Bungalow Andreadakis **

6,7

3 reviews over Bungalow Andreadakis in het Nederlands

Goed bewaard geheim

Claudia, 4-10-2008

Voor iedereen die houdt van het echte Griekse gevoel. Je zit hier op enkele minuten loopafstand van de hoofdstraat, maar je waant je op het Griekse platteland. De kippen lopen om je huis heen en elke morgen als wij de deur opende, werden wij door de katten begroet. Het huisje was prima schoon en zelfs het toiletpapier ontbreekt hier niet. De bedden zijn prima, alleen als je langer dan 1.85 bent lig je klem. verder een aanrader voor de wandelaars, want je loopt vanuit het hek zo de berg op richting de tunnel en klooster.
Gereisd met partner in september 2008

Erwin & Sonja, 26-8-2007

Fijne vakantie gehad op Samos. Dit was onze 2e keer maar nooit meer naar dit complex. Enige voordeel is dat het dichtbij Pythagorion ligt. Service is slecht, personeel is chagerijnig en spreekt op een persoon na geen woord Engels. De bungalow is voor Griekse begrippen ruim maar karig ingericht. Met z'n vieren uit 2 Ikea glazen drinken. Echt een lachertje. Ik kan nog wel even doorgaan zo. Samos is geweldig alleen schandalig dat dit complex nog verhuurd word. Dus van ons een dikke onvoldoende.
Gereisd familie in augustus 2007

Peter en Anja de Ruiter, 4-1-2004

Van de zeven bungalows is er één vrijstaand.

De andere andere bungalows staan in een groepje naast/tegenover elkaar. Wij zaten in de vrijstaande, en kregen de indruk dat de andere bungalows alleen boekbaar waren voor buitenlanders. Werd erg goed onderhouden. Verder is het een rustige locatie met uitzicht op bebouwing-bebossing. We zaten op een paar minuten lopen van het kiezelstrand, en ongeveer 8 minuten van de bushalte en begin van het centrum. Openbaar vervoer en restaurantjes is prima in orde!!

Gereisd anders in januari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Andreadakis in Pythagorion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Andreadakis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Andreadakis scoort een 6.67 uit 10 op basis van 3 reviews.