Hotel Ilios ***

Ilios
7,6

9 reviews over Hotel Ilios in het Nederlands

Nellie en Chiel, 29-7-2007

Wij zijn er vorig jaar mei bij toeval geweest, omdat ons appartement tegenover was overboekt. Hotel Ilios was een prima hotel met een goede service en vriendelijk personeel. Inderdaad veel verkeersgeluid aan de straatkant, maar het heeft ons verblijf niet verpest.
Gereisd met partner in juli 2007

OzzieMozzie, 25-10-2006

Wij zijn in augustus 2 weken naar Illios geweest. Dit is een erg vertrouwelijk en zeer gezellig hotel. Goede prijs/kwaliteit verhouding, goed ontbijt en avondeten. Heel aardig personeel. Redelijk schoon. Kamers aan de weg zijn een lawaaierig, maar met de deur dicht valt het reuze mee. Wat je niet vaak ziet is dat de airco is inbegrepen. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding en het is dan ook zeker een aanrader!
Gereisd anders in oktober 2006

Ruud Hendriks, 12-8-2006

Goed verzorgd en schoon hotel met een goed ontbijt. Koelkast en airco op de kamer. De kamers aan de straatzijde wat last van het verkeer, een drukke kruising met stoplichten. Met de deuren dicht (dubbel glas) en de airco aan toch heerlijk rustig kunnen slapen. Vriendelijke mensen.
Gereisd anders in augustus 2006

john, 10-8-2006

fijn hotel gezellige mensen, goed eten elke dag wat anders,kamers worden perfect schoongemaakt,kortom wij hebben een fijne vakantie hier gehad ,komen hier zeker terug
Gereisd anders in augustus 2006

Lindy Groentjes, 7-8-2006

het eten was erg lekker en goed, geen activiteiten, goed zwembad, goede airco op de kamer met een koelkast die het goed doet
Gereisd familie in juli 2006

reessink, 12-5-2006

Zeer goede keuken, vriendelijk personeel ,schone kamers,mooi zwembad,schitterend eiland,gezellige terrasjes, zowel zand als kiezelstrand, geweldige bloemenpracht,prachtige wandelpaden,kortom aanrader!
Gereisd met partner in mei 2006

Marleen, 4-7-2005

Onze eerste keer Samos hebben we hier verbleven. Het appartement is klein en eenvoudig, maar daar slaap je toch alleen maar (-: Het werd goed schoongehouden. We boekten halfpension en dat doen we volgende keer zeker weer, want elke avond was het eten heerlijk (en veel!), ook de barbecue 2 keer per week beviel goed. De eigenaars zijn vriendelijk en behulpzaam. Van de vliegtuigen of het autoverkeer hadden wij geen last.
    Gereisd anders in juli 2005

Wil, 7-7-2004

Eerste indruk was niet goed, maar eenmaal in het hotel was dit gauw verdwenen. Studios met dubbele beglazing, airconditioning en iedere dag schoonmaak. Echt een aanrader.
      Gereisd anders in juli 2004

shir, 6-7-2004

Nette appartementen,goed restaurant.veel herrie van de hoofdweg voor de deur,wat dag en nacht doorgaat.Wel overal dichtbij.supermarkt voor de deur.Fijn(zoutwater)zwembad.
        Gereisd anders in juli 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ilios in Pythagorion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ilios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ilios scoort een 7.56 uit 10 op basis van 9 reviews.