7,3

10 reviews over Appartement Athinelen in het Nederlands

Melanie, 20-12-2005

Lang geleden al eens geweest, toen in 1999 nogmaals met zn 2tjes terug gekomen. Wij zijn inmiddels een gezin met 2 kindjes en dus is Athinelen geen optie meer (zonder zwembad, keuken om te kunnen koken etc.) maar ben je met zn 2-en en avontuurlijk, AANRADER!!

We hebben er genoten, ook van oma die de kinderen kort houdt enz. Wij zaten op de begane grond en hadden daardoor juist veel en leuk contact met de Griekse familie die het complex runt en er naast woont. Cultuurfreak? Doen! All Inclusive freak? NIET doen ;-)

Pythagorion zelf zijn we verliefd op, zo'n leuk plaatsje!! Samos: topeiland!

Gereisd anders in december 2005

Ron Rijgersberg, 6-10-2004

Wij hadden het kleinste appartement op de eerste etage zonder kookmogelijkheden maar met leuk balkon. Afwassen in de wastafel. Koffiezetapparaat had een uur nodig om 4 koppen koffie te zetten. Douchebak was kleiner dan het gordijn waardoor al het water over de vloer liep.

Verder hadden we last van de buren in de straat. TV! Veel te hard, maar ja het was mooi weer en alles staat dan open.

Verder is de ligging perfect. Wij hebben een zeer fijne vakantie gehad en met enig improviseren was er van dit appartement wel iets te maken. Het verzorgingsnivo was niet heel erg hoog. De familie hebben we trouwens de hele week niet gezien. Had wel iets vriendelijker gekund.

Gereisd anders in oktober 2004

Michelle, 24-8-2004

Net 8 dagen in app. Athinelen geweest. Wij hadden een appartement op de eerste verdieping met klein balkonnetje. Nette, maar kleine appartementen. Ligging is perfect, vlakbij de hoofdstraat, het pleintje en de boulevard. Als je in je appartement wilt koken is dit geen aanrader, weinig keukengerei en twee elek. pitten. Badkamer is netjes, maar ook klein. Wel een waterballet ivm het veel te korte douchegordijn. Het appartement is van een vriendelijke familie die dit samen runt, wel moeilijk om ze aan te spreken omdat ze er weinig zijn. Airco is te huur, je moet aangeven welke uren je hem aan wilt hebben, de familie regelt dit dan. Als je weinig in je appartement aanwezig bent is dit een absolute aanrader!
        Gereisd anders in augustus 2004

Frank & Judith, 7-8-2004

We zijn zojuist weer terug in nederland na een ontzettend leuke vakantie op Samos. Wij hadden, zie andere reacties, een kamer op de beg.grond. Buiten zitten kan wel maar er lopen mensen langs dit pad +/-1m breed. We vonden het met name erg rumoerig tussen 6 en 10 uur s'vonds, net de tijd dat je even bij het app zit. De familie past in deze tijd elke avond op 2 jochies die alles bij elkaar schreeuwen en afbreken. Het sanitair laat te wensen over. De tegels vallen van de muur en de badkamer zit onder schimmels. Ook hadden we meestal koud water. Het eiland samos en de plaats pythagorio zijn echte aanraders. Dus wat ons betreft alleen wel een ander accomodatie kiezen.
          Gereisd anders in augustus 2004

Ineke en Silke, 19-7-2004

Super goede vakantie gehad. Beetje kleine kamers maar verder is alles geweldig, de ligging de service en het stadje. Echt een aanrader.
            Gereisd anders in juli 2004

Tessa en Marcus, 14-6-2004

Wij hebben het erg naar ons zin gehad in deze appartementen. Het is een klein gebouw met maar 5 of 6 appartementen, die niet al te groot maar goed verzorgd zijn. De schoonmaak was bij ons erg goed (er werd zelfs afgewassen!), de Griekse familie die op de bovenste verdieping woont is erg vriendelijk en behulpzaam. Verder ligt het SUPER, je bent in no time op het stand, de haven of de hoofdstraat terwijl je toch temidden van de Griekse familie zit. Het is ons erg goed bevallen en we zullen er niet over twijfelen om nog eens voor deze appartementen te kiezen.
              Gereisd anders in juni 2004

Bettina, 10-5-2004

Knus, prima in centrum gelegen appartement. Vrij kleine kamers (op verdieping) die voorzien zijn van minimale keukenuitrusting (bestek, glazen, etc). Wel goed verzorgt.
                Gereisd anders in mei 2004

jan, 7-3-2004

Bedden toen niet echt confortabel van

2pkmr, 1e etage uitzicht laat te wensen over prima mensen!!

alles in de buurt! (1996)

Gereisd anders in maart 2004

Rianne en Sjaak, 15-1-2004

Goed verzorgde appartementen. Heel gunstig gelegen t.o.v. de haven en stranden!! Wel aan te raden een appartement met balkon te nemen: anders lopen er constant mensen voorbij je appartement! Niet dat dit ongezellig is maar....?!!!
                    Gereisd anders in januari 2004

Ingrid en Rensie, 4-11-2003

Een hele leuke locatie met een aardige griekse familie die alles runt. We hebben een keer problemen gehad met de stroomvoorziening, wat absoluut niet erg was. Door mensen uit de buurt werd de eigenaar die ergens op familiebezoek was meteen gebeld en binnen 5 minuten kwam hij aangerend om de boel te repareren. Erg gastvrij. Daarnaast heeft het een prima ligging. 3 minuten lopen en je zit in het centrum terwijl je er geen geluidsoverlast van hebt. Echt een aanrader!
                      Gereisd anders in november 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Athinelen in Pythagorion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Athinelen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Athinelen scoort een 7.3 uit 10 op basis van 10 reviews.