Appartement Galini

7,5

22 reviews over Appartement Galini in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar!!

Rina, 14-8-2008

Ik ben heel tevreden over het verblijf in Gallini. Heel netjes en schoon, de kamers werden ook geveegd en gedweild op de andere dagen. Een hele lieve gastheer en gastvrouw. Voelde me er thuis! Als je echt luxe wil, moet je naar Dorissa Bay, voor mij hoeft dat niet. Prima zo! En die kleine douche? Ik kon me er heel goed in redden! Complimenten voor Dimitri en Matina!!!
Gereisd met vrienden in juli 2008

Prima vakantie adresje!

Maartje, 10-8-2008

Vriendelijke gastheer en vrouw. Wel jammer dat je nog extra moet betalen voor kluis en ventilator maar als je vriendelijk overlegd, kun je ook zonder ventilator e/o kluis te betalen prima verblijven. het is maar net hoe je het richting de uitbater brengt. Wij hebben ervoor gekozen alleen de kluis te betalen 20 euro per week en hebben geen enkel probleem met Dimitris gehad, hij bleef vriendelijk en behulpzaam. Top appartementje, met de balkons weliswaar met uitzicht op de muur met planten, maar voordeel daarvan was wel dat ze de hele dag in de schaduw zaten, dus lekker koel. Enige minpuntje was de douche ruimte, die was vrij krap. Maar lekker dicht bij stad en strand, dus zeker aanrader.
Gereisd met partner in juli 2008

knus, verzorgd en perfecte ligging

an en miek, 30-7-2008

knus, schattig appartementencomplex met hele vriendelijke en behulpzame gastheer en gastvrouw. Perfecte ligging, namelijk 2 minuten lopen van de boulevard (centrum) en 5 minuten van het strand. De kamers zijn klein (met name de badkamer is erg krapjes), maar wel prima verzorgd. De meeste kamers hebben een klein balkon met wat minder fraai uitzicht, namelijk uitkijk op andere appartementen. Als je aan de achterzijde zit, heb je een beetje zeezicht erbij (aanrader). Kamers zijn eenvoudig ingericht met een koelkast en aanrecht met 2 kookplaten met wat kook-/eetgerei. Voor ventilator, airco en kluis betaal je ter plaatse nog extra. Wij betaalden €65,- voor 1 week voor kluis en airco. Wanneer je niet te veel verwachtingen hebt, kun je hier een prima vakantie hebben.

Gereisd met vrienden in juli 2008

Martin en Marieke, 21-5-2008

Uitstekende locatie, centraal gelegen dus een prima uitgangslocatie om iets te ondernemen. Uitstekende gastheer en gastvrouw! Begin mei echter wel een hinderlijke koude wind op Samos. Onderstaand geklaag over dit appartement is weer typsich iets voor de Nederlandse medemens. Nogmaals nergens voor nodig prima accomodatie!!
Gereisd met partner in mei 2008

Leni en Dick., 28-10-2007

wat ons betreft een prima acomidatie, met een zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw, die er alles aan deden om het ons naar de zin te maken, zodat we een heerlijke vakantie hebben gehad,super schoon! en netjes,hartelijk dank voor een fijne vakantie!!

Gereisd met vrienden in oktober 2007

Ron, 15-10-2007

Galini is een leuk appartement als je niet te veel eisen stelt. De kamers zijn erg klein maar wel superschoon. Eigenaar Dimitris is bijzonder behulpzaam en aardig. Wel moesten extra betalen voor de ventilator aan het plafond en het kluisje. Dit zit dus niet bij de prijs in! Wij zaten gelukkig in appartement nr. 16 Geheel vrijstaand met een klein beetje uitzicht op zee. Aan de voorzijde van het appartement zit je op het balkon pal naast je buren daar er geen schotten tussen de balkons zitten. Het appartement ligt in een rustig straatje en je bent zo in het centrum. Wij zijn er iedere dag op uit getrokken om dit bijzonder mooie eiland te verkennen dus daarom vonden wij Galini en de prijs die we voor de kamer moesten betalen prima. We hebben in een aantal restaurants aan de boulevard gegeten maar de snackbar PortoBello in de hoofdstraat was het beste en voordeligste! Heerlijke Gyros, Souvlakis etc.

Ik hoop wel dat Dimitris na het faillissement van Touroperator zijn geld heeft gekregen.

Gereisd familie in augustus 2007

Marieke en Angela, 27-8-2007

Wij hebben hier een prima vakantie gehad! In eerste instantie zaten we in een wat kleine studio ( maakt in de zomer niet zoveel uit), maar Dimitris bood ons uit zichzelf een grotere studio aan! Toen was het helemaal fantastisch. We hadden daar (bovenste verdieping) een vrij balkon (geen andere balkons ernaast) en eerst zaten we met drie balkons vlak naast elkaar. Wij vonden de eigenaren heel aardig en ze spraken goed Engels. Inderdaad wel wat vreemd dat je bij aankomst nog moet betalen voor airco en kluisje. Je kon niet twee kookplaten tegelijk aan hebben want dan sloegen de stoppen door, maar de mensen van Galini waren altijd vriendelijk en op elk moment bereid te helpen. Ik vond het een luxe dat er een koffiezetapparaat was, dat ben ik nog niet vaak tegengekomen in Griekenland. Voor het geld vonden wij het een prima accomodatie!
Gereisd met vrienden in augustus 2007

hj lemans, 26-8-2007

Galini is ons zeer goed bevallen, zowel de gastvrijheid als de netheid waren uitstekend. Dimitri is een heel aardige man , die probeerd het zijn gasten zo goed mogelijk naar de zin te maken. de douche is inderdaad aan de kleine kant.maar dat wordt ruimshoots gecompemseerd door de goede bedden en de netheid van het appartement.het is zeer zeker een aanrader.wij waren daar de 2de en de 3de week van juli.
Gereisd met vrienden in augustus 2007

A.J. Knegt, 26-8-2007

Ons appartement lag diep, waardoor er weinig zon op scheen: heerlijk! Als we 's middags terugkwamen was onze kamer nog redelijk koel. Bovendien liggen de appartementen in het centrum, zodat je geen 2 km hoeft te lopen naar een supermarkt (erg handig als het heet is). De ligging is ondanks het centrum heel rustig in een zijstraatje: we hebben totaal geen last gehad van herrie. Alle restaurantjes zijn heel dichtbij, net zoals de bakker. Dimitris is heel aardig en spreekt goed engels: je kunt hem alles vragen. Het enige minpuntje was eigenlijk dat we bij aankomst nog 45 euro moesten betalen voor het gebruik van de ventilator en de koelkast; dat zouhet reisbureau eigenlijk erbij moeten vermelden. Die prijs is overigens wel heel redelijk, want bij ons stond de ventilator bijna constant aan!

We waren achteraf heel blij dat we in Galini zaten, zeker vergeleken met andere accomodaties die veel te ver van het centrum lagen.

Gereisd met partner in augustus 2007

floris, 21-8-2007

De ligging van de appartementen is goed en de kamer is goed genoeg ingericht als het gaat om kookspullen etc ook is de kitchenette voorzien van afzuiger. Toch galini voor ons nooit meer.

De kamer zelf was inclusief een goed aantal rode mieren die gezellig door de kamer dwaalde. Het plaatsen van mierenlokdozen was klaarblijkelijk nog niet opgekomen bij dimitri.

Dimitri (de eigenaar) is een echte wolf in schaapskleren, in de eerste instantie netjes en aardig maar bij problemen blijkt z'n ware aard. Bij aankomst werden we geacht 45 euro per week voor een plafondventilator en een kluisje te betalen. Dit werd niet gepresenteerd als optie maar verplichting! Hierop gelijk de reisorg. geraadpleegt of we inderdaad verplicht waren te betalen en uiteindelijk niet betaald aangezien de prijs bespottelijk is. Dit doet hij bij alle gasten, ook airco's voor 70€ per week zijn mogelijk. Na dit contact keek hij ons niet meer aan. Een zeer onprettige gastheer dus en zeker niet echt goedkoop.

Gereisd met partner in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Galini in Pythagorion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Galini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Galini scoort een 7.5 uit 10 op basis van 22 reviews.