5,8

Matig

9 reviews over Appartement Lenox in het Nederlands

Thomas & Pia, 4-7-2007

Een heel gezellig klein appartement.

We hadden 2 kamer appartement,met 2 balkonnen.

Mensen waren erg vriendelijk en Samos is een super mooi eiland,en Phytagorion is de mooiste plek van het hele eiland.

We hebben een hele leuke vakantie gehad.

Er is genoeg te doen en te zien maar het is niet super toeristisch zoals bijv. Kreta.

Scooter huren is aan te raden om het eiland te verkennen.

Gereisd met partner in augustus 2003

Mirjam en Eise, 14-2-2005

Wij zijn sept. 2003 geweest. Van buiten ziet het er leuk uit maar van binnen een rommeltje. Hadden eerst een studio aan de straatkant zodat we 's morgens vroeg het vrachtverkeer langs onze bedjes hoorden denderen, en 's nachts zoemde de koelkast heel hard (stond naast de bedden). Zijn verhuisd naar een ander studiootje, iets beter. Erg simpeltjes allemaal.

Pythagorion is wel een topplekkie.

Eigenaresse was wel vriendelijk en maakte heerlijke pizza's.

Gereisd anders in februari 2005

marjolein, 11-8-2004

We zijn in juli van dit jaar naar de Lenox geweest.

Eigenaar was niet aanwezig, woont weer in Amerika. Familie runt de tent en maakt continu ruzie met elkaar.

Douchebak zo groot als de gootsteen en je moet je in een bocht wringen om je te kunnen wassen.

Mieren lopen overal en alles moet daardoor in de koelkast, zelfs de thee. Kakkerlakken zo groot als een muis. 1 pan, 3 borden, 1 mes, 2 vorken,6 lepels en 1 kookplaat. Meubilair valt uitelkaar. In 2 weken maar 3x schoongemaakt.

Na bijna 2 weken kon er wel een vriendelijk knikje af. Kamperen is luxer en beter. Wij gaan nooit meer naar de Lenox maar het uitzicht vanuit het appartement was fantastisch en de ligging is top. Jammer van de rest.

Gereisd anders in augustus 2004

eelco, 26-10-2003

inrichting van ons apartement was eenvoudig

maar wel redelijk.

we hoorden van andere gasten dat ze ontevreden

waren.geen theepot en maar een pan aanwezig

marc en moon, 15-10-2003

de kamer op de zolderverdieping is een ware nachtmerrie! alle apparaten werken niet of slecht. meubilair valt uit elkaar, slechte verlichting. balkon was erg gezellig met de buren en het uitzicht fantastisch. verwacht weinig service van dr. hippo!!groetjes m&m

arjan en ellen, 7-10-2003

ziet er van buitenaf beter uit dan van binnen.De kamer...daar schrokken we echt van!

op zolder,7 trappen op,en uiterst primitief. wij hebben vaak bij de buren op balkon gezeten want we hadden er zelf geen.pluspuntje was de pizza die ook naar de kamer gebracht werd!

P.S. slechte bedden. 7-10-2003

wil reiche, 18-9-2003

zeer armoedig in gedeeld appartement, zelf je toiletpapier kopen, zeer weinig schoonmaak, als ze het redden, 1maal in de week,zielig bestek, eigenaar gaat buiten lopen plassen, draagt 2 weken dezelfde kleding, 1 werkend el. plaatje, dus iets bereiden niet mogelijk, plastik borden en zielig bestek, echt een afknapper. huren van scooter bij Dinos het goedkoopst, als je een paar dagen huurt, zit bij Samos Sun Hotel.

Paul, 18-9-2003

De appartementen op de zolderverdieping zijn uiterst primitief. Lekke afvoer van de wastafel, geen koffiezetapparaat, geen balkon geen telefoon en geen airco (heet op zolder). Een klein raampje vormde het uitzicht. Inrichting sober met 2 plastic stoelen, een kantoorstoel en 2 barkrukken.

Eigenaren praktisch niet gezien ,een simpele groet kon er net van af.

Misschien dat de andere kamers + inrichting beter zijn, maar dit appartement is geen absolute aanrader.

Juliette de Bruijn, 4-9-2003

De wat hogere ligging van het appartement maakt het juist wel leuk. Elke avond moet je door al die straatjes om weer terug te gaan naar je appartement en dat is erg gezellig.Naast het appartement is een klein supermarktje.Hele aardige mensen en ze hebben er alles! Goed uitziend appartement,wij hadden 4! balkons.Ruime kamers en mooi uitzicht.Een echte aanrader.
                  Gereisd anders in september 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Lenox in Pythagorion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Lenox zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Lenox scoort een 5.78 uit 10 op basis van 9 reviews.