Aparthotel Hydrele Beach & Samian Village ****

Aparthotel Hydrele Beach & Samian Village
Hydrele Beach & Samian Village
7,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hydrele Beach & Samian Village bij:

133 reviews over Aparthotel Hydrele Beach & Samian Village in het Nederlands

Super accommodatie, absoluut de moeite waard.

Mandy, 28-9-2017

Wij hadden 1 kamer studio in de village. Niet heel groot maar prima voor 2 personen. Klein keukenblokje met kopjes, paar bordjes enz. 2 pits om iets even op te warmen. Aparte blok met magnetron en koffiezet apparaat. Bed was redelijk tot goed. Wel beetje hard maar dat is normaal in Griekenland. Kleine badkamer met douche. Toegegeven krappe douche maar echt wel goed te doen. Ruime balkon met tafel en 2 stoelen. Kamer werd elke dag schoongemaakt . Alles echt netjes. Wij vonden eten meer dan prima. Genoeg keus. Heel mooi uitzicht op zee in het restaurant. Bij de village was een supermarktje en een souvenierswinkel. Bij het hotel gedeelte was de receptie en ernaast grote bar waar 's avonds altijd wel wat te doen was. Overkant naast restaurant had je de beachbar. All-inclusief tot 18.00 daar. Had wel wat langer gemogen van ons, maar je kon dan wel in de andere bar drinken halen. All-inclusive formule was prima. Wel evenementen bier maar wij vonden dat niet erg. Zeer tevreden met alles.
Gereisd met partner in september 2017

Super locatie

Ineke Grootemaat, 10-8-2017

Goede, ruime kamer met tuin en ligstoelen, goed ontbijt vlakbij Phytagorion
Gereisd met partner in september 2015

Kleinschalig gemoedelijk hotel

FAMILIE HOEBEN, 7-8-2017

Wij verbleven met 2 volwassenen en 2 kinderen van 8 en 10 jaar op dit resort voor 2 weken eind juli/begin augustus. Wij zaten in het hoofdgebouw en het slaapgedeelte van de kinderen kon dmv een schuifdeur afgesloten worden. Goede individuele airco op de kamer, veel kastruimte en een ruim balkon.

Het restaurant ligt aan de overkant van de weg en ligt prachtig aan zee. Wel warm daar, het dak kan open maar om een of andere reden doen ze dat bijna nooit. Het eten was goed maar gaat op den duur eentonig worden. Wij zijn regelmatig naar het dorpje gegaan om daar fantastisch aan de haven te eten .Samos is een mooi eiland. Je moet echt even de moeite nemen om meer te zien dan het strand en je hotel. Mensen heel aardig en alles is erg gemoedelijk. Fijn eiland om even echt tot rust te komen.

Het enige echte nadeel vonden wij de hoeveelheid wespen. Zou toch makkelijk iets aan te doen moeten zijn dmv wespenvangers....

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Eénmaal is al te veel !

Wendy, 13-6-2017

Proper is het wel.

Personeel is vriendelijk.

Eten : het ontbijt valt mee. Daarmee is alles gezegd.

Geen afwisseling : 's middags , meatballs of kip / 's avonds kip of meatballs. Soep stelt ook Niets voor.

Geen fruit, tenzij een sinaasappel of appel in hele fijne schijfjes gesneden. Een banaan - bruin - in stukjes...

Voor ons nooit meer.

Gereisd met partner in juni 2017

nooit meer

neve, 6-6-2017

over het algemeen weinig goeds te melden eten waardeloos geen variatie in eten vieze lepeis bij de buffetten onvoldoende aanvulling of te laat half rauwe kip alles samen gevat 2sterren is voldoende geen aanrader
Gereisd met partner in mei 2017

Geen 4 sterren waard

Ludo, 3-6-2017

Kamer stonk , weinig warm water en bedden zijn keihard , eten is elke dag kip en meatballs , groente uit blik en fruit is appel en sinaasappels

Eten uit de bainmarie was dikwijls koud en op

Personeel reageert heel laat

Gereisd met partner in mei 2017

Gezellig hotel met super uitzicht over zee.

Corine, 9-9-2016

Het uitzicht vanuit het restaurant is super mooi over zee.

Pythagorion is makkelijk bereikbaar, ongeveer een half uurtje lopen.

Huur een auto, dan kun je makkelijk het eiland verkennen. Vooral Monolates is een aanrader en ga een keer naar een zandstrand, psili amnos.

Niet vergelijken met een luxe resort, voor griekse begrippen is dit een all inclusief formule.

Gereisd met partner in september 2016

Gezellig

Tessa, 4-9-2016

Ik vond het een erg gezellig hotel. Wat ik echt super vond was het eten aan zee dat was echt prachtig wanneer maak je dit nou mee in een hotel?

Het eten was heel erg gevarieerd en er zat altijd wel iets tussen dat je lekker vond. Het zwembad was schoon.

En ja het vliegveld ligt er achter maar het is een niet al te groot eiland er vliegt maar een 1x een vliegtuig per 2 uur ofzo en je hoort er vrij weinig van.

Er was een klein animatie team van 2 meiden deze meiden waren echt toppers ze deden er alles aan om het ons naar het zin te maken.

Wij hebben echt een top vakantie gehad en hebben niks om te klagen.

Gereisd met partner in augustus 2016

Prima hotel en prima eiland

Philip, 13-8-2016

Heerlijke vakantie gehad. Prima hotel. Eten is goed en voldoende gevarieerd. Goeie airco op de kamers. Wel wat beestjes op de kamer, maar dat kan nu eenmaal gebeuren. Verder goeie dagelijkse schoonmaak. Zwembad redelijk schoon. In de achtertuin ligt de start- en landingsbaan van de luchthaven. Wij hebben er ons niet aan gestoord, maar kan als hinderlijk worden ervaren.

Animatieteam doet echt haar best er iets leuks van te maken.

Met een dag een auto huren kan je het eiland aardig goed verkennen.

Kortom, vergelijk het niet met de luxe van de resorts in Turkije, maar voor Griekse begrippen prima!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

klein dorpje

lelieveld, 6-8-2016

Lekker koele lichte geairconditioneerde appartement. Geen last gehad van "beestjes" niks anders dan dat je kan verwachtten onder de fijne griekse zon.ontbijt middageten en avondeten afwisselend maar sommige gerechten meer voorbij zien komen. Wel smakelijk voor ieder wat wils! Eetzaal smiddags erg warm! Zwembad mag schoner uitslag op mijn en dochters huid. Top animatieteam! Ook sportactiviteiten zoals hoelahoep werpen frans bowlen echt leuk bedacht! Relaxt gehad daar totaal onthaast. Huur een auto of pak een taxi voor pythagorion = €5,-!!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Hydrele Beach & Samian Village in Potokaki (bij Pythagorion), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Hydrele Beach & Samian Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Hydrele Beach & Samian Village scoort een 7.29 uit 10 op basis van 138 reviews.