8,5

Uitstekend

2 reviews over Appartement Angela in het Nederlands

Een aanrader!!

Janny Reitsema, 27-10-2008

Een erg mooi appartementencomplex, op 2 min.lopen vanaf de zee en het kiezelstrand.Wij hadden fietsen gehuurd, dit bleek erg handig omdat het zo'n 3 km vanaf het centrum van Pythagorion is gelegen. Wij waren er in de herfstvakantie en dan is er al veel dicht waardoor wij wel op de voorzieningen van Pythagorion waren aangewezen. App.Angela is in Pota Kaki gelegen.
Gereisd met partner in oktober 2008

anna, melissa en noelle kamsteeg, 15-6-2008

leuk appartement. zeer vriendelijke griekse mensen die je goed ontvangen en ook bij problemen staan ze voor je klaar! prachtige tuin en zwembad. alleen de kamers als je er met 3 personen in ga zijn ze wel beetje klein qua loopruimte. opbergruimte is er genoeg. heel net appartement en heel schoon. je sta met 2 minuten lopen bij het strand. het is echt een aanrader!!!
Gereisd anders in juni 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Angela in Pythagorion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Angela zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Angela scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.