Onvoldoende

1 review over Hotel Lemos Beach in het Nederlands

afknapper

Gerjo en Yolanda, 14-9-2008

1 nacht hier verbleven omdat we een dat eerder aangekomen waren met de boot vanuit Chios en de geboekte accomodatie daardoor nog niet beschikbaar was. De normale prijs voor dit hotel is € 50,-- incl. ontbijt. Omdat wij maar 1 nacht verbleven kostte het echter € 70,-- en kregen we geen ontbijt. Jammer genoeg konden we geen alternatieve accomodatie vinden. De kamer was erg klein en de badkamer nog kleiner. Om binnen te komen moest je bukken om je hoofd niet te stoten. Later begrepen we dat een opslag van 10% bij sommige hotels wordt gehanteerd bij 1 nacht. Dan zou een prijs van € 60,-- incl. ontbijt acceptabel zijn geweest.
Gereisd met partner in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lemos Beach in Kokkari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lemos Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lemos Beach scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.