Appartement Anthemoessa **

8,7

17 reviews over Appartement Anthemoessa in het Nederlands

Prachtig verblijf!

van Hout, 21-8-2017

Wij hebben een erg prettige vakantie gehad in dit complex. De eigenaar was erg vriendelijk en bij aankomst kregen wij een welkomstdrankje aangeboden, omdat onze kamer nog niet was schoongemaakt. Eten en drinken kan je erg goedkoop kopen bij de poolbar. Het is tevens wel aan te raden om een auto te huren om het eiland te verkennen. Ik kan het iedereen aanbevelen om hier te verblijven!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijk rustig.

A.M.P. Hilhorst, 8-1-2017

Wij zijn in juli 2016 hier 2 weken geweest, het is een heel mooi en schoon appartement. Iedere dag werd er schoon gemaakt ! De eigenaar is een hele behulpzame en vriendelijke man. We zaten alleen wel 1.5 km van het centrum , dus een auto is wel aan te raden.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Mooi appartementencomplex

Familie Tijhuis, 6-8-2015

Schoon, licht, mooi gelegen appartementencomplex. Iedere dag schoon beddengoed en handdoeken. Vriendelijke eigenaar. Balkon met prachtig uitzicht op zee. Een aanrader om naar toe te gaan.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Schoon en een prachtuitzicht

Erwin , 1-7-2015

Vriendelijke ontvangst door het eigenaar echtpaar.

Schoon appartement en zwembad. Heerlijk vertoeven hier. 1 van onze beste Griekenland vakanties. Een auto is wel een must op deze lokatie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Geweldige 10 dagen gehad!

Hiske, 29-7-2014

Anthemoussa** is super! Er zijn ongeveer 15 appartementen wat het kleinschalig houdt. Alles was perfect in orde, alles zag er netjes uit, heerlijk zwembad, was daar vaak niet druk en daarnaast een prima kamer met mooi uitzicht op zee. In de ochtend staat de zon vol op het balkon maar daar is rekening meegehouden want er is ook een zitje aan de andere kant van het appartement voor het ontbijt. Onwijs aardige eigenaar die alles heeft verteld over het eiland, over leuke plekjes waar weinig toeristen komen. Het huren van een vervoersmiddel is wel handig want het is echt de moeite waard om het eiland te verkennen en niet alleen de plekken te zien waar de stadsbus komt. Naar het stadje is een eindje lopen. Een taxi kost 5 euro. Zeer tevreden, wij komen nog wel eens terug!
Gereisd met partner in juli 2014

Heerlijk ontspannen, verdiend meer sterren

Suzanne, 18-7-2014

In 2013 een heerlijk ontspannen vakantie gehad. Schoon, vriendelijk personeel, gezellig interieur en het zeezicht was erg romantisch. Rustig, maar niet leeg en een mooie uitvalsbasis voor dagtripjes.
Gereisd met partner in augustus 2013

Dit is zeker de moeite waard.

Jaap Benard, 29-6-2014

Hebben een heerlijke tijd gehad.

Als je iets huurt voor het vervoer is dit een heerlijk rustige plek.

Gaan hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in juni 2014

Keurig appartement even buiten Pythagorion

Wil Reijnders , 18-6-2013

Het appartement is voor Griekse begrippen keurig doch eenvoudig. Klein keukenblok. Groot balkon over gehele breedte van app. Je hebt een schitterend uitzicht op zee. Je hebt wel een transportmiddel nodig om Pythagorion of strand (Mykali is erg leuk met taverne Kalypso) te bezoeken. Heeft ook een eenvoudig zwembad. Het viel wel op dat het zeer rustig was, slechts een paar app bezet, en dat vonden wij niet erg.
Gereisd met partner in juni 2013

Mooie relaxte plek met zeer vriendelijke eigenaren

Hans, 11-5-2013

De ligging van het appartement is prachtig. Vanuit het appartement is een mooi uitzicht op zee en het mooi aangelegen zwembed. De eigenaren zijn zeer gastvrij en bezig het terrein nog mooier te maken.

Op kleine afstand van het appartement is een autoverhuur waar we voor 20 euro per dag een auto hebben gehuurd.

Zelfs de cleaning lady maakte elke dag een kunstwerk van de schone handdoeken. De kamers zijn eenvoudig maar van alle gemakken voorzien.

Het personeel is klant- en kindvriendelijk. Wij waren hier in de meivakantie en werden door de eigenaren uitgenodigd om mee te eten met de paasmaaltijd.

Prima, leuke vakantie hier gehad met dank aan medewerkers Antemoessa.

Gereisd met oudere kinderen in april 2013

Fantastisch uitzicht

Trommelen, 8-5-2013

Het complex ligt op een half uur lopen van Pythagoria. Loop langs de weg en ga zo'n 200 mtr. na het autoverhuurbedrijf linksaf een zandpad in. Het complex is heel netjes en schoon. Wij zaten in een 2 kamerappartement op de bovenste verdieping. Dat had een ruim balkon maar binnen was het sober maar ruim genoeg. Je leeft toch buiten. Op de begane grond heb je een 2x zo groot 2-kamerappartement met klein terras. Het is luxer en met meer bergruimte. De eigenaar is rustig en gastvrij. De bar bij het zwembad is veelal open van 5 tot 7. Wifi is vrij bij de receptie. Huur een Jeep (bv. Suzuki Jimny) daar heb je echt ontzettend veel profijt van op dit eiland ! Grote supermarkt Cash &Carry ligt op 1,5 km., richting Samos stad.
Gereisd met oudere kinderen in april 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Anthemoessa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Anthemoessa in Pythagorion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Anthemoessa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Anthemoessa scoort een 8.68 uit 10 op basis van 18 reviews.