht .en voor het strand moest je ver lopen maar voor de rest was het te doen dit jaar gaan we terug maar dan naar dorissa bay groetjes wendy en sjoerd uit dordt
Gereisd anders in januari 2006

Campaert Ronald, 29-9-2004

zwembad is op bodem helemaal aan het verschilferen(verf op bodem weg).eten ongelooflijk slecht en stoelen en tafels aan zwembad en terras versleten en vuil.kamers ook vuil.
Gereisd anders in september 2004

Pieter & Cornelia (A'dam), 28-8-2004

Wij zijn in de zomer 2003 een week in dit hotel geweest. Alleen maar zon 30+. Wij hadden geen hoge verwachtingen gezien lage prijs (+/- 425 euro p.p.). Hotel met klein keukentje is perfect om te slapen en te zonnen. De ligbedden bij het zwembad zijn niet te verstellen (alleen plat, minpuntje). Wij raden aan geen half pension te boeken. M.b.t. eten/service moet je niet veel verwachten. Elke avond met gratis shuttle naar dorpje geweest, dat gezellig is. Ook een jeepje gehuurd voor 2 dagen (+/- 100 euro), ook een aanrader om even over het eiland te crossen.

Conclusie: voor 8 dagen goed te doen, maar verwacht geen luxe. Bij langer verblijf zouden we iets meer luxe willen hebben.

Gereisd anders in augustus 2004

Robin, 4-8-2004

Prachtig uitzicht! Kamers zeer eenvoudig en niet echt hygienisch, schoonmaak laat te wensen over, bedden zeer matig. Zwembad is prima. Het dorp Pythagoryon is niet met de voet te bereiken, alleen met taxi of huurauto/scooter/fiets. Een bezoek aan het eiland Samos is wel zeker de moeite waard!
Gereisd anders in augustus 2004

Ria rozendaal, 12-4-2004

Voor ons is het precies wat wij zoeken.Het is fantastisch een prachtig uitzicht. En ze zijn erg gastvrij.
Gereisd anders in april 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Maritsa Bay bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maritsa Bay in Pythagorion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maritsa Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Maritsa Bay scoort een 6.86 uit 10 op basis van 12 reviews.