Appartement Manolis **

Appartement Manolis
Manolis
8,3

6 reviews over Appartement Manolis in het Nederlands

prima plek aan het strand en dus aan zee.

anton en pim, 2-6-2009

Nog steeds een geweldig mooi plekje alleen de ligbedden zijn niet meer gratis. De rest is prima.

Anton en Pim Swart.

Gereisd met partner in mei 2009

Ruim appartement!

anne, 2-1-2009

Wij zaten op de bovenste verdieping en hadden daar een heerlijk ruim appartement met 2 slaapkamers en 2 badkamers en aan de voorzijde (zee) en achterzijde (dorp) een balkon.

Een woonkeuken met vriezer, koelkast, eettafel en een extra 5e bed. Sympathiek, ouder grieks echtpaar (en hun zonen) staan altijd voor je klaar.

Aanrader voor families.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2008

Diana van den Brink, 15-6-2008

Eenvoudig, niet te groot, hotel met schone kamers. Uitzicht op zee. Eigenaars zijn een zeer vriendelijk ouder echtpaar met hun zonen. Een aanrader in het drukke Kokkari. Direct bij het centrum en toch rustig!!
Gereisd met partner in juni 2008

Tessa, 18-8-2007

Ik vind het echt heel erg gezellig. Ik ben dan wel een meisje van 13, maar ik vind dat de mensen heel vriendelijk tegen me zijn. Of ik nou een Nederlander ben of niet.

De ruimte vond ik geweldig. Wij hadden het grote appartement en ik had mijn eigen badkamer, mijn eigen slaapkamer enzovoort enzovoort... De ligging vond ik geweldig! Het uitzicht is echt mooi en je verveeld je er niet aan. Ik vond het dorpje niet ver liggen. En als je de trap af loopt sta je meteen al op het strand! De inrichting vond ik heel intressant. Het is anders dan in Nederlandse appartementen. Omdat de kleur blauw vaak word gebruikt. De prijs en kwaliteit.. Ja we aten een keer voor 15 euro! en in Nederland is dat ongeveer 1 maaltijd. Maar we hadden ons buikje vol. Ik vind het een aanrader!

Gereisd familie in augustus 2007

Bianca, 11-4-2006

Vooral de ligging, direct aan het strand en op 2 minuten lopen van het centrum, maken Manolis een aanrader. De kamers zijn basic en schoon. Voor mensen die met 4 personen reizen is het grotere dak appartement met 2 twee-persoons kamer met eigen badkamers, een echt grote woonkeuken en twee balkonnen ideaal.
    Gereisd anders in april 2006

pim hilboezen, 4-8-2005

op een prachtige plek op het strand van Kokkari vlak bij het gezellige centrum en toch heel rustig.

Nikolas en Stamatia , een ouder grieks echtpaar zijn heel vriendelijk.

Ligbedden en parasols zijn bij de prijs inbegrepen.

Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Manolis in Kokkari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Manolis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Manolis scoort een 8.33 uit 10 op basis van 6 reviews.