Appartement Tarsanas ***

Appartement Tarsanas
Tarsanas
9,2

69 reviews over Appartement Tarsanas in het Nederlands

Voor de derde keer deze fantastische appartementen

Dirk en Clara, 20-7-2017

Appartement keurig, schoon, bedden zeer goed . Vriendelijke Engels sprekende receptioniste, waar je met al je vragen terecht kan. Appartementen in het " hart " van Kokari!! Dichtbij het kiezelstrand. De eigenaar heeft een restaurant aan het strand waar je korting krijgt als je verblijft in appartement Tarsanas.wij komen zeker weer terug!!!!!
Gereisd met partner in juni 2017

Rustig en toch nabij het centrum.

Stefan, 18-6-2017

Tarsanas is een mooi hotel met een vriendelijke eigenaar. Het is er super schoon. De handdoeken worden dagelijks verschoond. Het ligt aan de hoofdstraat van Kokkari maar je hebt totaal geen last van drukte. Het centrum is op loopafstand. Daar heeft de eigenaar een restaurant, gelegen aan het strand. Het is een traditioneel Grieks familie-restaurant met biologische groenten uit eigen tuin. Wij zijn daar bijna elke dag gaan eten. Super uitzicht op zee.

Zowel het hotel en het restaurant zijn zeer aan te raden.

We hebben voor september weer geboekt!!!!

Gereisd met partner in juni 2017

Prima appartement

bianca_boer, 12-10-2015

Redelijk schoon, elke dag schone handdoeken, om de 2 a 3 dagen schoon bed. Het is heel simpel, maar lekker rustig gelegen, prima locatie (straatje oversteken en je zit op het strand). Eigenaar erg aardig. Wij hadden alleen niet de kamer gekregen die we hadden geboekt (touroperator). Wij hadden betaald voor een familiekamer, maar de eigenaar gaf ons een kleine kamer.. We waren zelf te stom om het meteen te melden bij de reisleiding, maar goed, wij zijn snel tevreden, maar heb ervan geleerd, meteen aangeven dus. Kamers zijn wel gehorig, wij hadden appartementje 6, je zit met je balkonnetje uit te kijken naar een tuin van Griekse buren.. Maar daar heb je geen last van. Verder geen poespas, je mag gebruik maken van een zwembad naastgelegen, je moet daar alleen wel een drankje bestellen.. Wij hadden maar 1 koekenpannetje (waar 1 gebakken ei in past). En 1 hele grote Kookpan, meer kookgerei heb je niet.. Eieren ook gekookt in een hele grote pan.. Keukengerei is dus minimaal aanwezig..
Gereisd met partner in september 2015

fantastisch

petra, 12-9-2015

het is gewoon in een word gezegd......fantastisch.

leuke eigenaar, heel erg schoon, rustig, met alle gemakken voorzien. elke dag schone handdoeken, en minimaal om de 3 dagen schoon beddegoed. als het nodig was i.v.m. de hitte, zelf elke dag.

wij zijn hier niet voor de eerste keer geweest, en zullen zeker naar dit adres weer eens terugkeren.

Gewoon goed

Bram, 4-9-2015

Kleinschalig, ruim appartement.

Wij hadden nr.3 aan de straatzijde met uitzicht op de zee.

Airco aanwezig welke wij gratis kregen omdat het appartement de gehele dag in de zon lag

prima appartement

Lotte, 1-9-2015

We hebben 15 dagen geboekt in een tweekamerappartement. Prima appartement. Bedden zijn hard maar liggen goed. Iedere dag wordt er schoongemaakt en de handdoeken vervangen. De lakens worden na 2 dagen vervangen. De schoonmaak van het appartement zelf zou iets beter kunnen. Naar ons idee wordt alleen de vloer geveegd maar bijvoorbeeld het toilet een keer per week gepoetst. Voor ons was dit echter niet zo'n probleem.

We hadden een ruim balkon met een wasrekje voor de was. Verder was er een strijkijzer en losse föhn aanwezig. De airco werkte ook prima (tegen betaling). Er was voldoende opbergruimte voor je spullen. Het keukengerei zou iets uitgebreider kunnen, met name meer glazen. Een wijnglas of bierglas ontbreekt.

Het is een prima appartement voor de prijs die je betaalt. Het restaurant Tarsanas vonden wij echter een aanfluiting. Eten stond binnen 10 minuten op tafel en was lauw. Bediening kwam een beetje ongeïnteresseerd over. Beter ga je naar Meltemi of naar Samia.

was goed, mooi locatie

ravenswaay, 4-8-2015

was goed te doen maar niet echt goed gepoetst(wc,vloer). goede locatie, alles op loop afstand. strand goed bereikbaar
Gereisd alleenreizend in juli 2015

Fantastisch!!!

Jack and Margarita, 3-8-2015

Al 7 jaar ons favoriet appartementencomplex Tarsanas in Kokkari. Bij aankomst vriendelijk ontvangen door de eigenaar Kyriakos met een heerlijk kopje koffie.

De appartement worden goed schoongemaakt, zes keer per week schone handdoeken en om de twee dagen schone lakens.

Er is een fitness ruimte, waar je gratis gebruik van kunt maken en in het complex is gratis wifi voor de gasten.

Tarsanas ligt heerlijk rustig, maar toch dichtbij het strand (aan de overkant van de weg).

Bij restaurant Tarsanas (van dezelfde eigenaar) kun je dagelijks heerlijke huisgemaakte Griekse gerechten eten en genieten van de huiswijn. Vooral de pizza's zijn echt heel lekker. Gasten van appartementen Tarsanas krijgen korting bij het restaurant Tarsanas.

Op zondagavond is er bij het restaurant live muziek.

Wij komen volgend jaar graag weer naar Tarsanas Kokkari.

Thanks dear family Kypreos, Christos, Panagiotis and Thanassis for a wonderful holiday. See you next year.

Jack and Margarita

Gereisd met partner in juni 2015

Prima appartement op een perfecte locatie

geertjedirkvdwal, 12-7-2015

Het appartement is schoon, ruim en van alle gemakken voorzien. Er is beneden een fitnessruimte waar je gratis gebruik van kunt maken! Mooi uitzicht over de bergen of over zee. Rustig gelegen, maar dichtbij winkels, restaurants en haventje. Je hoeft alleen de weg over te steken om bij zee te komen. De vriendelijke, behulpzame eigenaar is geen moeite teveel. Voor ons is dit de ideale vakantiebestemming en we zijn zeker van plan om hier volgend jaar terug te komen.
Gereisd met partner in juli 2015

Fijn appartement

IJsbrand, 21-6-2015

Zijn hier nu voor de 3e keer geweest en weer geweldig genoten van de eigenaar Kyriakos, zijn appartementen en alles wat Kokkari en omgeving te bieden heeft. We hadden door omstandigheden wat extra ondersteuning nodig en eigenaar Kyriakos heeft ons met raad en daad geweldig bijgestaan waarvoor onze dank.
Gereisd met partner in juni 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Tarsanas bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tarsanas in Kokkari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tarsanas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Tarsanas scoort een 9.2 uit 10 op basis van 71 reviews.