Hotel Poseidon **

Hotel Poseidon
Poseidon
8,7

74 reviews over Hotel Poseidon in het Nederlands

We werden zeer vriendelijk ontvangen door Spiros

Gerda, 10-10-2017

De kamers zijn klein met weinig kastruimte en een hele kleine douche maar wel schoon. Maar als het mooi weer is zit je toch niet op je kamer . Wij vonden het prima. Het eten was echt heerlijk. Wij hebben er alle avonden gegeten. Een hele gastvrije familie. Als ze je konden helpen dan deden ze dat met volle overgave. Dit hebben wij niet eerder zo meegemaakt.
Gereisd met partner in september 2017

Super vakantie gehad!

Lisa, 18-9-2017

Goede ontvangst bij het hotel. De familie die het hotel/restaurant runt is zeer gastvrij en erg geïnteresseerd. De hotelkamer was netjes, iets aan de kleine kant maar voldoet verder prima. Het eten in het restaurant was erg goed, drie keer hier gegeten van de acht dagen. Het hotel ligt mooi gelegen, aan de gezellige boulevard en vlakbij een mooie baai.
Gereisd met partner in september 2017

Super verblijf

Vos, 17-8-2017

Hartelijk ontvangen door de eigenaar en zijn moeder. Echt schatten van mensen. We hadden een studio vlak achter het hotel, op een rustige locatie net achter de boulevard. Kamer voldeed aan alle eisen en leek zeer recent te zijn gerenoveerd. 11 nachten verbleven en vier maal gegeten bij het restaurant dat bij het hotel hoort. Poseidon is zeker één van de beste restaurants in Kokkari en zeker een aanrader! Al met al een heerlijk verblijf met zeer vriendelijke en attente bediening.
Gereisd met partner in juli 2017

Fantastische vakantie gehad!

Joyce, 14-8-2017

Mijn vriend en ik zijn net terug van 8 dagen hotel poseidon. Het was fantastisch!

Wij zochten (als 30 Plussers zonder kids) een zonvakantie om te relaxen bijkomen en te ontspannen en dat is optimaal gelukt.

Het hotel is ontzettend schoon, de familie die het runt is oprecht geïnteresseerd en onwijs vriendelijk, het eten is heerlijk, hotel is ideaal gelegen tov strand, stad, openbaar vervoer etc. Wij gaan zeker terug!

Ondanks het hoogseizoen was het niet superdruk. Het fijne aan samos is dat het erg groen is, en vooral de mensen zo vriendelijk zijn (zeker niet opdringerig).

Wij vinden het zeker een aanrader voor stellen die van een ontspannen, relaxte vakantie houden, maar die zeker niet saai is!

Gereisd met partner in augustus 2017

Zomers ontspannen in Grieks gastvrij familiehotel

Jannemarie en René, 25-9-2016

Wij zijn 12 keer in Griekenland geweest, waarvan 5 keer naar Kokkari, en dit was veruit de beste accommodatie die we ooit hadden: zeer ruime 3 pers. studio met groot terras (die je deelt met buren, daar moet je geluk mee hebben en dat hadden we), airco, wifi, prima douche met schuifdeuren, waterkoker, koelkast, anti-mughouder in stopcontact en - last but not least - uitstekende bedden! Gevolg: nog nooit zo lekker en goed geslapen als daar. Bovendien een lekker ontbijt (verveelt niet!) met uitzicht vanuit het raam naar azuurblauwe terras en zee. De familie is aardig, hardwerkend, ondernemend en gastvrij. Wij kenden ze van vorige bezoeken als restauranthouder; toen vonden we ze al uitstekend. Voegen we nog aan toe prima hoteliers! O ja, en we hebben om de avond bij Poseidon gegeten, voelden ons niet bezwaard als we elders aten. Maar het authentiek-Griekse familierestaurant behoort tot de besten van het dorp, dus een genoegen om daar te eten.
Gereisd met partner in september 2016

geweldig !

Twan en marjon, 18-9-2016

Het is een klein familie hotel waar Spiros de leiding heeft , Pepitsa en Costas de vader en moeder (opa en oma) zorgen voor ontbijt en aanvoer vanuit hun eigen boerderij , de producten die je eet zijn eerlijk en heerlijk ! probeer konijn , super ! Spiros runt samen met Vasilis het terras van het restaurant , Spiros zeer correct en rustig en Vasilus de benjamin die van een grapje houdt en leergierig is , een duo dat elkaar aanvult . De kamer heeft alles wat je nodig hebt en is zeer schoon met prachtig uitzicht over de baai . Pepitsa haalt in de winter de kruiden uit bergen , droogt en vermaalt ze voor op de gerechten van het restaurant , ook schildert ze erg goed en hangen werken in de zaak . Het eten vonden wij super en er is zelfs een gerecht , soort lasange , speciaal voor ons klaar gemaakt , oma Pepitsa eigen recept en zelf gemaakt. Al met al hebben wij genoten van ons stekkie en de geweldige mensen . Wij komen zeker terug !!
Gereisd met partner in augustus 2016

Aanrader

Peter Badenbroek, 31-8-2016

Hotel/appartementencomplexje gelegen aan zee met eigen restaurant... Griekse keuken! Onvergetelijke 8 dagen gehad in een appartement! Schone kamers maar dan....de enorme warmte, liefde en zorgzaamheid van Pepita, man en zoon Spyros! Onbeschrijfelijk en wij gaan zeker nog een keer terug! Niet te vergeten neefje Billy...werkt overdags en id avond springt hij bij...met een grap en een lach serveert hij het fantastische diner.....dank dank dank X ook aan de hoogst vriendelijke schoonmaakster😀
Gereisd met partner in augustus 2016

Voortreffelijk restaurant

S.Schulten, 7-8-2016

Vriendelijke eigenaar. Super heerlijk vers bereid eten. Gevarieerde kaart. Uitzicht op de baai. Een echte aanrader. Wat wij prettig vonden is dat niet gelijk na het voorgerecht het hoofdgerecht kwam zodat we gezellig en rustig konden tafelen en genieten.
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Verblijf op kokkari hier gegeten was super

Kas, 5-8-2016

Het eten was er zeer goed de eigenaar vertelde

Dat hier meestal Griekse mensen kwamen eten van ouds her uit

Wij Willem zeker vertellen dat iedereen er welkom is en gastvrij ontvangen wordt

Het eten is er super goed als je op het eiland samos bent ga er dan zeker minimaal een keer eten +++

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Het was geweldig

fam van den burg, 24-6-2016

Een sfeervol kleinschalig hotel in het centrum van kokkari.

Het hotel wordt gerunt door vader moeder en zoon,die altijd voor je klaarstaan.

Het eten is super.wij komen er zeker terug

Gereisd met partner in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Poseidon in Kokkari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Poseidon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Poseidon scoort een 8.71 uit 10 op basis van 76 reviews.