Hotel Labito **

7,4

17 reviews over Hotel Labito in het Nederlands

dichtbij het strand

rob, 31-8-2008

leuk hotel,lekker dichtbij het strand en de gezellige bar`s en restaurant`s op loopafstand.
Gereisd familie in augustus 2008

karig hotel, wel gezellig

Elgar Wage, 8-8-2008

Wij hadden bewust een hotel gekozen ipv appartement omdat dit meer luxe zou moeten bieden maar bij dit hotel was niks minder waar. Van buiten gezellig maar als je in je kamer komt begint de teleurstelling.

- Kleine kamer, vreselijk gehorig met klapperende deuren, airco stinkt, douche van 70 bij 70 (je kunt je niet fatsoenlijk douchen) en de douche-wand zakte letterlijk in elkaar, handoeken met gaten, ontbijt treurig, slechte bedden -en twee losse bedden-en geen koelkastje.

Het enige waar we plezier aan hebben beleefd is het balkonnetje, dat was best gezellig. de ligging is in orde, aan het einde van de haven met alle tentjes op loopafstand.

Ben vaker op andere plekken in griekenland geweest en daar vind je voor deze prijs meer kwaliteit.

Verder een leuke vakantie gehad, ga zeker nog een keer naar Pythargorion maar dan een ander verblijf.

Gereisd met partner in augustus 2008

patricia, 30-5-2008

Ik kom net terug van een vakantie in Samos. Heb het er fantastisch gehad, maar hotel Labito, viel erg tegen. Ik vond het te gehorig, te klein, te klein balkon en het ontbijt kon gevarieerder. Wel perfecte ligging, vlak bij de haven. Heel erg gezellige vissershaven. Maar volgende keer geen Labito meer.
Gereisd met vrienden in mei 2008

A. van Ham, 8-5-2008

Zeer slecht hotel, gehorigheid, slaan met deuren, personeel dat rookt als je ontbijt, schreeuwen, geen gastvriendelijkheid, kortom een afrader!!!
    Gereisd met partner in mei 2008

plukstaart, 4-5-2008

zijn van 22/tot 29 april in hotel labito geweest. Hethotel was nog niet inorde voor het seizoen.Waren slachts 5 kamers bewoond en dat zag je s'morgens bij het primitieve ont bijt ook wel. de kamers waren wel netjes. en de ligging was ook perfect. Hebben al bij al een hele leuke vakantie gehad , Gaan ook niet op reis om heel de dag in het hotel te verblijven. raden wel aan om pas van 1 mei te gaan dan begint daar officeel het seizoen wij waren een weekje te vroeg
    Gereisd met partner in mei 2008

M. Blokzijl, 27-9-2007

De ligging van het hotel is goed. Dicht bij het strand en voorzien van vriendelijke mensen. Het ontbijt zou gevarieerder kunnen is nog al eenzijdig, elke dag hetzelfde. Kamers worden goed schoongemaakt, echter net als in veel Griekse hotels kunnen de bedden beter! Dit is voor ons belangrijk daar wij beiden ernstige rugklachten hebben. Maar blijft ten alle tijden hierdoor ook een probleem in wat voor vakantieland dan ook.
    Gereisd met partner in september 2007

Bert, 22-9-2007

Ligging, ondanks ontbreken uitzicht, goed. Strand en haven binnen een minuut. Kamers wat krap en de airco blies weinig tot geen verkoelende lucht. Bij wind zouden haken aan de raamluiken wel een hoop geklapper kunnen voorkomen. Het ontbijt is matig; personeel klantvriendelijk.
    Gereisd met partner in september 2007

Michiel, 27-8-2007

Netjes schoon, zeer centraal gelegen 30 meter van strand en boulevard. Goed bevallen
    Gereisd met partner in augustus 2007

Meijvogel, 29-6-2007

Eenvoudig maar prima hotel. Uitstekend gelegen in schilderachtige omgeving op steenworpafstand van (kiezel-)strand en gezellige haven. Voor ons de 1e keer, maar beslist voor herhaling vatbaar. Heerlijk gegeten bij taverne Platania (rustig gelegen t.o. gem.huis), Martisha, Aphrodite en Maritsha. Minder goed bij Esperides.
    Gereisd met partner in juni 2007

ans van prooijen, 19-6-2007

het hotel ligt zeer gunstig wij zaten aan de overkant van het hotel,wel gehorig,ontbijt is goed elke dag het zefde maar voor de lage prijs mag je ook niet anders verwachten.wij hebben het prima naar ons zin gehad,prima bedden er werd goed schoongemaakt en de handoeken werden vaak verwisseld ,wij gaan zeker nog eens terug ook om te eten bij maritsha erg gastvrij,maar dat zijn de mensen allemaal wel .we hebben auto gehuurd bij anson voor 22 euro per dag,samos is geweldig .de mensen het eiland de zee en de mooije stranden
    Gereisd anders in juni 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Labito bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Labito in Pythagorion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Labito zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Labito scoort een 7.35 uit 10 op basis van 21 reviews.